Millä siistitte alapään karvoituksen?
Mulla nivusiho on niin herkkä, ettei kestä enää mitään? Mikä neuvoksi, muu kuin puska?
Kommentit (25)
Käytössä on sakset, pinsetit, epilaattori, kylmävahaliuskat ja höylä.
Vierailija kirjoitti:
Apua pinsetit, huh
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä just luin?
Millä tavalla herkkä? Mitä siis tapahtuu jos vaikka sheivaat suihkussa saippuan kanssa?
Värjään raidalliseksi ja kiharran.
Veet-vaahdolla. Sheiverillä ei enää ikinä kun tuloksena hirveä kutina ja punaiset laikut. Veet toimii mulla, ei ärsytä ihoa yhtään kun lastalla vetelee vaahdot pois.
Lady shaverilla, sillä koneella siis. Ei ärsytä ihoa yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä just luin?
Miten niin? Pyllyvakoon liuskat ovat kätevin vaihtoehto. Muuten käytän yleensä epilaattoria ja viimeistelen höylällä. Jätän pienen kolmion häpykummulle ja siistin reunat pinseteillä. Jäljelle jääviä karvoja lyhennän saksilla.
Vierailija kirjoitti:
Veet-vaahdolla. Sheiverillä ei enää ikinä kun tuloksena hirveä kutina ja punaiset laikut. Veet toimii mulla, ei ärsytä ihoa yhtään kun lastalla vetelee vaahdot pois.
Ei missään tapauksessa herkälle iholle tuota myrkkyä.
Eilen vetelin intiimialueen geelillä ja höylällä, mutta oikeasti hyvä tulos tulee, kun käy kosmetologilla, joka ottaa karvat pois joko vahalla tai sokeroi.
En millään. Luomupuska rehottaa. Olkaa huoleti, en käy uimahallissa, rannalla tai muuallakaan jossa pitäisi riisua päälihousut.
suoritatteko nämä vastaisuudessa miesten/poikien pukutiloissa?
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla herkkä? Mitä siis tapahtuu jos vaikka sheivaat suihkussa saippuan kanssa?
Nivusalue tulee punaiseksi ja jopa tulehtuneeksi. Näppyjä on ja tulee
Vierailija kirjoitti:
En millään. Luomupuska rehottaa. Olkaa huoleti, en käy uimahallissa, rannalla tai muuallakaan jossa pitäisi riisua päälihousut.
Hyi helvetti!
Eipä ihme että naisten alapäät haisee jo housujen läpikin kuvottavalle.
Kaikki alapään hajut muhii niissä heidän tiukoissa alushousuissaan, tuossa tuherossa.
Vierailija kirjoitti:
Eilen vetelin intiimialueen geelillä ja höylällä, mutta oikeasti hyvä tulos tulee, kun käy kosmetologilla, joka ottaa karvat pois joko vahalla tai sokeroi.
Onko teistä kiva olla siinä Tötsä levällään?
Vierailija kirjoitti:
suoritatteko nämä vastaisuudessa miesten/poikien pukutiloissa?
Ei.
Kotona kylpyhuoneessa.
Täysin yksin.
Jätin puskaksi ja elämänlaatu parani.