Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua! nukuimme liian pitkään, ekaluokkalainen on myöhässä koulusta

Vierailija
03.11.2015 |

Mitä teen :(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne kannata enaa menna

Vierailija
22/24 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein teit, että huomatessasi olevanne myöhässä hätäännyt ja alat surfailla netissä!

Ekaluokkalaisesta on varmaan tosi kivaa huomata, että vanhempi on aivan pulassa PIENEN MYÖHÄSTYMISEN VUOKSI, jolloin siitä tulee iso asia.

Pahinta mitä nyt voit tehdä, on lähettää pienokainen ILMAN AAMUPALAA kouluun kiusattavaksi. Toiseksi pahinta on, että törmäät lapsesi kanssa luokkaan myöhässä.

No ei siis todellakaan, vaan pidätte tänään kivan kotipäivän. Ja huomenna kans, jolloin harjoittelette sitä aamuherätystä. Wilmaan poissaolon syyksi ruksi sairauden kohdalle ja lapselle perusteellinen selitys miksi näin toimitaan. Kunnollinen selitys, että näin ei saisi tehdä mutta joskus säännöt on tehty rikottavaksi.

Minun lapsuudessani meidän äiti oli oikea arjen sankari, kun opetti meille että asiat täytyy pitää oikeassa mittakaavassa. Äiti oli vähän anarkistinen mutta hyvällä tavalla.

Meitä on 4 muksua parin vuoden välein. Myöhästymiset oli enemminkin sääntö kuin poikkeus.....

Minä likka se myöhästelin niin säännöllisesti, että taannoin väitin ettei meidän luokassa koskaan pidetty mitään aamunavausta. Kyllä se pidettiin mutta minä vaan en koskaan silloin ollut paikalla. Odotin käytävässä, että aamunavaus loppui ja sitten vaivihkaa menin omaan pulpettiin. Sain opettajalta tämän anteeksi ilmeisesti sen vuoksi, että olimme ateisteja????? Tai sitten ope fiksuna ajatteli, että vähemmän hässäkkää kun ei kiinnitä asiaan mitään huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä ap, myös minulle on tapahtunut tuo, viet/ saatat vaan lapsen kouluun ja pahoittelet myöhästymistä. siinä se, ei ole maailmanloppu:) ehkä tämä neuvo myöhässä, mutta silti jos vastaisuudessa käy vastaavaa.

Vierailija
24/24 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ite joskus myöhästyny riippuen siitä että paljon vai vähän jos vaa vähän nii Wilma/tekstiviesti opelle jossa pahoittelet ja sitten lapsi kouluun

Jos paljon nii sairaus merkintä ja seuraavana päivänä sit kouluun ajoissa turha sitä enää kai on 2h myöhässä 

Silleen meillä aina tehtiin 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän