Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle miehelle
Ajattelin helpottaa tuota Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle henkilölle - osa3-ketjua tekemällä ketjun molemmille sukupuolille, koska niin moni kyselee aina erikseen sukupuolta kun kukaan ei sitä kerro viestissään. Ihan turhaan tosin teen, koska tuo alkuperäinen ketju on jo niin suosittu, mutta tuleepahan kokeiltua.
Haluaisitko sanoa jotain jollekin miehelle, muttet uskalla tai voi?
Pyöriikö mies jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tähän ketjuun!
Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Toivottavasti ketju pidetään asiallisena.
Terveisin Naispelko22
Kommentit (63)
Olen pahoillani, että en uskaltanut tarttua käteesi. En tajunnut, että todella pidit minusta. Tuskin löydän koskaan ketään lähellekkään kaltaistasi. Ehkäpä olisimme olleet yhdessä liian täydellisiä. Mutta en ole nähnyt sinua kevään jälkeen, joten ehkä se on kohtalomme. Melkein toivon etten näe sinua enää, jäisit vain kauniiksi muistoksi. Anteeksi vielä kerran
Minä olen joka päivä kiitollinen aamuherätyksistäsi ja illasta jolloin halaat minua nukahtaen syliisi.ei mene päivää ettetkö huomioisi minua.rakastan sua niin paljon edelleen rakkaudella:vaimosi
Mikset oo mun luona ihana ♥