Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luin miehen Facebook-viestit - saankohan koskaan luottamusta takaisin?

Vierailija
04.11.2015 |

Luin siis huonon itsetunnon kourissa miehen Facebook-viestejä. Kaduttaa ja hävettää. En voi uskoa, että vajosin niin alas. Tunnustin miehelle ja hän raivostui. Nyt ilmeisesti pohtii suhteen jatkoa. 

Pystyisittekö itse jatkamaan suhteessa enää tällaisen jälkeen? Saanko luottamusta ja kunnioitusta enää ikinä takaisin?

Viesteistä ei paljastunut muita naisia ym., mutta joitakin vanhoja asioita kyllä, joista pahoitin mieleni. 

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hohhoijaa. Jengi trollaa täällä että olisi maailman vakavin asia, ettekö tajua? Oikeesti jengi tekee tollasta koko ajan, eivät ole vaan tarpeeksi tyhmiä tunnustamaan tai jäämään kiinni. Eikä ole mikään syy erota, ellei suhteessa sitten ole muutakin vikaa. Miksi raivostua silmittömästi jos ei ole mitään salattavaa?

Vierailija
22/61 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te pääsette lukemaan toisten viestejä?? Eikö kaikilla salasana joka paikkaan, mulla ainakin on, samoin miehellä, eikä vakoilla toisiamme. On meillä tosin omat koneetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hohhoijaa. Jengi trollaa täällä että olisi maailman vakavin asia, ettekö tajua? Oikeesti jengi tekee tollasta koko ajan, eivät ole vaan tarpeeksi tyhmiä tunnustamaan tai jäämään kiinni. Eikä ole mikään syy erota, ellei suhteessa sitten ole muutakin vikaa. Miksi raivostua silmittömästi jos ei ole mitään salattavaa?

Don't feed the troll.

Vierailija
24/61 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te pääsette lukemaan toisten viestejä?? Eikö kaikilla salasana joka paikkaan, mulla ainakin on, samoin miehellä, eikä vakoilla toisiamme. On meillä tosin omat koneetkin.

No miehellä padi, johon ei ole koodia. Ja facebook avautuu klikkaamalla kuvaketta :/ ei tarvita salasanoja

Ap

Vierailija
25/61 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorulille kenkää, jos ei tunne omia rajojaan. Tämä on kaikissa suhteissa toiminut.

Vierailija
26/61 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa ihan rauhassa lukea viestini ja puhelimenikin tarkistaa, koska olen rehellinen mies. Mies

Kyllä minunkin viestini periaatteessa saa lukea, ei ole mullakaan muuta salattavaa kuin isänpäivälahja. Tosin loukkaantuisin hyvinkin paljon, jos mieheni ei luottaisi minuun, vaan menisi lukemaan yksityisiä viestejäni.

Nainen

Vierailija
27/61 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein saman ja mies kertoi siitä kaikille. Tai siis kavereilleen ja perheelleen. Ei siitä sitten päästy yli. Kaverit piti mua hulluna ym, joten vaikea oli enää viettää aikaa yhdessä. 

Vierailija
28/61 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein saman ja mies kertoi siitä kaikille. Tai siis kavereilleen ja perheelleen. Ei siitä sitten päästy yli. Kaverit piti mua hulluna ym, joten vaikea oli enää viettää aikaa yhdessä. 

Myös minun mies kertoi kavereilleen. Että se siitä rennosta hengailusta sitten. Kaikki varmaan vihaa mua. 

Ap

Vierailija
29/61 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa ihan rauhassa lukea viestini ja puhelimenikin tarkistaa, koska olen rehellinen mies. Mies

Kyllä minunkin viestini periaatteessa saa lukea, ei ole mullakaan muuta salattavaa kuin isänpäivälahja. Tosin loukkaantuisin hyvinkin paljon, jos mieheni ei luottaisi minuun, vaan menisi lukemaan yksityisiä viestejäni.
Nainen

minunkin viestit saa tutkia. Miksi ei saisi? Ei ole mitään salattavaa. 

N47

Vierailija
30/61 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan tee normaalit ihmiset tuollaista.

Tajuatko mitä tarkoittaa yksityisyys? 

Vierailija
31/61 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma seurustelukumppani tekisi noin, harkitsisin vakavissani eroa. Tuo ei koskaan lopu, seuraavaksi stalkkaat puhelinta jne.

Vierailija
32/61 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on tuo loukkaavaa, mutta että koko suhde siihen kaatuu niin..

Jos ei suhteessa pysty 100% luottamaan toiseen niin ei ole mitään syytä olla yhdessä. 

Siihen kuuluu myös se että toinen ei ikinä riko toisen yksityisyyttä tai rajoja

Vierailija
33/61 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin siis huonon itsetunnon kourissa miehen Facebook-viestejä. Kaduttaa ja hävettää. En voi uskoa, että vajosin niin alas. Tunnustin miehelle ja hän raivostui. Nyt ilmeisesti pohtii suhteen jatkoa. 

Pystyisittekö itse jatkamaan suhteessa enää tällaisen jälkeen? Saanko luottamusta ja kunnioitusta enää ikinä takaisin?

Viesteistä ei paljastunut muita naisia ym., mutta joitakin vanhoja asioita kyllä, joista pahoitin mieleni. 

En todellakaan antaisi anteeksi. Liitto päättyisi välittömästi ja nostaisin rikossyytteen.

Tyypillinen epärehellisen ihmisen reaktio, salaat jotakin paljon pahempaa. Minun viestejäni on luettu, suutuin kyllä, mutten nostanut rikossyytettä. Minulla ei ollut mitään salattavaa.

Vierailija
34/61 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, joka minulle on eniten räyhännyt oikeudestaan yksityisyyteen, osoittautui sarjapettäjäksi ja patologiseksi valehtelijaksi. Siksi se oma yksityisyys oli niin tärkeää. Onneksi sain muuta kautta totuuden selville, ja jätin.

Minunkin yksityisyyttäni on loukattu, moneen otteeseen, ja paljon pahemmin kuin viestejä lukemalla. En ole nostanut rikossyytettä, vielä.

Vierailija
35/61 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole salaisuuksia joten en suutu tuollaisista asioista. Kännykät ja sähköpostit jne on ihan vapaata riistaa meidän perheessä. Paras ystäväni lukaisi exänsä viestit kun oli jättänyt naamakirjansa auki ja pettäminenhän sieltä paljastui ja toki tämä exä suuttui koska jäi kiinni. Ero tuli ja hyvä niin. Mutta tosiaan, minulla tai puolisolla ei ole salaisuuksia joten tuollainen asia ei kumpaakaan haittaisi.

Vierailija
36/61 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tulis mieleenkään raivostua jos joku lukis mun facea. Eihän siellä ole mitään sellaista mitä ei sais lukea. Kuka idiootti sinne nyt mitään vakavampia asioita laittas. Se koko systeemi vuotaa niin että pöljä pitää olla jos sinne jotain salaisuuksia kirjoittelee. Sähköpostin tai puhelimen tutkiminen jo saattais minutkin hermostuttaa. 

Periaatteessa en kyllä hyväksy muiden vakoilemista, jokaisella on oikeus yksityisyyteen. Face on miehen ja vain miehen, sulla ei sinne lupaa ole mennä viestejä lukemaan. Sama puhelimen ja tietokoneen kanssa. Niitä ei tutkita. Jos luotto on mennyt niin sitten erotaan.

Vierailija
37/61 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, joka minulle on eniten räyhännyt oikeudestaan yksityisyyteen, osoittautui sarjapettäjäksi ja patologiseksi valehtelijaksi. Siksi se oma yksityisyys oli niin tärkeää. Onneksi sain muuta kautta totuuden selville, ja jätin.

Minunkin yksityisyyttäni on loukattu, moneen otteeseen, ja paljon pahemmin kuin viestejä lukemalla. En ole nostanut rikossyytettä, vielä.

Mulle yksityisyys on tärkeä. Siitä huolimatta en ole ikinä pettänyt miestäni, ei ole käynyt edes mielessä. Eikä mulla edes ole mitään salattavaa, mutta silti mun puhelin ja mun tietokone on vaan mun. En minäkään tutki muiden kännyjä, miksi muilla olis joku oikeus tutkia minun. 

Vierailija
38/61 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan antaisi anteeksi. Liitto päättyisi välittömästi ja nostaisin rikossyytteen.

Tyypillinen epärehellisen ihmisen reaktio, salaat jotakin paljon pahempaa. Minun viestejäni on luettu, suutuin kyllä, mutten nostanut rikossyytettä. Minulla ei ollut mitään salattavaa.

Laitas sitten koko historiasi Facebookista, puhelimesi tekstiviesteistä sekä sähköposteistasi nettiin. Eihän sinulla ole mitään salattavaa.

Samalla voit laittaa omat potilastietosi/sairashistoriasi nettiin. Sekä tietenkin luettelon omaisuudestasi, pankkitietosi sekä kaikki viranomaisten tietosi sinusta sinne nettiin.

Mitäs sitä salaamaan kun sinulla ei ole mitään salattavaa?

Vierailija
39/61 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a. Mun mies sanoi että ei hällä ole mitään salattavaa että ihan kysymällä olisi saanut lukea :D

Vierailija
40/61 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen

minunkin viestit saa tutkia. Miksi ei saisi? Ei ole mitään salattavaa. 

N47

Miksi se ettei ole salattavaa antaa jollekin oikeuden tutkia toisen puhelimen? Viattoman ihmisen puhelin rassataan kerta toisensa jälkeen syyttä suotta. Ja aina vaan perustellaan se sillä, että ei sulla ole mitään salattavaa niin mitä se haittaa. Haittaahan se nyt helkutti sentään. On mulla vielä ihmisoikeudet, vai saako nekin viedä sillä perusteella että ei sulla ole mitään salattavaa. Mitä muuta ihmiselle saa tuolla perusteella tehdä? Ihan melkeinpä mitä vaan. Saa penkoa kaapit ja laatikot. Sairauskertomukset saa lukea jne. Jos ei ole salattavaa niin on vapaata riistaa kaikille. Ilmeisesti yksityisyyden saa vain silloin kun on jotain salattavaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän