surullinen tilanne kaupassa, pappa pelasi hedelmäpeliä ja kolikot tippuivat

Vierailija

Lähellä notkunut teinilauma syöksyi poimimaan niitä itselleen eikä papalla ollut mitään mahdollisuuksia neljää teinipoikaa vastaasn. Jutteli minulle jälkeenpäin ja harmitteli kuinka oli vaihtanut 30€ kolikoiksi ja sinne meni.on tainnut pojilla olla ns. Vapaa kasvatus!

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Lähellä notkunut teinilauma syöksyi poimimaan niitä itselleen eikä papalla ollut mitään mahdollisuuksia neljää teinipoikaa vastaasn. Jutteli minulle jälkeenpäin ja harmitteli kuinka oli vaihtanut 30€ kolikoiksi ja sinne meni.on tainnut pojilla olla ns. Vapaa kasvatus!

No lopputulos oli sama. Pappa menetti rahansa.

Nyt rahat menivät nuorille, eikä raha-automaattiyhdistykselle.

Vierailija

Tuossa on selkeästi tapahtunut anastus. Periaatteessa olisi poliisin tehtävä antaa kakaroille huutia. Todennäköisesti kaupan CCTV-kamerat ovat tallentaneet episodin. Tutkijat asialle, huligaanien osoitteet ylös ja vanhemmat vakavaan puhutteluun sekä 3 kuukauden "Vanhemmuuden perusteet - näin toimin jälkikasvuni kanssa" -uudelleenkoulutukseen sanktioiden uhalla.

Vierailija

Pojat ansaitsisivat tuosta hyvästä kunnon tukkapöllyn joka ikinen ja niin että villaa jäisi opetuksen antajan käteen ja kolme kuukautta tiukkaa kotiarestia, mutta ei kai niitä kukaan ehdi kasvattaa jos mammansa on joku itseään urakalla uusille ja uusille poikaystäville jakava moraaliton lumppu ja isänsä joku jota ei kukaan koskaan ole yhteisen taikayön jälkeen nähnytkään. Taruolento? Tuossa ollaan sanonko minkä sakin ytimessä. Toisaalta se lempeämpi täti minussa tietää ettei se ole alun alkujaan niiden poikien vika että he syntyivät ala-arvoisen huonoille vanhemmille jonka johdosta kaikki mitä he saivat sivusta nähden oppia, oli väärää. Se vaan että kylmä täti voittaa lempeän mitä tulee tommosiin tyyppeihin, sen verran olen karaistunut. Sääli pappaa. :(

Vierailija

Kuuleppas nyt "lempeä täti". Ei ole pojat välttämättä yksikään ns. huonoista kodeista. Niitä on kuule nykyään todella hyvistä kodeista sellaisia roistojen alkuja, että ei aina uskoisikaan.

Sanoisin jopa niin, että "huonoissa" kodeissa on monasti vielä vanha kuri kuitenkin tallella, toisin kuin näissä "hyvissä" kodeissa, jossa jo pienestä asti on lapsenvahdeiksi lykätty kalliit pelit, joita ei sitten lasten kasvaessa enää kyetä valvomaan, kun siellä on jo vähän yli 10 vuotiaina menossa K18 mätkimis/sotapelit.

Vierailija

Mutta hei, kyllä sivullisen aikuisen tulisi puuttua tuollaiseen, jos ei näytä ihan mahdottomalta ja liian vaaralliselta tilanteelta. Minä varmaankin tätä nykyä puuttuisin, luulen näin, etenkin näin pms:n vaikutuksen alaisena voisi irrota aika napakasti.

Vanhus ei enää ole niin voimissaan että pystyisi puolustamaan itseään kunnolla tuollaista törkeää sakkia vastaan, mutta parhaissa voimissaan olevat sivulliset aikuiset voisivat aivan hyvin ainakin ärähtää todella vihaisesti ja kovalla äänellä ja uhata poliisin kutsumisella paikalle. Mahdollisesti jo se riittäisi saamaan nilkit toisiin ajatuksiin. Jos mä olisin nähnyt tilanteen juuri tänään, niin mahdollisesti ne kolikot olisivat edelleenkin vanhuksella ja ne kakarat olisivat yhtä opetusta oppineempia. ÄRRÄYH.

Vierailija

Kyllä siinä eräs n. nelikymppinen mies ärähti, valitettavasti olin itse kauempana maksamassa ostoksia sillä hetkellä. Ei mitään vaikutusta, poimivat kaksieuroiset taskuunsa liukenivat.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuuleppas nyt "lempeä täti". Ei ole pojat välttämättä yksikään ns. huonoista kodeista. Niitä on kuule nykyään todella hyvistä kodeista sellaisia roistojen alkuja, että ei aina uskoisikaan.

Sanoisin jopa niin, että "huonoissa" kodeissa on monasti vielä vanha kuri kuitenkin tallella, toisin kuin näissä "hyvissä" kodeissa, jossa jo pienestä asti on lapsenvahdeiksi lykätty kalliit pelit, joita ei sitten lasten kasvaessa enää kyetä valvomaan, kun siellä on jo vähän yli 10 vuotiaina menossa K18 mätkimis/sotapelit.

Kyllä se koti on todella huono jos lapsesta kasvaa noin rajaton ja törkeä. Hyvästä kodista ei ole kyse. En muuten maininnut rahaa tai ammatteja missään vaiheessa, joten älä lue väärin sitä mitä kirjoitin. Moraaliltaan alhainen koti, surkeat elämänopit antava koti, koti jossa luistellaan teosta kuin teosta ilman rangaistusta, koti jossa ei vahdita ja tarkkailla lapsen tai nuoren tekemisiä, koti jossa ei ole yhtään jämptiä vanhempaa, jonka antaman esimerkin myötä lapsi ei todellakaan koskaan toimisi noin eikä ajatuisi seuraan jossa toimitaan noin. Kyllä siihen liittyy hyvin usein nimenomaan tietty sekavuus senkin suhteen että isäpuolta ja äitipuolta tulee ja menee, eli aikuisten fokus on tasan kaikessa muussa kuin vastuunkannossa sen kasvatustehtävänsä suhteen. Toivottavasti meni jakeluun nyt.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat