muita jotka eivät saa mitään itsetyydytyksestä?

Vierailija

En vain oikein ole koskaan nauttinut varsinaisesta itsetyydytyksestä. Nautin seksistä kyllä tosi paljon ja nautin myös seksifantasioista. Jotenkin se itsetyydytys ei ole itselle ollut koskaan tarpeeksi hyvän tuntuista. Lisäksi esim monet dildot tuntuvat niin väärän tuntuisilta.

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

En tykkää minäkään. Ainahan sitä sanotaan, että pitäisi masturboida jotta voisi nauttia sitten kumppanin kanssa paremmin, mutta ei vaan ole mun juttu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä tarvitse dildoa käyttää. Itse käytän ihan omia sormia mieluiten.

Ei sormia saa tarpeeksi syvälle, eikä ne ole tarpeeksi paksut.

Vierailija

Tuntuu että monista asioista, jotka ovat ennen olleet tabu niin on nyt tullut sellainen yleinen pakko. Esim juuri itsetyydytyksestä, oikein korostetaan että sitä pitää harjoittaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ihmekään ettei tule tyydytystä. Tiedätkö mikä on klitoris?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ihmekään ettei tule tyydytystä. Tiedätkö mikä on klitoris?

Tiedän :D En olen koskaan tykännyt klitoriksen suorasta koskettelusta, siitä se nautinto ei siis ainakaan minun kohdallani tule. Saan suurimman nautinnon kun klitorista hierotaan vaginan kautta, sehän siis jatkuu sellaisen pitkänä vaginan ympärillä ja yhdynnässä penis tuottaa sitä kautta hurjan suurta nautintoa. Dildolla on vaikeaa saada samaa tunnetta. Klitorisen suora koskettelu ei tunnu hyvältä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on uusavuttomuss huipussaan, kun mammat ei osaa enää edes runkata.

:D:D

Osataan, mutta kun se ei tunnu niin hyvältä kuin seksi toisen kanssa, niin se tuntuu turhalta puuhalta. Peniksen korvikkeita kun ei kauhean hyviä ole. ap

Vierailija

Olen pitänyt noin 12 vuotiaasta lähtien itsetyydytyksestä ja saan halutessani siinä ihan hullun upeat kyydit. Mitään dildoja en ole ikinä omistanut. N41

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että monista asioista, jotka ovat ennen olleet tabu niin on nyt tullut sellainen yleinen pakko. Esim juuri itsetyydytyksestä, oikein korostetaan että sitä pitää harjoittaa.

Sama koskee suu- ja anaaliseksiä. Ennen tabu, nyt kaikkien pakko harrastaa. Muuten on rajoittunut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen pitänyt noin 12 vuotiaasta lähtien itsetyydytyksestä ja saan halutessani siinä ihan hullun upeat kyydit. Mitään dildoja en ole ikinä omistanut. N41

Mä taas tarviin tyydytykseen sen penetraation ja sitä on vaikea yksin saada yhdynnän kaltaiseksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osataan, mutta kun se ei tunnu niin hyvältä kuin seksi toisen kanssa, niin se tuntuu turhalta puuhalta. Peniksen korvikkeita kun ei kauhean hyviä ole. ap

Eihän se sama asia olekaan, mutta en usko että olet edes saanut kunnon orgasmia itsetyydytyksessä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se sama asia olekaan, mutta en usko että olet edes saanut kunnon orgasmia itsetyydytyksessä. 

En olekaan saanut, koska en nauti klitoriksen suorasta koskettelusta eikä dildo tunnu yhtä hyvältä kuin penis. Vaikeaa siis saada mitän irti siitä. Parempi harrastaa seksiä.

Vierailija

Mä luulen että tässä asiassa avainsana on oman kehon tunteminen. Oletteko ikinä katselleet peilillä pillujanne? Mitä kuukautissuojia käytätte?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että tässä asiassa avainsana on oman kehon tunteminen. Oletteko ikinä katselleet peilillä pillujanne? Mitä kuukautissuojia käytätte?

Ei ole oman kehon tuntemisesta kyse. Katselen kyllä viikottain. Käytän kestositetä.
Kyse on siitä, että olen kyllä harrastanut monen tyyppistä itsetyydytystä, mutta se klitoriksen suora koskettelu ei tunnu hyvältä vaan mun nautinto vaatii sen penetraation. Itse tehty penetraatio taas esim dildon avulla tuntuu laimealta verrattuna yhdyntään.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat