Mitä tuli luokkanne kevytkenkäisimmästä tytöstä?
Siitä, joka pyöritti lukuisia miehiä yläaste-, amis- tai lukioaikoina?
Ja kyse ei ole siis niistä, joista vain juoruttiin tai leimattiin, vaan niistä joista tiedätte oikeasti, että näin oli asiat.
Kommentit (48)
Rehtori!
En nyt tiedä kevytkenkäisyydestä, mutta luuli pitkään, että pojalle/miehelle pitää antaa aina jos penis jäykistyy. Muuten tuottaa jonkin vamman hänelle.
Tämä on totta, itse kertoi! Elettiin 70-lukua ja hänellä oli hyvin vanhat vanhemmat, jotka eivät olleet sitten yhtään valistaneet. Koulussa oli periaatteessa jotain valistusta. Käytännössä kuitenkin joku punasteleva bilsan ope kuittasi asian tyyliin: "te jo tietysti kaiken tiedättekin"....
Mt-ongelmainen teiniäiti, tällä hetkellä kahden lapsen yh. Lastensuojelun asiakkaita. :(
Jotain sekalaisia sihteerinhommia taitaa tehdä. On kyllä aina jossain töissä, mutta työpaikat vaihtuu tiuhaan, kuten miehetkin. Toista kertaa aviossa. Ekasta avioliitosta erosi heti kun lapsi oli syntynyt. En tiedä lähteekö yhä yhtä helposti jonkun matkaan tai ottaako jonkun mukaansa baarista kuin aikoinaan. Siinä ei välttämättä vaihdettu sanaakaan, ja miehiä on ollut varmaan tuhansia jo silloin nuoruusvuosina.
On todella kokeilunhaluinen sängyssä ja tehnyt moneen mieheen vaikutuksen, kun vielä vuosienkin päästä muistelevat (ja siitä tiedänkin). Toisaalta on hyvin kylmä ja ilmeetön, eikä jää puimaan asioita seksin tai suhteen jälkeen, vaan siirtyy välittömästi eteenpäin ja taas uuden kanssa nussimaan. Siis toimii käytännössä kuin mies. Tunteet ei liity seksiin.
Miten YLÄASTEIKÄISEN TYTÖN kevytkenkäisyys määritellään, miten se ilmenee? Ollaanko me kaikki ihan tällä 2010-luvulla käymässä tätä keskustelua vai onko tämä aikamatka 50-luvulle? Otetaanko lobotomia takaisin tuon katalan kevytkenkäisyyden hoitoon, koska eihän naisella saati tytöllä kuulu olla seksuaalisuutta?
Nyt tajuaa ottaa siitä rahaa, mutta käy säännöllisesti latautumassa mielisairaalassa.
Apua, mulla ei tule mieleen kuka se tyttö olisi ollut? Kaikki olivat mielestäni melko kunnollisia. Olikohan se minä itse?
Vierailija kirjoitti:
Rehtori!
En nyt tiedä kevytkenkäisyydestä, mutta luuli pitkään, että pojalle/miehelle pitää antaa aina jos penis jäykistyy. Muuten tuottaa jonkin vamman hänelle.
Tämä on totta, itse kertoi! Elettiin 70-lukua ja hänellä oli hyvin vanhat vanhemmat, jotka eivät olleet sitten yhtään valistaneet. Koulussa oli periaatteessa jotain valistusta. Käytännössä kuitenkin joku punasteleva bilsan ope kuittasi asian tyyliin: "te jo tietysti kaiken tiedättekin"....
No ei meilläkään 70-luvulla valistusta ollut sitä punastelevaa bilsanmaikkaa enempää ja vaikka vanhempani ei vanhoja olleetkaan, niin koskaan en sanaakaan heidän kanssa mistään seksuaalisista asioista puhunut. Siitä huolimatta kyllä mä nyt jumankauta tiesin tasan tarkkaan tarviko mun antaa kaikille vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Miten YLÄASTEIKÄISEN TYTÖN kevytkenkäisyys määritellään, miten se ilmenee? Ollaanko me kaikki ihan tällä 2010-luvulla käymässä tätä keskustelua vai onko tämä aikamatka 50-luvulle? Otetaanko lobotomia takaisin tuon katalan kevytkenkäisyyden hoitoon, koska eihän naisella saati tytöllä kuulu olla seksuaalisuutta?
Se määritellään ihan juuri niinkuin ennenkin.
Eli jakaa hövelisti! Kyse ei ole seksuaalisuudesta vaan yleensä epävarmuudesta ja huonosta itsetunnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehtori!
No ei meilläkään 70-luvulla valistusta ollut sitä punastelevaa bilsanmaikkaa enempää ja vaikka vanhempani ei vanhoja olleetkaan, niin koskaan en sanaakaan heidän kanssa mistään seksuaalisista asioista puhunut. Siitä huolimatta kyllä mä nyt jumankauta tiesin tasan tarkkaan tarviko mun antaa kaikille vai ei.
Ehkä se oli häneltä tekosyy, kun tajusi, että toiminta herätti syvää paheksuntaa. Pojat ihan avoimesti pilkkasivat ja tytöt vieroksuivat. Vaihtoi kouluakin.
Mutta oli tosi lahjakas tyttö, ei mikään "lissu" rööki huulessa. Eli epätavallinen keissi tämä.
Toinen sai lapsen nuorena ja toinen on parisuhteessa linnakundin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Siis etkö tiedä, mitä tarkoittaa kevytkenkäisyys, vai mikä tässä nyt on ongelma? Eihän kukaan ole puhunut kataluudesta ja lobotomiasta, paitsi sinä.
Tämä henkilö on ollut ystävä kouluajoista lähtien, oli melkoinen sähikäinen jo silloin 10 vuotta sitten.Työpaikka vaihtuu vuosittain, samoin miehet. Oli teininä kaunis, mutta ylipainoinen ja pojat piirittivät. Nykyään hän on perus Maisa Torppa-klooni ja painaa varmaan 45kg ja miehiä riittää. Ihana ihmisenä, mutta ei vain tajua pysähtyä paikoilleen.
Pengon tiedot Facebookista ja Googlesta:
Ala-aste: Taas kihloissa alle vuoden seurustelun jälkeen (Oli siis jo 5. luokalla kihloissa 9. luokkalaisen kanssa että näitä tapauksia...) , opiskelee sairaanhoitajaksi. Näyttää ihan normaalilta, freesiltä ja onnelliselta.
Yläaste: Mamupatja joka piilottanut kaikki tietonsa, mutta ainakin jokin aika sitten hän oli tumman lapsen yh ja siivooja, nykyään toinenkin lapsi mutta en tiedä onko vielä tämän isän kanssa yhdessä tai mitä tekee. Näyttää kulahtaneelta ikäisekseen.
Lukio: Vauva näyttäis olevan ja koira, miehestä en tiedä. Tätä 2kk seurustelua - kihlat - ero - heti uus mies -tyyppiä ollut jo nuoresta. Työasioistaan en tiedä. Näyttää wt:ltä.
Kaikki nämä pian 30v.
Mä taisin olla itse se kevytkenkäisin. Olin ollut koko kouluikäni kiusattu, ja mulla oli paska itsetunto. Sitten teininä huomasin että miehet alkoi kiinnittää minuun huomiota, ja keksin keinon parantaa itsetuntoani siitä, että kerjäsin miesten ihailua. Mm. ihan antamalla heille seksiä, jolloin sain kehuja. Tätä itsetuntolääkettä tarvitsin jokusen vuoden, sitten rauhoituin.
Minusta tuli tavallienn tylsä it-ammattilainen, koulutukseltani DI.
Minäkin olin kevytkenkäisin (mikä sana!). Olin laiminlyöty ja pahoinpidelty lapsi, sitten kuten edellinen vastaajakin huomasin, että miehiltä saa huomiota ja lisäksi eka kerrasta lähtien koukutuin seksiin.
Nyt, vuosikymmenten, elämänkokemusten, omien terapioiden ja koulutusten kautta olen psykoterapeutti ja uskokaa tai älkää- joillekin asiakkailleni em. kokemusten kautta isosti avuksi!
no en tiiä oliko se kenenkään kans, mutta tytöille tulee tietty maine tosi helposti. Mä en tiiä mitä se tekee työkseen tai onko opiskellut, näin baarissa yks kerta ja tosi kohtelias ja mukava on. Tykkään hänen tyylistään vaikkei olla tekemisissä. Ite oon yliopisto-opiskelija.
Ihan tavallinen perheenäiti, insinööri ammatiltaan. Naimisissa, omakotitalo, koira, kaksiautoa.
Sai 18-vuotiaana lapsen jonka isää ei tiedä itsekään ja kukaan jätkä ei halunnut ottaa vastuuta. Nyt on työtön ja lapsi asuu mummolassaan.