Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle miehelle

Vierailija

Ajattelin helpottaa tuota Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle henkilölle - osa3-ketjua tekemällä ketjun molemmille sukupuolille, koska niin moni kyselee aina erikseen sukupuolta kun kukaan ei sitä kerro viestissään. Ihan turhaan tosin teen, koska tuo alkuperäinen ketju on jo niin suosittu, mutta tuleepahan kokeiltua.

Haluaisitko sanoa jotain jollekin miehelle, muttet uskalla tai voi?

Pyöriikö mies jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tähän ketjuun!

Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.

Toivottavasti ketju pidetään asiallisena.

Terveisin Naispelko22

Sivut

Kommentit (63)

vierailijatartar

Mikä vittu siinä on jos kysyy ihan yksinkertaista töihin liittyvää asiaa facebookissa niin ei voi vastata? Millanen turvenuija ei vastaa jos jotain kysyy?

Vierailija

Mä voin aloittaa. Joka kerta, kun luen eroperheiden tarinoita keskustelupalstailta tai muualtakaan netistä, mut valtaa nöyrä kiitos exääni kohtaan. Erosimme, kun poika oli 4 v. Nyt poika on 24 v emmekä ole enää pariin vuoteen olleet juurikaan tekemisissä exän kanssa. Olen tämän sanonut hänelle päin naamaakin, mutta olen kiitollinen hänelle, että kaikki nämä vuodet hän jaksoi ja halusi olla hyvä isä pojalleen. Että hän ei koskaan laittanut yhtäkään naista oman lapsensa edelle. Kiitän samalla myös hänen uutta vaimoaan (ja tämänkin olen tälle uudelle vaimolle moneen kertaan sanonut), että hän antoi exäni olla hyvä isä pojalle. Kiitän exääni siitä, että hän on eromme jälkeen ollut minulle kuin veli siskolle ja olemme molemmat kyenneet aina ajattelemaan poikamme parasta. 

Vierailija

Rakas J.

En tiedä mitä haluat, enkä uskalla kysyä. En ole edes varma haluanko tietää. Ajattelin pikkuhiljaa kadota elämästäsi kieltäytymällä tapaamasta ja lopettamalla aktiivisen yhteydenpidon. Onnekseni et tiedä kuinka paljon välitän sinusta, ja parhaassa tapauksessa mielenkiintosi minua kohtaan vaimenee kokonaan. Toivon että löydät jonkun, kenen kanssa olla onnellinen.

En alkuun tuntenut sinua kohtaan mitään suurempaa. Ajattelin, ettei meillä ole mitään yhteistä. Nyt olen oppinut tuntemaan sinua, ja olet hienoimpia ihmisiä keitä tiedän. Halusin pitää suhteemme etäisenä etten kiintyisi liikaa, mutta epäonnistuin, ja ilo näkemisestäsi on muuttunut ahdistukseksi. Älä suutu siitä että annan yhteytemme katketa. Älä muista pahalla.

Kaikkea hyvää tulevaisuuteesi. Ehkä jonain päivänä et ole ajatuksissani enää kuin kultaisena muistona.

Vierailija

Hei Miika. Olen elämässäni tavannut ehkä puoli tusinaa ihmistä, joiden lähellä on ollut hyvä olla, ja sinä olit yksi heistä. Olisin halunnut jutella kanssasi paljon enemmän, ja olen surullinen siitä etten näe sinua enää koskaan. Toivon että tämä maailma olisi toisenlainen ja voisin tulla kysymään sinulta, lähtisitkö vaikka kahville.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Rakas J.

En tiedä mitä haluat, enkä uskalla kysyä. En ole edes varma haluanko tietää. Ajattelin pikkuhiljaa kadota elämästäsi kieltäytymällä tapaamasta ja lopettamalla aktiivisen yhteydenpidon. Onnekseni et tiedä kuinka paljon välitän sinusta, ja parhaassa tapauksessa mielenkiintosi minua kohtaan vaimenee kokonaan. Toivon että löydät jonkun, kenen kanssa olla onnellinen.

En alkuun tuntenut sinua kohtaan mitään suurempaa. Ajattelin, ettei meillä ole mitään yhteistä. Nyt olen oppinut tuntemaan sinua, ja olet hienoimpia ihmisiä keitä tiedän. Halusin pitää suhteemme etäisenä etten kiintyisi liikaa, mutta epäonnistuin, ja ilo näkemisestäsi on muuttunut ahdistukseksi. Älä suutu siitä että annan yhteytemme katketa. Älä muista pahalla.

Kaikkea hyvää tulevaisuuteesi. Ehkä jonain päivänä et ole ajatuksissani enää kuin kultaisena muistona.

Onko sinun ja J:n välissä jotain esteitä vai mikä on ongelma?

Vierailija

No ainakin tää ketju on alkanut loistavasti. Ilmeisesti ihan tarpeeseen :) Mä voisin osallistuu myös ja todeta, et kiva nähdä taas huomenna teitä "mun pojat" <3 ...tunnistajat tunnistaa ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marko, minne hävisit? On ikävä. ♡

Olen vaimoni kanssa edelleen.

Markolla, jota kaipaan, ei ole vaimoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinun ja J:n välissä jotain esteitä vai mikä on ongelma?

Seksisuhteeksi tarkoitettu juttu kehittyi liian läheiseen suuntaan, mutta parisuhdetta tästä ei kannata rakentaa. Aika jatkaa eri teille ennen kuin molempia sattuu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Naispelko22 olet kiva. :) Juttujasi on mukava lukea.

Tuosta voi olla varmasti montaa mieltä. Mielipiteesi muuttuisi sillä sekunnilla kun näkisit minun livenä. Niin, enkä ole myöskään mies.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Miehelleni: tiedän, että ajattelet eilistä rankkaa riitaamme. Se oli paha riita, mutta toivon, että miettisit kysymystäni jonka heitin siinä lopussa ja johon et osannut vastata silloin mitään. Osaatko nyt? Jos et osaa, niin pitkää parisuhdettamme on mahdotonta jatkaa. Tiedät sen itsekin. Paluuta vanhaan arkeen ei ole jos emme saa tätäkään asiaa puhuttua. A

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat