Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana ja huono-olo autossa. Mies saa raivarit!

Vierailija

olen 4kk raskaana, ja ennen raskauttakin voin helposti huonosti autossa. Nyt se on erityisesti korostunut.

Siispä.. Miehen ajaessa sanon heti kun huono-olo alkaa tulla että "hidasta", älä kurvaile, älä kiihdyttwle. KOSKA kun huono-olo tulee se jää pitkäksi aikaa ja kaikki liike pahentaa sitä. Pari kertaa olen joutunut maksamaan tunnin pari pimeässä huoneessa että oksetus ja pyöriminen lakkaa.

Ja joka ikinen kerta kun sanon että hidasta ettei tuu paha olo niin kolmas maailmansota pystyssä. Hän haluaa Tutkimustuloksia että mulla on huono-olo, tai että takapenkillä tulee helpommin öklö olo.

voitteko uskoa.. Ukko melkein 40v. Mitä voin tehdä?? Onko toi normaalia? Olenko mää se hullu tässä jonka pitäs olla vaan hiljaa..

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Oksenna kerran sen niskaan niin eiköhän usko! 

Niin joo no eikö tule kysymään miksi makaat pimeässä huoneessa?

öö ja mikset sitten itse ole ratin takana?

Vierailija

Minun mies ei kyseenalaistanu migreenikohtauksia ja huonoa oloa autossa enää sen jälkeen kun huusin pysäytä ja oli sekunneista kiinni, että ehdin autosta ulos oksentamaan. Nelonen, ap kirjoitti miehen ajaessa...eli kai hän joskus ajaa itsekin? Mutta jos on huono olo tuloillaan, onkin parempi kun joku muu ajaa. Paras tietysti välttää kokonaan noita automatkoja. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

mikä helvetin huono-olo? :O Koska siihen on yhdysviiva tullut?

Multa meni koko tarina täysin ohi tuon yhdysviivan takia.

Vierailija

yleensä ajankin koska mun auto. Välillä haluaa ajaa ja olen suosutunut. Nyt olen niin täynnä tätä, että aikuinen jaksaa olla noin lapsellinen, että en enää koskaan mene sen kyytiin! Ajetaan vaikka peräkanaa omilla autoilla.

Kuvitelkaa jos teidän kyydissä olisi huonovointinen raskaanaoleva nainen, ottaisitteko hiljentämispyynnöisyä niin itsenne, että lähdette kesken ajon kävelemään 10kilometrin matkaa??

mä en. Sanoisin että kiva kun sanoit että sulla on huono

olo, minäpä hiljennän!!

Vierailija

Toisen ongelmia ei itse kokenut aina käsitä ja pitää turhia ongelmia oikkuina.

Sama se on vaikka keliakia ja muut rajoitteet. Ihmisiä.ärsyttää, vaikka on oikeita ongelmia.

Vierailija

Ehkä se on tajunnut, että tästä eteenpäin koko sen elämä on sun olojesi tarkkailua ja voivottelua. Tuo on oikeasti aika raskasta.

Vierailija

Ap vielä.

en istu takapenkillä. Idea oli se, että ei varmaan usko kohta takapeenkillä istuvaa lastakaan, jos se valittaa huonoa oloa..

Vierailija

Miten ilmaiset miehelle, että voit huonosti? Yllättävän monen naisen tiuskivaan tyyliin kuten itsekin kirjoitit: "älä kaahaile. Älä tee sitä, älä tee tätä." Vai asiallisesti kerrot ennen matkaa, että nyt raskaana ollessa olosi on tosiaan aika huono autossa, "voitaisiinko ajaa vähän rauhallisempia reittejä". Kyllä jatkuvaan nalkutukseen itse kukin kypsyy.

Vierailija

Ukkosi on outo (ja niin ovat nämä vastauksetkin).

Kuulostaa ilkeältä ja ikävältä jos ei välitä omasta rakkaastaan sen vertaa, että haluaisi auttaa.

Vierailija

Voi taivas sitä aina jaksaa hämmästyä, millaisia miehiä maapallo päällään kantaa ja millaisia miehi me naiset suostummekaan katselemaan. Kun mä odotin meidän kaksosia, oksensin ensimmäisen kolmanneksen ihan ympäri vuorokauden. Jos heräsin pahoinvointiin keskellä yötä, mies oli tikkana hereillä ja tuli kohta kylpyhuoneeseen mun perässä vesilasin kanssa. Hieroi selkää, silitteli ja otti syliin kun olin ihan poikki. Kerran oltiin miehen lelukaupassa eli metsästys- ja aseliikkeessä ja yhdessä siinä käpistelimme uusia aseita. Mulle tuli huono olo enkä ehtinyt edes sanoa miehelle mitään kun hän jo huomasi mun ilmeestä, että nyt ei mene hyvin. Mies palautti sillä sekunnilla aseet myyjälle, nappasi minua käsivarrekäsivarresta ja huikkasi myyjälle, että me tullaan kohta takaisin, vei minut vessaan ja odotti oven takana.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat