Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

omat kokemukset naisista melkein kaikki....

Vierailija
01.11.2015 |

Paskoja. Tylyjä, koppavia, inhottavia nillittäjiä. Ja turha tässä on minua alkaa arvostelee.Monella mulla kuiteki ihan samat fiilarit.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile saatko köyhänä miehenä naisia. Jos et, selviöhän se on, että olet PASKAA naisille.

Ei ole seuran saaminen ongelma. Ongelmat alkavat vasta siinä vaiheessa kun nainen alkaa tekemään ongelmaa työstä ja rahasta.

Vierailija
22/42 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi kauniin ja fiksun naisen pitäisi olla köyhän tai syrjäytyneen kanssa. Samaa tasoa olevat kumppanit tavallisesti päätyvät yhteen...Eli jos miehellä ei ole juurikaan rahkeita edes itsensä elättämiseen, niin kannattaa sitten katsella niitä vaatimattoman tasoisia naisia. Vain typerys tyytyy vähään jos parempaakin on tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei takuulla pidä paikkaansa. Fiksu ja hauska seuramies saa varmasti huomiota ja seuraa.

Kyllä. Mutta se seura ei vaan kovin pitkään pysy kiinnostuneena, jos mies ei näytä kiinnostusta naisen maallisten kriteerien täyttämiseen.

Mistä sinä niitä naisia oikein etsit? Nykyaikainen, koulutettu, työssäkäyvä itsenäinen nainen voi etsiä vertaistaan - koska samanlaiset ja samanlaisilla arvoilla varustetut pärjää tunnetusti parhaiten yhdessä - eikä ole kärkkymässä miesten rahoja.

Vierailija
24/42 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile saatko köyhänä miehenä naisia. Jos et, selviöhän se on, että olet PASKAA naisille.

Ei ole seuran saaminen ongelma. Ongelmat alkavat vasta siinä vaiheessa kun nainen alkaa tekemään ongelmaa työstä ja rahasta.

Jos nyt katsotaan ihmiskunnan kehitystä ja eläinten pariutumista taaksepäin vuosimiljoonia, niin on ihan selvää että naiselta on luonnollista ja järkevää toimintaa hankkia lapsilleen isäksi mahdollisimman pärjäävä eli geneettisesti hyvälaatuinen mies. Tarkoittaa sitä että miehellä on rahaa huolehtia jälkikasvustaan ja elättää perheensä tarvittaessa.

Vierailija
25/42 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvän teki. Tämä on taas tää jokailtainen "työtön ja rahaton mies ei kelpaa naisille"-itku. Voi herra armahda kun saisi edes viikon palstarauhaa tältä, ja samoin miesvihatuupparilta.

Vierailija
26/42 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi kauniin ja fiksun naisen pitäisi olla köyhän tai syrjäytyneen kanssa.

Ei ole kyse siitä, mitä pitää ottaa. Kyse on vain siitä, että jos valinta tehdään tunteella, silloin ei haittaa vaikka ei käydä töissä ja tienata rahaa.

Vierailija
27/42 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvän teki. Tämä on taas tää jokailtainen "työtön ja rahaton mies ei kelpaa naisille"-itku. Voi herra armahda kun saisi edes viikon palstarauhaa tältä, ja samoin miesvihatuupparilta.

Jos nyt tarkoitat niitä miesvihaketjuja, en ole aloittanut niistä yhtäkään. En ole itse asiassa edes kommentoinut yhtenkään.

Vierailija
28/42 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi kauniin ja fiksun naisen pitäisi olla köyhän tai syrjäytyneen kanssa.

Ei ole kyse siitä, mitä pitää ottaa. Kyse on vain siitä, että jos valinta tehdään tunteella, silloin ei haittaa vaikka ei käydä töissä ja tienata rahaa.

Tajuat varmaan että naiselta ei ole järkevää valita "tunteella" kivaa ja persaukista miestä viettäen elämänsä jossain Kontulan vuokrakuutiossa jos kivoja ja parempituloisempiakin miesehdokkaita on tarjolla. Nainenkin voi tienata, mutta keskimäärin naisia kiinnostaa pariutuminen samantasoisen kanssa tai ylöspäin. Kauniilla naisella on aina vientiä.

Vierailija
29/42 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikä ole kärkkymässä miesten rahoja.

Jos vaatii, että mies käy töissä tai ainakin hakee töitä, kyllä se on se silloin kärkkymässä miehen rahoja. Se ei tarkoita suoraa tulonsiirtoa mieheltä naiselle, vaan hyöty tulee siinä, että nainen hyötyy miesten tuloista välillisesti. Menee vähemmän omaa rahaa pakollisiin menoihin ja sen lisäksi kaikkea ei välttämättä tarvitsee ostaa itse kun mies maksaa.

Työttömän kanssahan se ei onnistu, koska työtön ei ilman tavalla paranna naisen rahallista asemaa.

Vierailija
30/42 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tunteeni kohdistuvat vain työssäkäyviin ja elämässä pärjääviin miehiin. Ei voi mitään. Luuserius ei vetoa mun rakkauselimiin.

Vierailija
31/42 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuat varmaan että naiselta ei ole järkevää valita "tunteella"

Tuo nyt tarkoittaa vain sitä, että tuollainen nainen ei pysty aitoihin tunteisiin, joita ei ole raha korruptoinut.

Vierailija
32/42 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tunteeni kohdistuvat vain työssäkäyviin ja elämässä pärjääviin miehiin. Ei voi mitään. Luuserius ei vetoa mun rakkauselimiin.

Ei niin, koska ne toimivat kolikoilla.

Vierailija
33/42 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nämä valittajamiehet olisivat kauniita nuoria naisia, niin tuskin hekään hengaisivat jonkun väliinputoajan kanssa ihan vain kun yhdessäolo on ihan kivaa. Varmasti jahtaisivat menestyneempiä miehiä jos olisi yhtään saumaa. Heissäkin on taatusti ihan yhtä mukavia yksilöitä. Tietenkin ymmärrän että miehenä tilanne voi olla epäreilu ja ärsyttävä, mutta sellaista se elämä nyt vain on.

Vierailija
34/42 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin, koska ne toimivat kolikoilla.

oi joi miten nyt sitte harmittaa. Kun ei mikään onnistu eikä mitään osaa ja tytötkään ei tykkää...

Tumputa. Mikä onkaan uskollisempi kuin oma handu.

Vierailija
35/42 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuat varmaan että naiselta ei ole järkevää valita "tunteella"

Tuo nyt tarkoittaa vain sitä, että tuollainen nainen ei pysty aitoihin tunteisiin, joita ei ole raha korruptoinut.

En ainakaan itse pysty rakastumaan mieheen, jonka äitinä minun pitäisi toimia jo ihan sen vuoksi että joutuisin murehtimaan miehen toimeentuloa ja kyvyttömyyttä saada elämänsä kuntoon. Miten tuollaisen kanssa nyt edes suunnittelee lastenhankkimista tai perhettä vakavasti. Meinaatko että nainen sitten maksaa omasta pussistaan lapsiin liittyvät kulut kun mies on ollut vuosia pitkäaikaistyöttömänä ja sossun tuilla.

Vierailija
36/42 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko että nainen sitten maksaa omasta pussistaan lapsiin liittyvät kulut kun mies on ollut vuosia pitkäaikaistyöttömänä ja sossun tuilla.

Nainenkin saa olla työtön, jos niin haluaa. Tässä mielessä 100% reilu peli.

Vierailija
37/42 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tytötkään ei tykkää...

Vituttaa kyllä paljon enemmän se, että monet tytöt selvästi tykkää aluksi ja ovat heti täysillä mukaan säädöissä. Aina siihen asti kunnen ahneus vie voiton ja raha alkaa määrämään.

Vierailija
38/42 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sitten tasoisesi mahdollisesti työtön ja potentiaalisesti ruma nainen äläkä valita täällä jos paremmin pärjääviä naisia ei kiinnosta elämä tukien varassa lapsiperheen äitinä.

Vierailija
39/42 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki sitten tasoisesi mahdollisesti työtön ja potentiaalisesti ruma nainen äläkä valita täällä jos paremmin pärjääviä naisia ei kiinnosta elämä tukien varassa lapsiperheen äitinä.

Jstain syystä palstan naiset haluavat kääntää tämän ulkonäköongelmaksi, vaikka sitä se ei ole.

Lisäksk naurattaa tämä stereotypia, jonka hauskoja ja irtstaita wt-muijia, joista valita, löytyy pilvin pimein. Tuollaisethan ovat itse asiassa hyvin harvinaisia, eikä niitä tosta vaan löydy menemällä paikalliseen kaljalle. Baareissa hinnat ovat nykyään törkeitä, että eipä niillä wt-muijilla ole enää varaa niissä käydä.

Vierailija
40/42 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas moni vetosi lapsiin. Edelleen niiden hankkiminen on vapaaehtoista, ei pakollista. Voihan sitä elellä kaksin ja nostaa tukia.