HYI ! OLIN TREFFEILLÄ 165CM MIEHEN KANSSA.

Vierailija

Oli varmaan 55 kilonen ja kenkä 38. Mistä löytää vaatteet ja kengät? Lasten puoleltako?

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

Hyi kun olet ilkeä ämmä. Jos toinen ei natsaa, niin sitten ei, mutta typerää toisen ulkonäköä jälkikäteen märehtiä. Varsinkin kun ei itse sille mitään voi.

Vierailija

Mitä tarkotat? Lyhyille miehille löytyy aina vaatteita, etsit sitten netistä tai h&m:stä tms. Mulla on isoja kamuja, jotka valittaa aina et sitä 46 koon monoo ei löydy mistään kaupasta kun taas mulla 40 1/2 - 41 tarjontaa on yllinkyllin kaikissa merkeissä ja väreissä.

Vierailija

No olisit kysynyt siltä. Eihän me voida täällä tietää mistä miehet vaatteensa hankkivat. Toki muutaman tutun miehen tiedän suosivan tiettyä vaatemerkkiä, mutta varmuudella en voi heidänkään vaatteista sanoa mistä ovat ostettu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miesten 38 kenkiä en ole ikinä nähnyt missään olevan myynnissä. Ap

Miksi olisit niitä etsinyt? Hanki silmälasit.

Vierailija

Mun jalka on 38 ja olen nainen! Onneksi mun mies on 186cm pitkä ja jalkakin on numeroa 46. Terveisin 177cm pitkä nainen. Kääpiöt, senkus haukutte hongankolistajaksi, ei haittaa :D En voisi IKINÄ olla yhdessä lyhyen miehen kanssa! Miehen kuuluu olla pitkä ja lihaksikas.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mun jalka on 38 ja olen nainen! Onneksi mun mies on 186cm pitkä ja jalkakin on numeroa 46. Terveisin 177cm pitkä nainen. Kääpiöt, senkus haukutte hongankolistajaksi, ei haittaa :D En voisi IKINÄ olla yhdessä lyhyen miehen kanssa! Miehen kuuluu olla pitkä ja lihaksikas.

Missä tämä on määritelty?

Varmasti olisit torttu kosteana, jos pätkä olisikin miljonäärimies.

Vierailija

Miten helvetissä joku voi olla noin tuomitseva jonkun pituutta kohtaan? Te naiset oksetatte minua paskalla asenteellanne. Lyhyessä tai hoikassa miehessä ei ole mitään vikaa. Sellainen kaveri on juuri ihana ottaa syliin ja halailla, eikä poikamaisuuskaan ole mikään turnoff, vaan pikemminkin päinvastoin.

Gay27

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oli varmaan 55 kilonen ja kenkä 38. Mistä löytää vaatteet ja kengät? Lasten puoleltako?

Hyi jos joutuisin sun kanssa treffeille. Apua, nään varmaan painajaisia ens yönä, huh. Idiootti.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat