Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vahvoissa naisissa ei pelota mikään

Vierailija

He vain ovat ärsyttäviä, koska ovat niin täynnä itseään, eikä heidän seuransa siksi kiinnosta. Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
:D Voi sua mussukkamiestä <3

Ja tämäkö on vahvan naisen kirjoittama? Ja sitten ihmetellään, miksi vahvoja naisia pelätään? No, ei heitä pelätä, he vain käyttäytyvät huonosti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

:D Voi sua mussukkamiestä <3

Tai kateellista vielä keskenkasvuista huonoitsetuntoista naista. Kyllä se siitä!!

Vierailija

Olen huomannut, että rasittavat, ärsyttävät kusipäät tituuleeraa itseään vahvoiksi naisiksi ja oikeuttavat sitä omaa helvetin rasittavaa luonnettaan tuolla.

Minulle vahva nainen tarkoittaa jotain muuta kuin nainen joka on vain ärsyttävä kusipää.

Vierailija

Minua vähän pelottaa "vahvat naiset", koska monesti he ovat sellaisia kärttyisiä ja hieman liian vilkkaan oloisia, kovaäänisiä justiinoita. Tunnen oloni epämiellyttäväksi sellaisessa seurassa.

Vierailija

Vahva nainen ja epäseksikäs nainen tarkoittaa samaa. aina kun joku nainen kertoo olevansa vahva, myöskään viisari ei värähdä.

Vierailija

Vahva nainen ei välttämättä ole jyrä ja hyökkäävä. Hän on selviytyjä, empaattinen ja ihminen joka ei tuomitse vaan pitää heikompien puolia sekä oikeuksia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vahva nainen ei välttämättä ole jyrä ja hyökkäävä. Hän on selviytyjä, empaattinen ja ihminen joka ei tuomitse vaan pitää heikompien puolia sekä oikeuksia.

Eivät tuollaiset naiset kerro olevansa vahvoja naisia.

Vierailija

Taidatte puhua oikeasti "jyräävistä" ihmisistä, siis itsekkäistä, kovaääististä - jotka voivat olla huonoitsetuntoisia ja ahdistuineita, siis kaikkea muuta kuin vahvoja. Ehkä vahvoja persoonallisuuksia.

Oikeasti vahva seisoo omilla jaloillaan, osaa kuunnella ja antaa arvoa muillekin, ottaa paikkansa mutta osaa myös olla hiljaa eikä koe uhkaavana vaikka ei olisi koko ajan keskipiste, ja on oma itsensä - johon kuuluu naurua, iloa, onnea tai surua, vetäytyvyyttä tai muuta .. mitä se kellekin on

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi tuo on vahvuutta, minä käsitän vahvuuden eri tavalla kuin moni. Minulle nämä Justiinat ja muut rasittavat kälättäjät jotka on aina äänessä on kaikkea muuta kuin vahvoja naisia.

Vierailija

Mua pelottaa enemmänkin heikot naiset. Heikkoluonteiset valehtelevat toisten selän takana, manipuloivat ja pettävät.

Aloittaja vaikuttaa juuri tälläiseltä ns. passiivis-agressiiviselta tapaukselta. Kun seurassa kysytään mielipidettä tai pitäisi olla jotain mieltä jostain, ei näiltä tyypeiltä saa vastausta tai apua.

Sitten kyllä heiltä juttua tulee selän takana. Siellä raivotaan ja haukutaan muita, että "päällepäsmäävät" yms. Oma heikkouttan ja pelkuruuttaan on vaan niin vaikea tunnustaa, helpompi on syyttää muita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mua pelottaa enemmänkin heikot naiset. Heikkoluonteiset valehtelevat toisten selän takana, manipuloivat ja pettävät.

Aloittaja vaikuttaa juuri tälläiseltä ns. passiivis-agressiiviselta tapaukselta. Kun seurassa kysytään mielipidettä tai pitäisi olla jotain mieltä jostain, ei näiltä tyypeiltä saa vastausta tai apua.

Sitten kyllä heiltä juttua tulee selän takana. Siellä raivotaan ja haukutaan muita, että "päällepäsmäävät" yms. Oma heikkouttan ja pelkuruuttaan on vaan niin vaikea tunnustaa, helpompi on syyttää muita.

Nämä on pahoja! Näiden käytökseen kuuluu usein myös reittä pitkin kiipeilyä ja seksin käyttämistä kiristysvälineenä.

Vierailija

Justiinaa haukutaan kälttäjänä, mutta miettikää: hän elätti miehensä ja perheensä ja korjasi miehensä sähläysten jäljet. Kasvatti vielä lapset yhteikuntakelpoisiksi siitä huolimatta, että mies oli sukunimensä veroinen työnvälttelijä. Harva paldtalainen tuosta paremmin selviäisi. Kyllä Justiina OLI vahva nainen, vaikka hönet esitettiin naurettavana kälättäjänä kaulimen kanssa. 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat