hiv pelko
hei kuka osais valistaa mua hiv tartunnan vaarasta toden näköisyydestä saada se jos toisella se on olen ihan paniikissa ollu jo monta päivää ettiny tietoa ja kaikissa eri vastaus..jossa oli et riski aada se on erittäin pieni esim 0,1 prossaa jos vaan hiv potilaan kanssa harrastanu kerran..olen siis mies ja kännis se sai mut houkuteltua naimaan sitä anaaliin ja se ei oikeen onneks ees onnannu mut pelkään silti ja en usko et jos se tietää et sil on ni tuskin tahallaan sellasta levittäis en ainakaan mä täst jutust aikaa vast kaks viikkoo joten testiinkään viel mee harmi sinänsä et tän tapahtuman jälkeen olen ollu yhdynnässä yhen naisen kanssa ja onneks en lauennu hänen sisäänsä humalan takia ja haavoja ei oo eikä tullu anaalista miehen kanssa eli ite olin top..ja seki viel etten ees tiedä sen äijän nimee perhana..et jos joku asioista tietävä kertois kuinka iso toden näköisyys on jos sil hiv et se tarttuis muhun ku se ois kamala paikka varsinkin jos olen sen tartuttanu naiseen myös..niin pal olen tietoa ettiny et kaamee väsymys ym..oireita ei onneks ainakaan vielä ole et kuinakan nopeesti nekin tulee jos tulee..netis kyl on et pitäs sekstailla saman hiv potilaan kanssa paljon jotta se tarttuis kun se on kuulemma huono tarttumaan onneks mutta auttakaa ny joku asian suhteen täs on miettiny jo naruaki kaulaan mut täs viel olen onneks kiitos etukäteen kuka vastaa