Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen syönyt kamalasti karkkia, roskaruokaa ym. ja eilen kropan mitta tuli täyteen

Vierailija

Olen masennuksen takia ahtanut itseeni kaikkea lihottavaa ja epäterveellistä viimeiset kuukaudet. Eilen kroppa ilmeisesti kyllästyi, kärsin monta tuntia kamalista vatsakivuista ja lopulta oksensin vaahtoa. Ripuli hellitti vasta tänään.

Täytyy sanoa, että ensimmäistä kertaa aloin tosissani pohtimaan paskan ruokavalioni vaikutuksia kroppaani! Ennen tuota mahakipuilua olin mm. syönyt pussillisen kirpeitä salmiakkikarkkeja, juonut colaa, ahminut keksejä ja siihen päälle normaalit ruoat. Tänään taas olen paastonnut, äsken söin omenan. Ei tee edes mieli mässättävää!

Kommentit (5)

Vierailija

Syö kasviksia enemmän. Juureksia kannattaa nyt laittaa ruokina monin eri tavoin. Se vie myös makeannälän kun syö tarpeeksi kasviksia ja hedelmiä.

Vierailija

Tosta se mullakin lähti! Tosin en saanut noin rankkoja oireita, mutta kuitenkin. Tänäpäivänä neljä vuotta "kuivilla" roskaruuasta ja sokerista, olen lopettanut tupakoinnin, aloittanut urheilun ja mielenterveysongelma ei enää vie voittoa musta.

Tsemppiä ja pidä tätä mahdollisuutena uuteen elämään! Muista syödä kuitenkin :)

Vierailija

Minulla joskus nuorempana kroppa prakasi vähän samasta syystä.

En syönyt kunnolla, olin laiha. Mutta vedin sitten kaksin käsin pelkkiä sipsejä tms.

Kerran oltiin kavereiden kanssa illanvietossa (lanit, kolme päivää) ja kolmen päivän ruokavalio koostui energiajuomasta ja sipseistä.

Viimeisenä yönä heräsin tuskanhikeen ja siihen että nenästä valui verta aivan jäätävällä tahdilla. Makasin punkassani n. 20 min ja mietin että tähänkö minä nyt kuolen. Seuraavan viikon vatsa oli aivan sekaisin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat