Minua ihmetyttää suuresti tämä yleinen ilmiö nyky Suomessa;

Vierailija

miksi vanhat miehet huohottavat nuorten naisten perään, mitä nuorempi sen parempi. Miksi ei voisi kiinnostua oman ikäisistään daameista joita on seuranhakupalvelut pullollaan. Eikö kokenut vanha rouva anna paremmat kyydit kuin joku itseään täynnä oleva pissis?

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Miten niin nyky-Suomessa? 

Aina miehet ovat halunneet itseään nuorempia naisia viimeistään keski-iässä. Kuka saa kuka ei, riippuu asemasta ja sitä myöten lompakon paksuudesta. 

Ainoastaan alle kolmikymmppinen varsinaisesti "haluaa" oman ikäistään naista. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

miksi vanhat miehet huohottavat nuorten naisten perään, mitä nuorempi sen parempi. Miksi ei voisi kiinnostua oman ikäisistään daameista joita on seuranhakupalvelut pullollaan. Eikö kokenut vanha rouva anna paremmat kyydit kuin joku itseään täynnä oleva pissis?

Se vanha rouva ei todennäköisesti edes halua seksiä. Hän on myös erittäin todennäköisesti löysä alapäästä sekä fyysisesti huomattavasti huonommassa kunnossa kuin nuori.

Miehelle visuaallisuus on erittäin tärkeätä eikä sekään oikein mairittele sitä vanhaa nuoreen verrattuna.

Vierailija

Vähän kakkosen linjoilla.... kyllä tuo vanhojen miesten hinku nuorten naisten perään on vanha ilmiö.

Pikemminkin sanoisin, että uutta on tuo puuma-meininki. Aiemmin olisi ollut melko mahdotonta viisikymppisen naisen vokotella itseään parikymmentä vuotta nuorempaa, mutta nyt se ei ole edes vaikeaa. Ehkä me naiset osaamme pitää ulkonäöstämme paremmin huolta?

Vierailija

Olisiko aloittajalla jotakin kertoa siitä, miten kyseessä mukamas on uusi ilmiö? Jos tutustut historiaan niin huomaat, että tämä on tilanne ollut niin kauan kuin historiaa on kirjoitettu muistiin.

Taidat provoilla...

Vierailija

Miehet uskovat, että ulkonäkö ja ikä eivät merkitse hänen kohdallaan mitään... nuorena, kauniina sinkkunaisena minua on pyytäneet ulos itseäni jopa miltei 30 vuotta minua vanhemmat miehet. Ja minun kaiketi olisi pitänyt riemusta kiljuen suostua. En minä halua sänkyyn vanhan ukon kanssa, kun nuorempiakin on vielä tarjolla.Se on sitten eri asia kun itsekin olen jo vanha ja ryppyinen. Mutta siis summa summarum, miehet aina iskevät nuorempaa, se 25-vuotias vetoaa oli mies sitten itse kolmikymppinen tai kuusikymppinen.

Vierailija

Kyllähän samoin ne vanhemmat naisetkin haaveilevat nuoresta ja hyväkuntoisesta miehestä, miksi kukaan mitään kaljamahaista kurppamunaa haluaisi!

Vierailija

UUSI ilmiö??? 

Muistan jo vuodelta 1993 kun olin 16-vuotias, yrittivät (meidän mielestämme) vanhat yli kolmikymppiset äijät meitä pokata tositarkoituksella :P Ja me yökittiin, että luuleeko tuo kaljapötsi olevansa jotenkin ihana... Hyiiiii!

m,38

Joko taas?!

Eikö nää miesvihamieliset ( tässä juuri niistä  esimerkki) pissisten paskajutut miehistä saisi jo riittää!

Näitä 'vanhempi mies-nuorempi nainen ' ketjuja on tosiaan  ollut tällä palstalla vähän väliä, jatkuvalla syötöllä ja aina samoja ja taas yhä edelleen  niitä aivan samoja  (aivan jo kenen tahansa lukijan jo aivan  ulkoaosaamia repliikkejä sisältäen.

-Keskustelun kulku näissä ketjuissa  on  myöskin aina sama, mitään uutta näissä ei tule esille.

Minua ei  miehenä ei haittaa yhtään jos joku keski-ikäinen mies ja vaikka 18-vuotias nainen seurustelisivat ja olisivat löytäneet toisensa .

-Olkoon mies vaikka King.kongin tai  Frankensteinin hirviönäköinen ja se nainen vaikka Disneyn Lumikkia muistuttava. Se on aivan heidän asiansa. Jos kumpikin on täysi-ikäinen  niin kenelläkään ei ole asiaan mitään syytä (tai edes oikeutta) puuttua.

-Yksityiselämäni ja oma parinvalintani taas on  aivan oma asiamme. Minun ja kumppanini

-Kyllä te kaikki nuoret naisetkin tulette ikään ,jolloin kukaan ei teitä 'yritä'. Itse asiassa tulette ennenkuin ehditte huomaamaankaan. 

Ei kukaan sivistynyt mies (minkään ikäinen) puhu mistään keski-ikäisen naisen riipputisseistä ja roikkuperseestä ja kuinka puuteroitu& pakkeloitu naama näyttää jo vehnäjauhoissa pyöritellyltä " Sunsweet" -luumulta...yms.

Joskus 1970-80 luvuilla he olivat fyysisesti  aivan yhtä raikkaita ja hyvännäköisiä kuin teinit nykyisin .

Monet silloin paremman näköisiä kuin monet nykyisin sen ikäiset

Näin voisi puhua ,jos oikein ilkeäksi naisen vanhenemisilmiöitä haluaisi tökkiä ,mutta siinä nyt teille näytteeksi ja mietittäväksi miltä tuollainen puhe itsestänne (sitten joskus) kuulostaisi 'face to face'  tai täällä jatkuvasti aina uudelleen ja uudelleen esiin otettuna ja (täällä) pääpuheenaiheeksi tehtynä ?  

-Just you wait !That's all  in store for you and you  also have it  coming   to you some day...

Uutuus häikäisee

Vierailija kirjoitti:

jännä uusi ilmiö

Hieno yläpeukkusaldo tälle kommentille ( ...edellyttäen että annetut pisteet ilmentävät tämän kommentin  yläpeukuttajien hyvää ironiantajua.

Siis 'uusi'...toden totta juu, sitäpä oikein nimenomaan ,tällä palstalla ( heko,heko , heh,heh..) Iiiiihan uus joo, Ihan varmasti juu,(uskokaa nyt kaikki oikeen)  ihan uunituore täällä tietysti  oikein...

Vierailija

Ainahan miehet ovat ennemmmin köyrineet nuorten naisten kanssa jos ovat vain saaneet. Todella tavallista että rikas liikemies pitää omaa samanikäistä vaimoa, mutta harrastaa suhteita nuorten naisten kanssa. Osa myös laittaa vaimon vaihtoon. Tietenkin rumilla, tavis ja persaukisilla miehillä ei ole juurikaan vientiä, joten joutuvat tyytyä vanhempaan.

Koko maailman sivu meno on ollut ihan samanlaista.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat