Tupakoijat verkostuu työpaikalla

Vierailija

Työpaikkani tupakoijat tuntevat toisia työntekijöitä eri osastoilta, he moikkaavat ja juttelevat ja ovat verkostuneet näiden tupakkapaikkakeskustelujensa takia, kun taas me ei-tupakoivat pidämme pikkutaukomme työpöytämme ääressä kyyhöttäen tai emme pidä taukoja ollenkaan. Olen vähän kade tuollaisesta luontevasta mahdollisuudesta tutustua toisiin ja olla tekemisissä harva se päivä rennossa tilanteessa. Itse en polta, eikä meille savuttomille ole samanlaista sosiaalista piiriä.

Kommentit (5)

Vierailija

Tää on aivan totta. Tupakoidessa tulee sosiaalisia suhteita, koska siinä ohella juttelu on niin luontevaa - ja usein myös kahden keskeistä.

Lopetin itse pari vuotta sitten polttamisen ja aloitin uudet opinnot, olen varma et jos olisin vielä tupakoinut niin olisin tutustunut huomattavasti nopeammin muihin opiskelijoihin. Vanhalla työpaikallani tupakoijilla oli paljon paremmat välit pomoomme, joka poltti itsekin.

Vierailija

Niin ilkeää tuo onkin olen miettinyt uudestaan tupakoinnin aloittamista juuri siksi koska silloin helposti ihmiset juttelevat toisilleen. Tilannetta voi verrata vaikka bussipysäkkiin: siellä kanssa samassa tilassa on joukko ihmisiä joilla on sama "tarkoitus" mutta ei siellä tuntemattomat juttele toisilleen.

Vierailija

En polta, mutta läheden usein mukaan tupakalle juurikin noista yllämainituista syistä.

Juttelemme useimmiten työasioista, joten olen paremmin kärryillä kaikesta, kun käyn "tupakalla". Eikä se happihyppelykään pahaa tee.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat