Mitä matkanjärjestäjää suosit?

Vierailija

Kun varaat valmismatkan, käytätkö Aurinkomatkoja, Finnmatkoja, Tjäreborgia vai jotain muuta? Miksi?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Olen käyttänyt eniten Finnmatkoja, jostain syystä minulle sopivin majoitustarjonta hotellit hyvällä paikalla yms. Pari kertaa ollut myös Tjäreborgin matkoilla, eikä valittamista niissäkään reissuissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Matkustan oman mielenkiintoni ja kohteen mukaan, en matkatoimistojen tarjonnan perusteella.

Sama täällä, mutta moniin matkakohteisiin myy matkoja useampi matkatoimisto. Esim. Kanarian matkoja olen tässä vertaillut ja eroa on lapsialennuksissa ja hinnoissa. Samaa hotellia myydään eri matkatoimistoilla eri hintaan jne.

Ap

Vierailija

Itseäni.

En muista koska olisin käyttänyt matkanjärjestäjää. Miksi käytätte? Tarvitsetteko siis opaspalveluita vai miksi?

Paristi olen tsekannut tarjonnan, jottei valitsemani hotelli ole suomalaisten matkanjärjestäjien listoilla.

Vierailija

Matkakohteen ja olosuhteiden ym. mukaan minäkin olen tähän asti valinnut. Nyt kuitenkin päätin, että jatkossa valitsen Tjäreborgin, jos vain mahdollista. Tässä viimeisimmässä Finnmatkojen reissussa vähän kaikki tökki jo niinkin perusjutuista lähtien kuin retkien varaaminen. Aiemminkin on ollut Finnmatkojen kanssa samanlaisia tuntemuksia. Tjäreborgin reissuilla on aina kaikki pelannut kuten pitääkin ja nettisivut ja netissä asiointi toimii loistavasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itseäni.

En muista koska olisin käyttänyt matkanjärjestäjää. Miksi käytätte? Tarvitsetteko siis opaspalveluita vai miksi?

Paristi olen tsekannut tarjonnan, jottei valitsemani hotelli ole suomalaisten matkanjärjestäjien listoilla.

Aina näitä ohi aiheen vastauksia. Kysymys kuului "Kun varaat valmismatkan..." Jos et varaa valmismatkoja, älä vastaa kysymykseen.

Minäkin osaan tehdä omatoimimatkoja ja enimmäkseen teenkin. Mutta haluan joululomalla aurinkoon edullisesti ja esim. Kanarialle pääsee edullisemmin matkatoimiston kautta joulun tienoilla. Lennot olisi pitänyt varata monta kuukautta sitten, jos olisi omatoimilomalle menossa. Minua matkakärpänen puri vasta nyt. Pelkät lennot meidän perheelle maksaa saman verran, kuin edullisin valmismatka.

Ap

Vierailija

Finnmatkat. Hinta-laatusuhde kohdillaan. Tjäreborgistakaan ei mitään pahaa sanottavaa.
Aurinkomatkat törkeän kallis verrattuna Finnmatkoihin. 4 tähden hotelli saattaa maksaa jos 1000€ enemmän ja huonommalla paikalla. En viitsi maksaa extraa siitä, että pääsee lentämään Finnairilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Finnmatkat. Hinta-laatusuhde kohdillaan. Tjäreborgistakaan ei mitään pahaa sanottavaa.
Aurinkomatkat törkeän kallis verrattuna Finnmatkoihin. 4 tähden hotelli saattaa maksaa jos 1000€ enemmän ja huonommalla paikalla. En viitsi maksaa extraa siitä, että pääsee lentämään Finnairilla.

Minäkin olen pitänyt Aurinkomatkoja kalliina, mutta juuri huomasin, että Tjäreborg ja Aurinkomatkat myyvät samaa hotellia Playa del Inglesissä: hinta sama, mutta Tjäreborgilla yhden makuuhuoneen huoneisto ja Aurinkomatkoilla kaksi makuuhuonetta.

Lasten iät vaikuttavat myös. Aurinkomatkoilla on paremmat alennukset teineille kuin noilla muilla. Vaikka yhden aikuisen matkan hinta on korkeampi, nelihenkisen perheen matkan kokonaishinta on alhaisempi kuin muilla matkatoimistoilla. Toki riippuu hotellista jne.

Senkin olen huomannut, että Finnmatkojen matkan hinta vaihtelee sadoilla euroilla päivästä riippuen. Nyt lähempänä joulua joulumatkojen hinnat ovat nousseet. Pari viikkoa sitten hinnat olivat alimmillaan.

Ap

Vierailija

Aurinkomatkat, koska finnairin lennot. En enää ikinä astu tuiflyn tai tomas cookin koneisiin. On kyllä sellaisia purkkeja :(. Tammikuussa taas mennään aurinkomatkoilla kanarialle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aurinkomatkat, koska finnairin lennot. En enää ikinä astu tuiflyn tai tomas cookin koneisiin. On kyllä sellaisia purkkeja :(. Tammikuussa taas mennään aurinkomatkoilla kanarialle.

Mulla on hyvät kokemukset Thomas Cookin ja Tuiflyn koneista. Myös Jet time oli hyvä. Henkilökunta nuorta ja ystävällistä. Finnairin lomalennolla oli viimeksi todella kiukkuinen vanhempi lentoemäntä. En ole moista muualla nähnyt. Muutoin ei Finnairista pahaa sanottavaa. Toki ensin mainitut koneet ovat pieniä.. Mutta iso ihminen voi pyytää exit-paikat..

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat