Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri odottaa yh:na yllätyskaksosia, haluaa vaan yhden vauvan, onko mitään mahdollisuutta

Vierailija
01.11.2015 |

"sopia", ihan laillisesti tietenkin, että minä ja mieheni voisimme adoptoida vauvoista toisen? Tai edes, että se sijoitettaisiin meille?

Kaverini tosiaan on raskaana jostain yhden yön säädöstä, harkitsi aborttia, päätti pitää lapsen. Ultra paljasti kaksoset. Mitä pidemmälle raskaus edenny, sen varmempi hän on siitä että ei halua kahta vaan korkeintaan yhden kanssa voimavarat riittää.

Mulla ja miehellä lapsettomuushoitoja 2v tuloksetta taustalla.

Tää tilanne tuntuu jotenkin... Jostain ylhäältä päin järjestetyltä suorastaan <3

Kaveri sanoi, et haluaisi "antaa" lapsista toisen meille.

Miten tämä olisi mahdollista byrokratian kautta?

Avoin adoptio, sijoitus, tmv?

Osaako kukaan asioista oikeasti tietävä vastata. Kuinka paljon biologinen äiti saa päättää tässä asiassa?

Kommentit (146)

Vierailija
101/146 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä negaatiovyöryä. Mun mielestä kuulostaa ihan suunnitelmalta. Miksei toiselle lapselle voisi tarjota kotia? Ja kyllä vanhempi voi asiaan vaikuttaa. Tuttavani perheeseen esimerkiksi adoptoitiin kaksi lasta, kun vanhemmat kuolivat. Ja lapset sijoitettiin jo ihan toisen vanhemman eläessä, tiedossa oli siis, että on kuolemansairas. Adoptoiva perhe oli perhetuttuja ja vanhemmat järjestivät uuden perheen eläessään vielä. Varmaan kyse olisi alkuun sijoituksesta, en tiedä missä vaiheessa adoptio tulee kysymykseen. Niin, ja olen otse kaksonen mutta olen silti sitä mieltä, että se suurin side syntyy hoitavassa perheessä.

"ihan suunnitelmalta" se tosiaan kuulostaa mutta jo se että biol.äiti haluaa pitää vain toisen, tytön, ja luopua toisesta, saattaa hänet sosiaaliviranomaisten syyniin. Adoptiojonossa on ihmisiä jotka ovat odottaneet lasta vuosia joten ap:n pitäisi olla siellä jonossa myös, käydä läpi samat syynit mitä ne muutkin käyvät. Ehkä heitä ei edes hyväksytä adoptioperheeksi. Tässä yhtälössä ei ole yhtään kuollutta ja se että äiti haluaa valkkailla lapsista sen mieluisimman, ei takuulla sos.viranomaisten mielestä vaikuta terveeltä touhulta. 

Vierailija
102/146 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yhteyksissä nyt sosiaaliviranomaisiin ja he sanoivat että voisi onnistua ja mitä luultavimmin onnistuukin. Vaikutamme kuulemma niin luotettavalta perheeltä että adoptiokin voisi olla lähitulevaisuudessa mahdollinen :) Ei kannata täällä teidän katkerien heti lytätä toisten onnea, joskus voi olla iloisiakin loppuja :) Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/146 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut yhteyksissä nyt sosiaaliviranomaisiin ja he sanoivat että voisi onnistua ja mitä luultavimmin onnistuukin. Vaikutamme kuulemma niin luotettavalta perheeltä että adoptiokin voisi olla lähitulevaisuudessa mahdollinen :) Ei kannata täällä teidän katkerien heti lytätä toisten onnea, joskus voi olla iloisiakin loppuja :) Ap

Haha, aivan varmasti!

Vierailija
104/146 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt ei oikein mene läpi, sori vain.

Jonkun puhelun perusteella ei todellakaan todeta että juu, olette sopivia/epäsopivia adoptiovanhemmiksi. Eikä edes sijaisperheeksi. 

Vierailija
105/146 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te lapsettomat hoidoissa ravaavat ihmiset olette itsekkäitä paskiaisia!! Olette kahmimassa toisten lapsia kun olette niin surkeita, ettette osaa omia tehdä! Häpeä ap!toivottavasti ette koskaan saa ladta, ette ole ansainneet lasta.

Vierailija
106/146 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt ei oikein mene läpi, sori vain.

Jonkun puhelun perusteella ei todellakaan todeta että juu, olette sopivia/epäsopivia adoptiovanhemmiksi. Eikä edes sijaisperheeksi. 

Joo ap:n viestistä näkee, että keksitty on. Hyvä yritys luoda itselle kiva ulospääsy kritiikistä. Hymiöiden sijoittelu ja tarinan uskottavuus paljastivat.

Ap:lle haluan sanoa, että suunnitelma on epärealistinen. Teidän pitäisi jo olla adoptiojonossa pitkällä. Sittenkin vauva lähtisi synnäriltä sijoitukseen siksi parin kuukauden harkinta-ajaksi, joka bioäidillä on. Eli ette saa lasta mukaanne. Tämä tulee menemään näin, koska teillä on niin epämääräinen viritys. Ei tule mitään yksityistä sijoitusta ensi alkuun.

Vierailija
107/146 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan viimeisimmät kommentit tuntuvat todella lapsellisilta. Sinun mielestäsi latistamme innon? Yritämme vain vetää sinut maan pinnalle. Selkeästi et osaa ajatella tätä asiaa ilman vauvakuumeaivoja. Ethän voi millään oikeasti luulla että tuosta noin vaan saisitte adoptoida hänen toisen lapsen. Tukiperheenä voitte toimia ja ehkä myös sijaisperheenä yksityisen sijoituksen myötä, mutta adoptio ei tule olemaam vaihtoehto vielä aikoihin. Saatika sitten ikinä.

Ja mistäs sinä sen niin varmaksi tiedät?

Adoptiossahan lapselle etsitään mahdollisimman hyviä vanhempia, ei suinkaan vanhemmille lasta. Ap miehineen ei ehkä ole se paras vaihtoehto, ei vaikka ovatkin äidin ystäviä. Siellä adoptiojonossa kun odottaa pareja, jotka on jo käyneet adoptioneuvonnan ja jotka on syynätty päästä varpaisiin. Itseasiassa se ystävyys saattaa olla myös syy miksi adoptio evätään. Se voi olla lapsen kannalta huono juttu. Sosiaaliviranomaiset sen asian kuitenkin lopulta päättää, ei äiti. Ja ne päätökset tehdään aina lapsen etua ajatellen, teidän ja äidin etu tulee vasta toisena.

Mä sanosin, että ap:lla on aika huonot mahdollisuudet adoptioon. Sorry vaan, mutta niin se on.

Vierailija
108/146 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella huojentunnut että toi ap:n viimeisin viesti paljasti tän provoksi!Jossain vaiheessa jo mietin että ei kai tää hirveys ole tosi juttu.

Vierailija
109/146 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, puhelinkeskustelun perusteellahan ne tosiaan ne lapset adoptioperheille antaa ja luotettavuuden päättää. Mitä jos keksisit vähän paremman stoorin?

Tästä tää sitten lopullisesti paljastui provoksi.

Vierailija
110/146 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kukahan sekopää tämä oli? Ei ollut nimittäin mun vastaus. ap

Vierailija
111/146 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, puhelinkeskustelun perusteellahan ne tosiaan ne lapset adoptioperheille antaa ja luotettavuuden päättää. Mitä jos keksisit vähän paremman stoorin?

Tästä tää sitten lopullisesti paljastui provoksi.

Sitähän tuo joku tylsistynyt omia stooreja vailla oleva kusipää toivoikin: esiintymällä ap:na , juttu muka paljastuisi provoksi. Oikea ap äsken kirjoitti, ettei ollut tuon typerän viestin takana.

Vierailija
112/146 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketjussa kuin ketjussa "ap":na esiintyvä spämmääjä on tasan se sama häirikkö, joka palstalla aikoinaan väitti incl-lapsen äidin ketjuja provoksi, ja olevansa se ap muka "tutkimusta tehden"...

Tämä henkilö on henkisesti todella häiriintynyt, ja pelottavinta hänessä on se, että hän omii toisten ketjuja/identiteettejä, koska ei itse kovista yrityksistä huolimatta kykene luomaan palstalle yhtäkään oikeasti kiinnostavaa aloitusta. Hän on siis provojen provo, oikeaa elämää täysin vailla oleva säälittävä mt-tapaus, joka huutaa kaikkia provoiksi, yrittää keksiä tänne provoja, ja kun se ei onnistu, omii muiden ketjut.

Ja minä tiedän tämän.. En nyt voi julkisesti kertoa mistä, mutta sanotaanko niin, että ip-osoitteet ei valehtele. Tää tyyppi on roskien roska, jopa netissä.

Vierailija
113/146 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas nyt menee selittelyksi koko homma....

Vierailija
114/146 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nyt jos kerta paikalla olet, niin miten homma on edennyt? Toivottavasti sinulle on nyt selvitetty viranomaistenkin puolelta että suora adoptio ei ole tässä vaiheessa millään tavalla mahdollinen. Voitte olla tukiperhe, mutta ette sen enempää. Ymmärräthän itsekin kuinka hölmö idea tuo on. Aivan ihana, mutta hölmö ja mahdoton.

Vierailija
115/146 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, nyt jos kerta paikalla olet, niin miten homma on edennyt? Toivottavasti sinulle on nyt selvitetty viranomaistenkin puolelta että suora adoptio ei ole tässä vaiheessa millään tavalla mahdollinen. Voitte olla tukiperhe, mutta ette sen enempää. Ymmärräthän itsekin kuinka hölmö idea tuo on. Aivan ihana, mutta hölmö ja mahdoton.

Juu. Eihän se ole edennyt. Olitte oikeassa. Tukiperheasia mietinnässä nyt. Harmittaa vaan, kun kaveri edelleen sitä miltä, että antaa suoraan synnäriltä toisen lapsen adoptioon. Sossun mukaan jonka kans puhuin, se hänelle suoraan. Eli sen saa sitte joku muu kuin me. Ellei äiti muuta mieltään. Eikä kuulemma toisen vauvan adoptioon antaminen automaattisesti aiheuta mitään lasu-toimia. ap

Vierailija
116/146 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan = suoDaan... fucking autocorrect

Vierailija
117/146 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nyt vaikutat kyllä todella itsekeskeiseltä ihmiseltä viimeisten viestiesi perusteella. Todellako sinun mielestäsi on väärin että vauvan saisi perhe joka on ollut adoptioprosessissa jo vuosia? 

Teillä ei ole mitään oikeutta etuilla jonossa muita, eikä lapsen antaminen adoptioon ystävälle ole tosiaankaan hyvä idea ihan tulevaisuuttakin ajatellessa. 

Jos haluatte olla äidille avuksi, harkitkaa tukiperheyttä. Jotain toista kautta tekin saatte joskus oman lapsen, sen aika ei ole vain nyt.

Vierailija
118/146 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea ap tässä, en ole kirjoittanut nuita muutamaa aiempaa viestiä. "Fucking autocorrect" ei todellakaan kuulu minun sanavarastoon :D Asiat on kaikki vielä hieman auki, innostus on muuttunut epätoivoksi, mutta tukiperheenä oleminen on harkinnassa kummaltakin puolelta :) Innostus pääsi minut liikaa valtaamaan ja siinä ehti toivoa kaikenlaista...

Vierailija
119/146 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea ap tässä, en ole kirjoittanut nuita muutamaa aiempaa viestiä. "Fucking autocorrect" ei todellakaan kuulu minun sanavarastoon :D Asiat on kaikki vielä hieman auki, innostus on muuttunut epätoivoksi, mutta tukiperheenä oleminen on harkinnassa kummaltakin puolelta :) Innostus pääsi minut liikaa valtaamaan ja siinä ehti toivoa kaikenlaista...

Haista paska. Olet tosi sairas.

Vierailija
120/146 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ketjussa kuin ketjussa "ap":na esiintyvä spämmääjä on tasan se sama häirikkö, joka palstalla aikoinaan väitti incl-lapsen äidin ketjuja provoksi, ja olevansa se ap muka "tutkimusta tehden"...

Tämä henkilö on henkisesti todella häiriintynyt, ja pelottavinta hänessä on se, että hän omii toisten ketjuja/identiteettejä, koska ei itse kovista yrityksistä huolimatta kykene luomaan palstalle yhtäkään oikeasti kiinnostavaa aloitusta. Hän on siis provojen provo, oikeaa elämää täysin vailla oleva säälittävä mt-tapaus, joka huutaa kaikkia provoiksi, yrittää keksiä tänne provoja, ja kun se ei onnistu, omii muiden ketjut.

Ja minä tiedän tämän.. En nyt voi julkisesti kertoa mistä, mutta sanotaanko niin, että ip-osoitteet ei valehtele. Tää tyyppi on roskien roska, jopa netissä.

Miltä tuntuu hullu? Sua vihaa kaikki. Mitä kiksejä saat tästä? Et oikeesti keksi itse MITÄÄN, et mitään, josta kukaan kiinnostuisi. Joten olet kuin korppi, joka närppii av:n ympäriltä sen mitä "saa". Millainen ihminen voi olla NOIN säälittävä??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan