Kaveri odottaa yh:na yllätyskaksosia, haluaa vaan yhden vauvan, onko mitään mahdollisuutta
"sopia", ihan laillisesti tietenkin, että minä ja mieheni voisimme adoptoida vauvoista toisen? Tai edes, että se sijoitettaisiin meille?
Kaverini tosiaan on raskaana jostain yhden yön säädöstä, harkitsi aborttia, päätti pitää lapsen. Ultra paljasti kaksoset. Mitä pidemmälle raskaus edenny, sen varmempi hän on siitä että ei halua kahta vaan korkeintaan yhden kanssa voimavarat riittää.
Mulla ja miehellä lapsettomuushoitoja 2v tuloksetta taustalla.
Tää tilanne tuntuu jotenkin... Jostain ylhäältä päin järjestetyltä suorastaan <3
Kaveri sanoi, et haluaisi "antaa" lapsista toisen meille.
Miten tämä olisi mahdollista byrokratian kautta?
Avoin adoptio, sijoitus, tmv?
Osaako kukaan asioista oikeasti tietävä vastata. Kuinka paljon biologinen äiti saa päättää tässä asiassa?
Kommentit (146)
"Toisen roska on toisen aarre", käyttäkää tätä sitten, kun kerrotte pojalle adoptiosta :)
Oikeasti, joku roti nyt.
AP - ja pari muutakin - on tainnut katsella vähän liikaa amerikkalaisia elokuvia. Oikeassa elämässä adoptioprosessi ei sentään mene noin vaan siinä ajatellaan ensisijaisesti lapsen etua.
Itse en lainasi muuten kaverille edes rahaa, saati että lapsia. Siinä olisi kaveruus nopeasti entinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL
Moraalisesti kiinnostava aihe, mutta ei kai kukaan usko, että AP:n aloitus on totta...hohhoijaa. Eihän kukaan täällä sentään NIIN tyhmä ole?
nykymaailmassa mikään ei enää hämmästytä minua. Onhan tosielämässä varmasti niitäkin jotka ovat tulleet raskaaksi A:lle ja sitten B (uusi poikaystävä) tunnustaa lapsen omakseen. Olipa aloitus totta tai ei, lähtökohta on - tai sen pitäisi olla - lapsen paras. Mikä se sitten on, siihenkin varmasti löytyy monta mielipidettä.
Nykymaailmassa.. Ennen sitä vasta osattiinkin. Samassa perheessä asuva tytär saattoi antaa lapsensa äidilleen ja elää lapsen siskona. Samoin kun perheluku kävi liian suureksi, saatettiin vastasyntynyt antaa siskolle ja sitten elettiin sen oman lapsen tätinä. Yleensäkin lapsen antamiseen ei mitään lupia kyselty, ja periaatteessa varmasti on ollut ap:nkin kaltainen tilanne, mikä on kaikessa sovussa hoidettu noin.
Ei siis sillä, että pitäisin ap:n ja ystävänsä suunnitelmia järkevinä, mutta ei tämmöiset mitään varsinaista nykyaikaa ole, vaan hyvinkin vanha tapa aikana jolloin oli paljon ei-toivottuja raskauksia.
Enää tästä draamasta puuttuu se käänne että todellisuudessa ap:n mies on käynyt ap:n kaverin lakanoissa ja on kuin onkin näiden kaksosten biologinen isä. Sehän toki selittäisi senkin miksi ap haluaa antaa lapsen juuri tälle parille, öh?
Ap, tule kertomaan miten juttu etenee!
Luopuu molemmista, kun huomaa elämän realiteetit.