Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HYI ! OLIN TREFFEILLÄ 165CM MIEHEN KANSSA.

Vierailija
31.10.2015 |

Oli varmaan 55 kilonen ja kenkä 38. Mistä löytää vaatteet ja kengät? Lasten puoleltako?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, olet todella ilkeä! Hyi itsellesi!

Vierailija
42/52 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mun mies on 163cm ja noin 59kg. Ei se miltään rimpulalta näytä, aika  lihaksikkaalta itse asiassa"

Joo, lyhyen miehen saa helposti - näitä hukkapätkiä pyöri sankoin joukoin deittailumarkkinoiden alennuskorissa. 😃

ja millä tapaa sellasen saaminen liittyi tuohon, ettei se ole rimpula? Kun sitä kohtaa lainasit. Eikä mulla muuten ollut valinnanvarasta puutetta, ennen häntä deittailin mm. 190cm  lihaksikasta triathlonistia, 185cm tosi hyvännäköistä kundia ja 177cm karskia hevaria. Olen aina tapaillut ulkonäöltään monensorttisia miehiä, sillä en ole ennakkoluuloinen sen suhteen.

Että ei se ole todellakaan kiinni pituudesta tai ulkonäöstä, vaan henkilökemioista ja minulla ja 163cm miehelläni (ja nykyisin myös lasteni isällä) ne nyt vaan toimi paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
31.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun jalka on 38 ja olen nainen! Onneksi mun mies on 186cm pitkä ja jalkakin on numeroa 46. Terveisin 177cm pitkä nainen. Kääpiöt, senkus haukutte hongankolistajaksi, ei haittaa :D En voisi IKINÄ olla yhdessä lyhyen miehen kanssa! Miehen kuuluu olla pitkä ja lihaksikas.

No, jos haluat tolle linjalle lähteä, niin:

Sulla on kyllä aivan naurettavan pienet jalat suhteessa pituuteen. Näytät varmaan ihan norsulta tulitikkujen päältä. Ja eipä se 186 cm mikään maailman seitsemäs ihme ole, vai oletko syntynyt 1500-luvulla pahaan keripukkiaikaan?

Jne. jne.

T. Normaali-itsetuntoinen nainen

44/52 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on omat puolensa, joista kaikki ei pidä. En ymmärrä miksi joidenkin on tarve tuoda ne suureleisesti esille - ehkäpä oma itsetunnon puute?

Olen itse isonenäinen nainen. Olen saanut kuulla siitä koko hemmetin elämäni. Nyt 23-vuotiaana hieman säälin ihmisiä (aikuisiakin!), jotka ovat tunteneet tarvetta kommentoida asiaa äänekkäästi.

Vierailija
45/52 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi kaiki

Vierailija
46/52 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mun mies on 163cm ja noin 59kg. Ei se miltään rimpulalta näytä, aika  lihaksikkaalta itse asiassa"

Joo, lyhyen miehen saa helposti - näitä hukkapätkiä pyöri sankoin joukoin deittailumarkkinoiden alennuskorissa. 😃

Sieltä ne helmet löytyvät. Pinnalliset bimbot ovat  antaneet lemput mutta joku toinen saa sitten hyvän aviomiehen ja isän.

Vierailija
47/52 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon 160

Vierailija
48/52 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä ainakaan lisäänny. Ettei tuu maailmaan lisää sun kaltaisia.

Vierailija
49/52 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, älä ainakaan lisäänny. Ettei tuu maailmaan lisää sun kaltaisia.

Vierailija
50/52 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi kun olet ilkeä ämmä. Jos toinen ei natsaa, niin sitten ei, mutta typerää toisen ulkonäköä jälkikäteen märehtiä. Varsinkin kun ei itse sille mitään voi.

Vierailija
51/52 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukas Hottis-mimmeistä tai Seiska-tyrkyistä aloittaja olikaan?

http://www.vauva.fi/keskustelu/3921819/ketju/pienin_penis_jota_olet_saanut?changed=1446289156

Vierailija
52/52 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen monesti ollut, ja seukannutkin. En kyllä koskaan ole puntarille pannut tai mitannut kenkiä.

http://www.vauva.fi/keskustelu/4597051/ketju/kysy_m_41_vastailee?changed=1446214988

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi