HYI ! OLIN TREFFEILLÄ 165CM MIEHEN KANSSA.
Oli varmaan 55 kilonen ja kenkä 38. Mistä löytää vaatteet ja kengät? Lasten puoleltako?
Kommentit (52)
Hyi vaan itsellesi! Mies se on pienempikin mies/ samoin naisissa. Vai meinaatko että se miehisyys johonkin häviää?!
AP, onko sinun koodistossasi lyhyt mies = paha haju, kun hyihyttelet? Oletko muuten itse atleettinen kotletti vai muuten vain parimetrinen tankki?
Kari Ketonen uuh.. Sen seksikkyys oikein huokuu telkkarin läpi. Ainoa syy katsoa Putousta nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Miten helvetissä joku voi olla noin tuomitseva jonkun pituutta kohtaan? Te naiset oksetatte minua paskalla asenteellanne. Lyhyessä tai hoikassa miehessä ei ole mitään vikaa. Sellainen kaveri on juuri ihana ottaa syliin ja halailla, eikä poikamaisuuskaan ole mikään turnoff, vaan pikemminkin päinvastoin.
Gay27
Miten sinä voit olla noin tuomitseva "meitä naisia" kohtaan? Onko sallittua yleistää ja solvata, koska olet gay?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sinulla, prinsessaharhaisella luuskalla on miehille tarjota?
Pyhä Vulva itse itsellesi kuvittelemallasi harhaisella jalustalla?
Katos, itse vulva taas aukomassa turpaansa täällä.
Oletko siis aloittaja? Mitä sinulla siis olikaan miehille tarjota?
Loisimisesi?
Nyt tulee sulle Pasi-pallukkaiseni ihan hyväntahtoinen, ilmainen vinkki: vaihda edes vuoden välein tuota vakiofraasistoasi, jooko. Kommenttisi - vaikka olisivat joskus harvoin ihan mielipiteeltään ja ajatukseltaan ihan ok - menevät ihan pilalle noiden tympeiden, itseään toistavien jankkausfraasien takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten helvetissä joku voi olla noin tuomitseva jonkun pituutta kohtaan? Te naiset oksetatte minua paskalla asenteellanne. Lyhyessä tai hoikassa miehessä ei ole mitään vikaa. Sellainen kaveri on juuri ihana ottaa syliin ja halailla, eikä poikamaisuuskaan ole mikään turnoff, vaan pikemminkin päinvastoin.
Gay27
Miten sinä voit olla noin tuomitseva "meitä naisia" kohtaan? Onko sallittua yleistää ja solvata, koska olet gay?
Kyllä on.
Gay27
Eikö se ole akkamaista?
Ap. Minkä pituinen itse olet? Jos alle 165cm niin eikö sen pituinen olisi sulle sopiva?
N180cm
Jännää et oon 167cm mies enkä yläasteen jälkeen ole saanut keneltäkään kuulla, et olisin liian lyhyt. Eri homma sit mitä porukka ajattelee mut tuntuu, et suurin osa naisistakin olisi mua lyhyempiä.
Taas kerran ilmiselvä provo, jonka joku ylilaudan poju on kirjoittanut saadakseen todisteita siitä kuinka kauheita naiset ovat. No, yllättäen kukaan ei lähtenyt provoon mukaan, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Jännää et oon 167cm mies enkä yläasteen jälkeen ole saanut keneltäkään kuulla, et olisin liian lyhyt. Eri homma sit mitä porukka ajattelee mut tuntuu, et suurin osa naisistakin olisi mua lyhyempiä.
No mä kerron sulle sit: oot liian lyhyt. En edes pidä alle 185-senttisiä "miehiä" miehinä, itse olen 170 cm pitkä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet, jäntevän hoikat miehet on niiiiiiiin kuumia! Grrrr!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sinulla, prinsessaharhaisella luuskalla on miehille tarjota?
Pyhä Vulva itse itsellesi kuvittelemallasi harhaisella jalustalla?
Katos, itse vulva taas aukomassa turpaansa täällä.
Loisimisesi?
En ole ap.
Äläs nyt. Kompakti kaveri nakuttaa menemään kuin ompelukone.
Pienet ja ketterät miehet on just ihanii. Mä rakastan niitä, kun ittekin oon tämmöinen pieni. :)
Mun mies on 163cm ja noin 59kg. Ei se miltään rimpulalta näytä, aika lihaksikkaalta itse asiassa.
Luonne kun on tarpeeksi vittumainen, niin ei ole kukaan häntä koskaan pilkannut pituudesta, tai sanotaanko, sen puutteesta.
Hän ei koe pituuttaan ongelmana, enkä minäkään. Silloin kun tavattiin, niin aluksi kiinnitin huomiota siihen, että voi puhua toiselle ilman, että tulee niska kipeäksi. :D
Tää yksi kengännumerohullu taas paikalla? Ilmeisesti joku pienijalkainen äijä, joka saa kiksit näistä aloituksista?
"Mun mies on 163cm ja noin 59kg. Ei se miltään rimpulalta näytä, aika lihaksikkaalta itse asiassa"
Joo, lyhyen miehen saa helposti - näitä hukkapätkiä pyöri sankoin joukoin deittailumarkkinoiden alennuskorissa. 😃
Loisimisesi?