Mies kysyy: Millaista synnyttäminen on, miltä se tuntuu?

Vierailija

Onko se kiihottavaa, niin kuin jättimäinen kyrpä??

Kommentit (10)

Vierailija

Ei se oli kiihottavaa. Siinä tuntuu kuin sinua revittäisiin kahtia. Ennen kuin itse ponnistusvaihe alkaa niin on supistuksia.

Supistuksiin mieskin pystyy ehkä samaistumaan. Minulla ne tuntuivat siltä kuin kaksiteräistä tulikuumaa veitseä olisi hitaasti sahattu alavatsan ja alaselän sisällä.

Synnytyssupistukset ovat "jänniä" itselläni niissä oli tietty aikaväli ja kesto joten pystyin aina valmistautumaan seuraavaan. Se säännöllisyys toi jotain turvaa ja pienen ajatuksen että olen tilanteen tasalla. Toisaalta kun supistus tuli niin se oli niin kokonaisvaltaista että sitä vastaan ei voi taistella (mieti jos sinua potkaistaan mahaan niin vaistomaisesti menet kippuraan mutta supistuskipu on sisälläsi joten et pysty sitä helpottamaan kipristelemällä). Sen mukaan piti vain mennä.

Vierailija

Se tuntuu siltä, miltä kahtia repeäminen nyt tuntuu. Kuvittele että sinulta revitään jalkaa irti perseestä, se on se tunne. Se oikeasti tuntuu siltä kuin halkeaisit. Mielestäni synnyttäneitä naisia pitäisi kyllä juhlia näyttävämmin. On aika uskomatonta huomata selvinneensä tuosta. Äitien pitäisi organisoida jotain tapahtumia minne synnyttäneet naiset voisi tulla vaikka vuosittain juhlimaan selviytymistään. Pelkkiä naisia, boolia, hyvää musiikkia ja laskuhumalassa ne kauheimmat tarinat synnytyksistä. :D Ihan idioottimaista että isät viettää varpajaisia, vierestäkatsojat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Monet naisethan voihkii ja valittaa kun ne synnyttää. Ajattelin että se on orgasmia.. ap

No sä huomaat eron kun saat aiheutettua jollekkin naiselle joskus orgasmin. Eiköhän se vielä joskus tapahdu.

Vierailija

Avautumisvaihe tuntui lonkissa. Niinkuin niitä olisi väännetty pois paikoiltaan. Ponnistusvaiheessa ei ollut mitään kipua ja itse asiassa se tuntui hyvältä, ei ollut orgasmi kaukana. 

Vierailija

Höh, mä olisin oikeasti ihan mielelläni vastannut, jos olisit ihan oikeasti kysynyt.

-

Ps. Alamittaiset eivät saa vielä käyttää itsestään nimitystä "mies".

Vierailija

Joo, onhan se ihana tunne, kun nelikiloinen jööti työntyy pienestä reiästä ulos.

Tätä ennen on kuitenkin kenties koettu aivan ihkut, jopa kuukausien pahoinvoinnit. Mikään ei oikein pysy sisällä, ja väsyttää niin, että nippa nappa jaksat pesulle ja paskalle raahautua. Tämän kaiken keskellä isäntä vonkaa pill*a tai suikkia. Tiski- ja pyykkivuoret kohoavat korkeuksiin ja jääkaapistakin lie jo valokin sammahtanut. Villakoirat vilistävät nurkissa. Onneksi muita lemmikkejä ei toivon mukaan ole.

Liitoskipuja, päänsärkyä, turvotusta, selkäkipua, verenpaineen nousua ym. kivaa tiedossa. Ai mut hei, tissit saisivat Maisankin kateeksi, niin muhkeat niistä hyvällä onnella tulee ja entäs hiukset? Hahaa tekotukat, täältä pesee, hiuslisäkkeet voi unohtaa :D

Jos ei synnytys käynnisty itsestään, ronkitaan sinuun muutama piikki ja anturi sinne tänne, kuin koe-eläimelle. Epiduraali näistä se ainoa ihanuus! Tätä lystiä sitten jopa vuorokausi, tai muutama päiväkin...kunnes se huumaava orgasmi vihdoinkin värisyttää turvonnutta kehoasi, samalla kun alapääsi vedetään skalpellilla auki pienellä terävällä viillolla. Wooouuuuuw, mikä orkku! Tätä kannatti odottaa!

Alkuäitiydessä parasta voikin olla se, että kiljuva kersa viedään huoneesta pois, niin että saat vihdoinkin nukkua. Sitten odottelemaan maidon nousua. Mutta ehkä ei imetys pääsekään lähentämään tuoretta onnea, vaan rintatulehdus iskee.

Joten, mitäs tykkäät? Tässä koko setti. Osta mieluummin se meloni, ja kokeile, niin saat sen orgasmisi paaaljon vähemmällä ponnistelulla...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat