Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle miehelle
Ajattelin helpottaa tuota Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle henkilölle - osa3-ketjua tekemällä ketjun molemmille sukupuolille, koska niin moni kyselee aina erikseen sukupuolta kun kukaan ei sitä kerro viestissään. Ihan turhaan tosin teen, koska tuo alkuperäinen ketju on jo niin suosittu, mutta tuleepahan kokeiltua.
Haluaisitko sanoa jotain jollekin miehelle, muttet uskalla tai voi?
Pyöriikö mies jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tähän ketjuun!
Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Toivottavasti ketju pidetään asiallisena.
Terveisin Naispelko22
Kommentit (63)
No menkööt. Mun mielessä pyörii kolme miestä. Ekalle en tosin aio täällä terveisiä lähettää... Se tietää kyllä mitä sille sanoisin, oon sen niin monta kertaa sanonut. Toiselle voisin sanoa että jos oot kiinnostunut, nyt pitää toimia. Ei enää jahkailua. Mä tiedän että meillä on paljon välimatkaa mut mulle sillä ei ole väliä. Kolmannelle sellaiset terveiset että oot saanut mut uteliaaksi. Näit paljon vaivaa että sait muhun keskusteluyhteyden, se teki vaikutuksen. Sä oot kovaa vauhtia nousemassa mun ykkösvaihtoehdoksi.
Rakas M. P, rakastan sinua koko sydämestäni. Minulla on vain jokin pieni tunne, että minä en ole sinun sydämessäsi edes 80%.
J lle. Olit mulle tärkeämpi kuin ymmärrätkään. Pelkäsin näyttää tunteitani. Nyt sulla on toinen.
On niiiin ikävä sua! Tutustuttiin vasta vähän aikaa sitten, mutta tajusin jo ihan alussa että välitän sinusta todella paljon. Itseasiassa jos ihan 100% rehellisiä ollaan, olet ainoa asia ja ihminen josta olen ikinä välittänyt.
Ennen sinua elämäni oli todella tyhjää ja harmaata, mutta sinun kanssasi olisin voinut olla maailman onnellisin ihminen. Kunpa vain et olisi antanut niin helpolla periksi meidän suhteen. En vieläkään oikein tiedä miksi lähdit. Olen yrittänyt jatkaa elämääni mutta se ei onnistu. Minulla ei ole mitään ilman sinua.
Nyt tiedän, mitä seksi voi parhaimmillaan olla.
Sä oot sen yhen kesäillan jälkeen jäänyt mun mieleen pyörimään. Vähän väliä törmäillään ja aina saat mut ihan sekasin. Nytkin vien sut mukanani nukkumaan. Hyvää yötä, toivottavasti nähdään pian 😘
Te senkin ihanuus minkäsen mullen taasen teit!
Terve, Tomi. Kaipaan meidän kreisejä keskustelujamme.
Huomenta ihana mies siellä jossain......;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marko, minne hävisit? On ikävä. ♡
Olen vaimoni kanssa edelleen.
Markolla, jota kaipaan, ei ole vaimoa.
Täsmää varmaan aika moneen henkilöön Suomessa.
Hei, sinä ihana, laiha remonttimies. Kaipaan sun kauniita silmiäsi. xxx
W., mihin katosit, yhtäkkiä kaikkien niitten kuumien viestin jälkeen? Olen mielestäni jo osoittanut tarpeeksi täysin luonteelleni vastaista kärsivällisyyttä ja itsehillintää, tule jo ja ota mut! ;)
Vierailija kirjoitti:
W., mihin katosit, yhtäkkiä kaikkien niitten kuumien viestin jälkeen? Olen mielestäni jo osoittanut tarpeeksi täysin luonteelleni vastaista kärsivällisyyttä ja itsehillintää, tule jo ja ota mut! ;)
Ai pikkariviestejäkö tarkoitat?
Ei olla nähty kahteen kuukauteen, mutta olet mielessäni koko ajan senkin kuuma mies. Tietäisitpä vaan, minkälaisia fantasioita tämän korrektin ulkokuoreni alla pyörii.. Jos me joskus vielä tavataan, niin aion kyllä tehdä asian sulle selväksi.
Miksei kukaan nainen kirjoita mulle tänne..
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluaisit kuulla ja keneltä?
Vierailija kirjoitti:
Minä voin kirjoitella sinulle. :)
Mitäs kuuluu?
Terveiset Kalasatamaan yhdelle söpölle duunarille.
Kiva tämmönen ketju. Eli nyt ei kenenkään miehen tarvi jäädä ilman viestiä tai ruikuttaa että kukaan ei koskaan ajattele minua. Kun minä laitan ihan tasapuolisuuden nimissä jokaikiselle miehelle viestin. Se meneepi näin : Haistakaa pitkä paska ja tukehtukaa omaan kyrpäänne saatana!