Mistä katkeruus naisia kohtaan johtuu

Vierailija

Omalta kohdaltani voin sanoa, että käytännön kokemukset ovat sitä synnyttäneet. Exäni yritti iskeä parasta kaveriani. Ihan sinisin silmin vielä samoihin aikoihin syyllisti minua ties mistä pikkujutuista. Erään kaverini tyttöystävä myönsi jättäneensä pillerit pois. Ja eron jälkeen alkoi puhua paskaa tästä kaveristani, jotain ihan käsittämättömiä tarinoita.

Joo tiedän että ei pitäisi yleistää, mutta eipä auta. En pysty luottamaan naisiin eikä se millään tahdonvoimalla muuksi muutu. Näen naiset kieroina ja häikäilemättöminä ja aina kun meinaan luottaa niin jotain paljastuu mikä vie luottamuksen. En toki ymmärrä miehiä jotka lähtevät sitten julkisesti lokaamaan kaikki naiset. Mutta niitä naisia ja miehiä ymmärrän kyllä hyvin, jotka eivät kykene luottamaan vastakkaiseen sukupuoleen ja ovat kyynisiä. Näin se nyt vaan menee kun riittävästi näkee ja kokee.

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Jokaisella noita paskoja kokemuksia naisista on, joskus huvittaa kun naiset avautuu miehistä, niin ymmärtävätköhän he mitä heidän kanssasisarensa touhuaa ja mitä me miehet joudutaan kokemaan.

Vierailija

Yhden mun sukulaisen nyt jo edesmennyt terapeutti on ikuistettu lapsena täysin alastomana eduskunnan istuntosaliin. Varmaan ihan kauhee häpee. Onneksi pääsi pois kärsimästä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Yhden mun sukulaisen nyt jo edesmennyt terapeutti on ikuistettu lapsena täysin alastomana eduskunnan istuntosaliin. Varmaan ihan kauhee häpee. Onneksi pääsi pois kärsimästä.

Hä?

Vierailija

Noita samanlaisia tapauksia on myös miehen tekeminä, joten en kyllä lähtis yleistämään parin  huonon kokemuksen perusteella. Mun eka miesystävä oli juoppo, enkä sittenkään yleistä että kaikki miehet on alkkiksia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Noita samanlaisia tapauksia on myös miehen tekeminä, joten en kyllä lähtis yleistämään parin  huonon kokemuksen perusteella. Mun eka miesystävä oli juoppo, enkä sittenkään yleistä että kaikki miehet on alkkiksia.

Juu yleistäminen on typerää, mutta aika harvassa on miehet jos minulta kysytään jolla ei olisi negatiivisia kokemuksia naisista. Joihinkin ne  negatiiviset kokemukset vaikuttavat enemmän kuin toisiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu yleistäminen on typerää, mutta aika harvassa on miehet jos minulta kysytään jolla ei olisi negatiivisia kokemuksia naisista. Joihinkin ne  negatiiviset kokemukset vaikuttavat enemmän kuin toisiin.

Juu yleistäminen on typerää, mutta aika harvassa on naiset jos minulta kysytään jolla ei olisi negatiivisia kokemuksia miehistä. Joihinkin nen negatiiviset kokemukset vaikuttavat enemmän kuin toisiin.

Olemme ihmisiä. Saamme toisistamme sekä positiivisia että negatiivisia kokemuksia. Mitä tämä sukupuolten vastakkainasettelu kannattaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu yleistäminen on typerää, mutta aika harvassa on naiset jos minulta kysytään jolla ei olisi negatiivisia kokemuksia miehistä. Joihinkin nen negatiiviset kokemukset vaikuttavat enemmän kuin toisiin.

Olemme ihmisiä. Saamme toisistamme sekä positiivisia että negatiivisia kokemuksia. Mitä tämä sukupuolten vastakkainasettelu kannattaa?

Ehkä kannattaa vain hyväksyä tosiasiat, helpottaa sinunkin elämää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellisiä keskusteluita samaan aiheeseen liittyen

http://www.vauva.fi/keskustelu/2431736/onko_naisilla_nyt_joku_oikeus_vit...

http://www.vauva.fi/keskustelu/2431825/palstalla_taas_lukemattomia_miesv...

Selvää naisvihanlietsontaa. Liekkö sama aloittaja.

Jos joku ihmettelee, miksi palstalla on loputonta miesvihaa, on se mielestäsi naisvihaa?

Olet todella harhainen.

Vierailija

Fiksun valinta: Kun keskustelu menee jankkaukseksi niin jättää sen seuraamatta ja siihen vastailematta. Valitettavasti lopputuloksena on se, että vakiojankutusaiheista tehtyihin aloituksiin tulee fiksujen kaikotessa lähinnä pölhöiltä pölhöjä vastauksia. Kuten tämä.

Vierailija

Lähinnä valheista, mutta kusipäisyydestä myöskin.

Esim. exien kanssa sovittiin sitä sun tätä tulevaisuuden suunnitelmaa, mutta niin vain lutkat valehtelivat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellisiä keskusteluita samaan aiheeseen liittyen

http://www.vauva.fi/keskustelu/2431736/onko_naisilla_nyt_joku_oikeus_vit...

http://www.vauva.fi/keskustelu/2431825/palstalla_taas_lukemattomia_miesv...

Selvää naisvihanlietsontaa. Liekkö sama aloittaja.

Lääkkeet?

Otettu on. Jokainen ketju parjaa naisia. jos sä nyt mitään osaat sisäistää.

Vierailija

No jotkut miehetkin on herkempiä kuin toiset ja voi luottamus naisiin mennä lopullisesti, en minä ainakaan ihmettele tätä. Ja turha kenenkään on siitä loukkaantua jos joku tuntee noin ja kertoo siitä rehellisesti, pitäisikö ihmisten aina valehdella ettei kenelläkään tulisi edes vahingossa paha mieli. Eikö mistään saa nykyään puhua rehellisesti, ei edes omista tunteistaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat