Miten pääsen irti ihastumisen tunteesta,

Vierailija

jolle ei ole mitään vastakaikua? Mies laittaa joka päivä viestejä, kyselee kuulumisia, kirjoittelee mukavia. Ei ilmeisesti ole muuta kuin kirjoitteluseuraa vailla ja silloin, kun on jotain murheita. Hän kyllä tietää, että olen kiinnostunut.

Kommentit (12)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mistä mies tietää että olet kiinnostunut?

Olen kertonut sen hänelle ja vastaus oli, että hän myös. Kun yritän ottaa etäisyyttä, tulee viestiä tyyliin älähän nyt. Olisiko paras poistaa numeroa ja laittaa joku esto?

Vierailija

Vaihdan kuulumisia naisten ja miesten kanssa. Jos tuon miehen kanssa enemmän ahdistaa kuin hymyilyttää, niin voi kai itse ilmoittaa, että oli kiva vaihtaa kuulumisia, mutta  nyt lopetetaan.

Vierailija

Mulla on samankaltainen tilanne. Olen kertonut välittäväni miehestä paljon joten varmasti tietää sen, mutta en saa vastakaikua, olen vain ystävä. Kuitenkin etsii jatkuvasti jotain muuta ja löytääkin - mutta heti kun se loppuu, hän taas lähestyy minua. Hetkellisesti ennen kuin jatkaa matkaansa taas. Yritän olla kiitollinen ystävyydestämme mutta on kauhean vaikeaa olla se osapuoli joka välittääkin enemmän etenkin kun aina tulee se riittämättömyyden tunne, kun toinen etsiikin lopulta jotain muuta. :(

Vierailija

Mies voi olla kiinnostunut sinusta, mutta ei seurustelukumppanina. Olet hänelle hyvää seuraa siihen asti kun hän löytää sen oikean. Miksi roikkuisit miehessä, joka ei ole sinusta riittävän kiinnostunut? Ota hieman etäisyyttä ja tapaa uusia ihmisiä. Jos mies huomaa jokin päivä että haluaakin olla sinun kanssa, hän kyllä kertoo sen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat