Uusi naapuri jotenkin päästään vajaa? Alkoi huutamaan autoni lämmitystolpasta

Vierailija

Että olen johdattanut hänen tolpastaan virran omaani, hänen tolppansa ei toimi, ja samalla viittoi käsillään "Tuolta se virta tulee, tästä se nousee sinun kohdalta ylös"

Ja että soittaa kuulemma nyt isännöitsijälle että varastan hänen virtaansa. Voi isännöitsijä-parka :D

Pari viikkoa sitten kun olin lähdössä pyörällä kauppaan, kyseli ällöttävä virne naamallaan että eikö teekin satula hyvää sinne alapäähän ja käski ajaa kivisellä tiellä että tärisee paremmin.

Ei kai siinä sit mitään...

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Kerrankin joku kuvailee naapuria, joka vaikuttaa oikeasti olevan jollakin tavalla vajaa, tuo ei oikeasti ole normaalin ihmisen käytöstä. Onneksi ei ole minun naapurini!

Vierailija

Onko teillä pyöritettävät kellot tolpissa? Ei varmaan osaa käyttää ja oli ne meidän yhtiössämme melko usein rikkikin. Sekopää tuo naapuri siltikin on.

Vierailija

Olen kiinteistöhuollolla töissä ja voin allekirjoittaa Ap:n tekstin noista sekopäistä. Melkein joka taloyhtiöstä löytyy joku sekopää. Yllätyin itsekkin siitä, että miten iso osa ihmisistä on noita sekopäitä. Varmaan jotain 5% koko kansasta on hulluja.

Vierailija

9 älä pyydä anteeksi, kaakaot purskahti näytölle :D Tuo voisi selittää paljon...

10, olen pahoillani siitä mitä joudut kestämään

ap

Vierailija

1. Ensi alkuun yritti  machoilla siellä tolpalla, jotta ymmärtäisit, että olet nyt tavannut oikean meuhkaavan mahtisonnin, naista kaatavan alfan, joka raavaalla olemuksellaan saa pääsi sekaisin.

2. Seuraavassa vaiheessa, kun olet jo mielessäsi alkanut tiedostamatta kiinnostua hänestä, tulee lopullinen kuolinisku, eli vihjaa hienovaraisesti seksiin. Ovelasti hän sinua johdattelee kohti kliimaksia. Ja nyt, 2:n sanoin, "Pidähän varasi"! :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat