Naisten kanssa ei voi jutella mistään
Olen huomannut, että naisia ei kiinnosta yhtään mikään. Yritti sitten jutella mistä tahansa aiheesta, niin vastaukset ovat tätä luokkaa "ei kiinnosta, vittu mua ei kiinnosta, mitä mä tol tiedol teen, ketä kiinnostaa, tylsää". Samalla loppu baareissa käynti kun naisten kanssa ei voi puhua mistään.
Kommentit (66)
Käytkö jossain teinihelvetti-tanssiklubeilla jututtamassa pakkeloituja pissiksiä? Selittäisi jotenkin vastaanoton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikut väärissä piireissä, jos naiset puhuvat tuollaisia "olet paska ja tylsä". En voi kuvitella, että kukaan tuntenani naonen tai mies sanoisi toiselle noin. Etsiydy tasokkaampaan sruraan.
jaa, siitä huolimatta että oon 183cm pitkä, mul on vaaleat hiukset ja siniset silmät ja olen tosi atleettinen sillä tykkään urheilla tosi paljon ja on kyllä jotkut naiset (ne harvat asialliset) kehunut komeaksikin. normaalisti naisten puhetapa on sellasta v****maista tiuskimista ja kerran jopa sain vedetkin päälleni kun kysyin yheltä naiselta "miten menee? mistä tunnet mun kaverini?".
-ap
Minä olin ainakin 19-v sellanen maailman napa (sillä olenhan nätti!!!1) että jos joku yksikin pikkuasia oli mielestäni pielessä miehen ulkonäössä, niin ei kelvannut. Eli jos olet komea niin hyvinkin voi olla että ne sun tasoset muijat on vaan niin supernirsoja että ei kelpaa muu kuin mister maailma. Ja pielessä oleva asia voi olla vaikka paidan väri. Toisen mielestä paita on hyvä mutta pitäs olla tummat hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma taitaakin olla se, ettei ap:n seura kiinnosta. Jos ihminen on haluttua seuraa, hänen kanssaan voi puhua ihan mistä vain. Sori vain, ap, hakeudut väärien naisten seuraan.
näyttää siltä, että näitä vääriä naisia onkin aivan joka puolella, käytöstavatkin ovat vielä aivan surkeat, mm puhuvat todella rumasti ja tiuskivat koko ajan. (18-25v) naisista pääasiassa on kyse, koska oon ite 19v
-ap
Ehkä sun piirit on sellaiset, joissa on paljon huonokäytöksisiä ihmisiä (esim. matala koulutustausta). Lisäksi usein miehen lähestymistä pidetään iskuyrityksenä, vaikka se olisikin ihan kaveripohjalta. Monesti miehille pitää myös olla tyly, koska he eivät muuten ymmärrä, ettei naista kiinnosta (siis ainakin, jos on kyse iskemisestä).
ihan lukiolaisia ja ammatikoululaisia mun kaverit ovat. -ap
Niin, ammattikoulutus on matalaa koulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Oot sit vissiin yrittänyt puhua teinitytöille astrofysiikasta tms :D Ja nyt ruikutat kun ei voi puhua "mistään". Ihan niin kuin jokaikisen miehen kanssa voisi puhua mistä vaan aiheesta.
Mä olisin teinityttönä ollut ihan innoissani jos mulle olisi tullut puhumaan astrofysiikasta. Seuraavaksi ongelmana olisi ollut se, ettei minusta olisi päässyt enää millään eroon. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikut väärissä piireissä, jos naiset puhuvat tuollaisia "olet paska ja tylsä". En voi kuvitella, että kukaan tuntenani naonen tai mies sanoisi toiselle noin. Etsiydy tasokkaampaan sruraan.
jaa, siitä huolimatta että oon 183cm pitkä, mul on vaaleat hiukset ja siniset silmät ja olen tosi atleettinen sillä tykkään urheilla tosi paljon ja on kyllä jotkut naiset (ne harvat asialliset) kehunut komeaksikin. normaalisti naisten puhetapa on sellasta v****maista tiuskimista ja kerran jopa sain vedetkin päälleni kun kysyin yheltä naiselta "miten menee? mistä tunnet mun kaverini?".
-ap
Minä olin ainakin 19-v sellanen maailman napa (sillä olenhan nätti!!!1) että jos joku yksikin pikkuasia oli mielestäni pielessä miehen ulkonäössä, niin ei kelvannut. Eli jos olet komea niin hyvinkin voi olla että ne sun tasoset muijat on vaan niin supernirsoja että ei kelpaa muu kuin mister maailma. Ja pielessä oleva asia voi olla vaikka paidan väri. Toisen mielestä paita on hyvä mutta pitäs olla tummat hiukset.
jaa no mun veli on ite tummahiuksinen ja sille naiset on ollut entistä törkeämpiä. -ap
Vierailija kirjoitti:
Oot sit vissiin yrittänyt puhua teinitytöille astrofysiikasta tms :D J
Oi, olin teinityttönä kiinnostunut juurikin astrofysiikasta! Mutta sitten mielenkiintoni veikin biokemia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
jaa no mun veli on ite tummahiuksinen ja sille naiset on ollut entistä törkeämpiä. -ap
Nää oli tietenkin vaan esimerkkejä.
Koulutus tai sen puute ei kyllä mitenkään vaikuta sosiaalisiin taitoihin. Monet lääkäritkin on melkoisia moukkia käytökseltään. Tapasin treffeillä vasta miehen, joka on korkeasti koulutettu ja tuli puku päällä paikalle, ihan komeakin mut aivan idiootti. Hymyili koko ajan niinkuin joku mielenvikainen ja mistään sen kanssa ei voinut puhua, kun kommentit olivat jotain aivan käsittämätöntä. Ilmeisesti huumoria, mut mitään hauskaa siinä ei ollut. Ja yleensä mulla ei koskaan ole ollut vaikeuksia tulla juttuun erilaistenkin ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma taitaakin olla se, ettei ap:n seura kiinnosta. Jos ihminen on haluttua seuraa, hänen kanssaan voi puhua ihan mistä vain. Sori vain, ap, hakeudut väärien naisten seuraan.
näyttää siltä, että näitä vääriä naisia onkin aivan joka puolella, käytöstavatkin ovat vielä aivan surkeat, mm puhuvat todella rumasti ja tiuskivat koko ajan. (18-25v) naisista pääasiassa on kyse, koska oon ite 19v
-ap
Ehkä sun piirit on sellaiset, joissa on paljon huonokäytöksisiä ihmisiä (esim. matala koulutustausta). Lisäksi usein miehen lähestymistä pidetään iskuyrityksenä, vaikka se olisikin ihan kaveripohjalta. Monesti miehille pitää myös olla tyly, koska he eivät muuten ymmärrä, ettei naista kiinnosta (siis ainakin, jos on kyse iskemisestä).
Tässä taas todiste, että naisille ei kelpää mikään. Miksei naisia kutsuta mielummin nirsoiksi? MGTOW liike ylesityy naisten takia, jatkakaa samaan malliin kohta ei ketään miestä enää kiinnosta nirsot. :D
Vierailija kirjoitti:
Koulutus tai sen puute ei kyllä mitenkään vaikuta sosiaalisiin taitoihin. Monet lääkäritkin on melkoisia moukkia käytökseltään. Tapasin treffeillä vasta miehen, joka on korkeasti koulutettu ja tuli puku päällä paikalle, ihan komeakin mut aivan idiootti. Hymyili koko ajan niinkuin joku mielenvikainen ja mistään sen kanssa ei voinut puhua, kun kommentit olivat jotain aivan käsittämätöntä. Ilmeisesti huumoria, mut mitään hauskaa siinä ei ollut. Ja yleensä mulla ei koskaan ole ollut vaikeuksia tulla juttuun erilaistenkin ihmisten kanssa.
Kyllä se keskimäärin vaikuttaa. Toki jokainen tuntee kohteliaita amiksia ja törppöjä maistereita, mutta se ei muuta sitä, että koulutustausta liittyy usein sosiaalisiin taitoihin, käytöstapoihin yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Hyvä tietää, onneks ei tartte koskaan joutua teidän naisten kanssa koskaan tekemisiin kun teille vaan sanoo että olen ammattikoulun käynyt. Hahaha :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Tässä taas todiste, että naisille ei kelpää mikään. Miksei naisia kutsuta mielummin nirsoiksi? MGTOW liike ylesityy naisten takia, jatkakaa samaan malliin kohta ei ketään miestä enää kiinnosta nirsot. :D
Asiaa! Vain heikot ja huonot miehet seurustelee ja menee naimisiin tai viettää aikaa naisten kanssa, tommoset miehet on häpeäksi miehuudelle, kukaan kunnon mies ei palvo heikkoutta. Miehet jotka ovat naisten kanssa paljonkin tekemisissä ovat heikkoja ja moraalisesti rappiolla. MGTOW (Y)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Mitä sä sekoilet? Olipa outo päätelmä. Onko ammatikoulun käynyt sitten omasta mielestäsi korkeakoulun käynyt tai kovin koulutettu? Miten tämä liittyy naisten nirsouteen? Ketään fiksua naista ei muutenkaan kiinnosta nuo MGTOW-pellet, joten näissä miehissä ei ole mitään menetettykään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Hyvä tietää, onneks ei tartte koskaan joutua teidän naisten kanssa koskaan tekemisiin kun teille vaan sanoo että olen ammattikoulun käynyt. Hahaha :D
Luetko sä aina näin väärin muiden kirjoitukset? Ei tuossa kommentissa sanottu, ettei amis voisi kelvata kenellekään, vaan että ehkä ap:n tapaamat naiset ovat lähinnä amiksia tai kouluttamattomia ja että usein heillä on huonommat käytöstavat kuin koulutetummilla ihmisillä. Ei ihmekään, jos naisten lähestyminen ei onnistu, kun ymmärryskyky on noin heikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot sit vissiin yrittänyt puhua teinitytöille astrofysiikasta tms :D Ja nyt ruikutat kun ei voi puhua "mistään". Ihan niin kuin jokaikisen miehen kanssa voisi puhua mistä vaan aiheesta.
Mä olisin teinityttönä ollut ihan innoissani jos mulle olisi tullut puhumaan astrofysiikasta. Seuraavaksi ongelmana olisi ollut se, ettei minusta olisi päässyt enää millään eroon. :D
voih :) harmi vaan kuin kaltaisiasi naisia on niin vähän, enkä ole vielä törmännyt niihin. olen saanut vaan paskaa niskaan. :( -ap
siis ei se tarkota ettei meidän kans voi puhua mistään jos me ei haluta sun kans jutella
Vierailija kirjoitti:
siis ei se tarkota ettei meidän kans voi puhua mistään jos me ei haluta sun kans jutella
sepä se, kun naiset ei halua jutella mistään.
-ap
Mistä sä ap haluaisit jutella? Jutellaanko Usa:n presidentinvaaleista, Lähi-idän tilanteesta, Venäjästä, islamista vaiko kristinuskosta?
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä ap haluaisit jutella? Jutellaanko Usa:n presidentinvaaleista, Lähi-idän tilanteesta, Venäjästä, islamista vaiko kristinuskosta?
vaikka, ihan mistä vaan. olen itse ateisti ja uskonnot ovat ainoa asia mikä ei mua kiinnosta lainkaan.
-ap
Miksi otit esiin ulkonäkösi? Mihin se nyt liittyy? Luuletko, että se korvaa kaikki muut puutteet? Ja tarkoitatko tässä aloituksessa naisia, joita lähestyt iskemismielessä? Vai ylipäätään ihan kaikkia naisia?