Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten kanssa ei voi jutella mistään

Vierailija
30.10.2015 |

Olen huomannut, että naisia ei kiinnosta yhtään mikään. Yritti sitten jutella mistä tahansa aiheesta, niin vastaukset ovat tätä luokkaa "ei kiinnosta, vittu mua ei kiinnosta, mitä mä tol tiedol teen, ketä kiinnostaa, tylsää". Samalla loppu baareissa käynti kun naisten kanssa ei voi puhua mistään.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen ateisti, mutta silti uskonnot kiinnostavat mua. Sulla on rajoittunut ajatusmaailma. Toisaalta olet noin nuorikin.

Vierailija
62/66 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen ateisti, mutta silti uskonnot kiinnostavat mua. Sulla on rajoittunut ajatusmaailma. Toisaalta olet noin nuorikin.

joo oonhan mä 19 ja täytän kohta 20. urheilu, luonto, intti (kohta meen sinne) ja historia on kaikkein kiinnostavimmat asiat mistä pidän.

-ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity jatkossa miesten kanssa keskustelemiseen. Problem solved.

Vierailija
64/66 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat tosi mukavalta, ap. Minä keskustelisin mielelläni kanssasi jos tulisit baarissa tai muuallakaan vastaan :) viesteistäsi saa kuvan että olet nöyrä ja hyvätapainen, juurikin näiden itseään täynnä olevien a$$holejen vastakohta. Itse en vaadi mieheltä muuta kuin että arvostaa ja kunnioittaa omaa naistansa.

Vierailija
65/66 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota käyttöön vauva-sivujen suosituimmat artikkelit ja kokeile niitä :)

Vierailija
66/66 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat tosi mukavalta, ap. Minä keskustelisin mielelläni kanssasi jos tulisit baarissa tai muuallakaan vastaan :) viesteistäsi saa kuvan että olet nöyrä ja hyvätapainen, juurikin näiden itseään täynnä olevien a$$holejen vastakohta. Itse en vaadi mieheltä muuta kuin että arvostaa ja kunnioittaa omaa naistansa.

Kiitos paljon. :)

toivottavasti näkisin baarissa yms. kaltaisiasi naisia enemmän.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme