Mies alkoi syyttelemään hukkaan menneitä vuosia

Vierailija

Kerroin että haluan eron. "Vittu saatana minä olen jpka aamu laittanut lapset kouluun ja tässä kiitos". Hän siis on ollut yli 10v työttömänä & eläkkeellä kun itse olen tehnyt vuorptyötä.

Kommentit (6)

Vierailija

Jokaisen tulee pitää omia puoliaan. Tuskinpa sinä miestäsi olet pakottanut pysymään työttömänä, ukon mussutus tässä vaiheessa on jo turhaa ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen tulee pitää omia puoliaan. Tuskinpa sinä miestäsi olet pakottanut pysymään työttömänä, ukon mussutus tässä vaiheessa on jo turhaa ;)

Sen mä sille sanoin mutta jatkaa vaan karjumistaan.

Vierailija

Usein se on sen jätetyksi tulleen osapuolen kommentti. Jätetyksi tuleminen ei ole kivaa. Mutta ole huoleti, kyllä se mies siitä selviää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Usein se on sen jätetyksi tulleen osapuolen kommentti. Jätetyksi tuleminen ei ole kivaa. Mutta ole huoleti, kyllä se mies siitä selviää.

No hyvä. otin sen riskin vaikka katkeroituisi lopullisesti mulle. Ap

Vierailija

Jos nainen olisi työttömänä, mies kestäisi sen kuin mies. Jos mies on työttömänä, naisen tulee jättää se tossukka, sillä nainen ei siedä mitään vätyksiä. Näin se vain menee.

Vierailija

Siis onko miehen aika mennyt hukkaan siksi että on ollut lasten takia kotona? (Varmaan näkyy omaisuuden jaossa osituksessa?) Vai jätätkö sä sen siksi kun se on ollut työttömänä ja eläkkeellä? ( vaikuttaako sairaus myös luonteeseen vai mikä tän selitys on?) Vai mikä aloituksen logiikka oli?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat