Mitä matkanjärjestäjää suosit?
Kun varaat valmismatkan, käytätkö Aurinkomatkoja, Finnmatkoja, Tjäreborgia vai jotain muuta? Miksi?
Kommentit (24)
Aurinkomatkoilla hotellien taso vastaa Aurinkomatkojen antamaa luokitusta, esim. Finnmatkat ja Tjäreborg antavat tähtiä tyhjästä. Usein sama hotelli on Aurinkomatkoilla 4 tähteä ja Finnmatkoilla ja Tjäreborgilla 5 tähteä, kannattaa muistaa tämä kun vertailee hintoja. Mikään hotelli ei ole yhtä hirveä kuin Finnmatkojen Blue Villaget, täynnä pohjoismaalaisia ja taso ei vastaa ollenkaan tähtiluokitusta.
Vierailija kirjoitti:
Aurinkomatkoilla hotellien taso vastaa Aurinkomatkojen antamaa luokitusta, esim. Finnmatkat ja Tjäreborg antavat tähtiä tyhjästä. Usein sama hotelli on Aurinkomatkoilla 4 tähteä ja Finnmatkoilla ja Tjäreborgilla 5 tähteä, kannattaa muistaa tämä kun vertailee hintoja. Mikään hotelli ei ole yhtä hirveä kuin Finnmatkojen Blue Villaget, täynnä pohjoismaalaisia ja taso ei vastaa ollenkaan tähtiluokitusta.
Mä olen huomannut kanssa, että sama hotelli on Tjäreborgilla 4* ja Aurinkomatkoilla 3*+.
Me aina tutkitaan Tripadvisorin arviot ennen varaamista. Tjäreborgin asiakasarviot näyttää olevan aina korkeammat kuin mihin Tripadvisorin arviot viittaisivat.
Minä taas suosittelen välttämään Tjäreborgin Sunwing-hotelleja. Täynnä ruotsalaisia ym. skandinaaveja. Jopa skandinaavista henkilökuntaa. Aurinkomatkojen hotellit ovat paikallisia eikä mitään reservaatteja.
Me käytetään apollomatkoja, finnmatkoja, tjareborgia sekä aurinkomatkoja. Riippuu mihin kohteeseen haluaa lähteä.
Mun suosikki on Aurinkomatkat. Kakkosena tulee Finnmatkat ja vikana Tjäreborg.
Aurinkomatkoilla jotenkin yksilöllisempää palvelua: hotellin parhaat huoneet olivat suomalaisilla, hyvät retket, hyvät lapsialennukset.
Finnmatkoilla kaikki on sujunut hyvin, mutta suomalaiset jäävät isoissa hotelleissa brittien jalkoihin. Huoneiden sijainnit on olleet huonoja. Suomenkielisiä retkiä vähän tarjolla verrattuna muun kielisiin. Riippuu tietty matkakohteesta. Kyproksella oli loistava Suomesta kotoisin oleva paikallisopas!
Tjäreborgilla taas mennään ruotsalaisten ym. skandinaavien ehdoilla. Suomalaiset jäävät pienenä kieliryhminä isojen jalkoihin. Esim. lasten kerhot hotelleissa on vaan ruotsia puhuville lapsille jne