Tyhmiltä naisilta saa helpommin Mies
Tunsin aikoinaan naisen, joka oli äö:ltään 98. Kaverit nussivat tätä naista silloin kun niitä halutti. Ympäripuhuminen ei ollut vaikeata, vaan nainen oli helposti ympäripuhuttu pienillä lupauksilla. Pizzalle ja katsotaan mitä tästä tulee tms. Olin itse silloin 18.
16 vuotiaana olin "kaveri" naisen luona kylässä ja kaverit olivat kertoneet, että siltä saa helpolla. No kun hän katseli sitten jotain kauniita tai rohkeita, niin kysäisin että miten olisi sänky puuhat. Nainen suostui heti, mutta halusi katsoa kauniit ja rohkeat loppun.
Olin melko kokematon, mutta en jaksanut silti odotella, mutta päällimmäisenä jo nuorena jäi, että vähän yksinkertaisemmilta naisilta irtoaa helposti.
Mies
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on kyllä tosi vaikea saada sänkyyn, ja ÄO:ni on testin mukaan 135 (tosin myönnän arvanneeni vaikeimmat tehtävät - en aio tehdä testiä uudelleen :).
Et vaikuta kovinkaan älykkäältä. Luultavasti olet arvailija, mutta sinut olisi kiva haastaa älylliseen keskusteluun.
Mies
Millä tavalla ylläolevan perusteella en vaikuta "kovinkaan älykkäältä"? Vai oliko tuo vain miestyypillinen negausheitto? Negaus ei ole koskaan tuottanut kanssani sitä tulosta, jota vastapuoli on hakenut - ainoana poikkeuksena jos kritiikki on annettu ilman taka-ajatuksia valloittamisesta ja se osuu maaliin. Itseäni älykkäämmät tunnistan kyllä ja älykkäistä miehistä kiihotun.
Oikeasti älyllinen keskustelu ei ole kenenkään haastamista, voittamista tai häviämistä, vaan vie molempia eteenpäin antaen uusia näkökulmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa heti kovin älykkään kuvan, kun ei osaa aloitusviestissä edes lyhentää älykkyysosamäärää oikein. Vai oliko naisella älykkyysösämäärä?
Mitä tarkoitat? Tässä ei ole ketään pantu halvalla, miksi yrität tehdä sen minulle? Mies
Tarkoitan sitä, että älykkyysosamäärän lyhenne on äo, ei äö niin kuin aloitusviestissä. Panemisella ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Siis näistä tulee kyllä usein mieleen, ovatko nämä "miesten" kommentit nyt oikeasti edes miesten kirjoittamia. Niin trollailulta vaikuttaa välillä.
On ne minulla silloin kun allekirjoitan merkillä Mies.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan sitä, että älykkyysosamäärän lyhenne on äo, ei äö niin kuin aloitusviestissä. Panemisella ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa.
Miksi silti yrität vetää minua halvalla riman ali?
Mies
Tiiättekö miksi tyhmät naiset antaa helpommin? Jotta tyhmät miehetkin saisi edes joskus. ehhehehheee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tästä piti avautua av:lla koska??
No itse olen hieman älykkäämpi. Viimeksi sain melko korkeat pisteet testissä yli 115 pistettä.
Mies
Ei se ulkonäköä pelasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse olen hieman älykkäämpi. Viimeksi sain melko korkeat pisteet testissä yli 115 pistettä.
Mies
Tämä viimeistään paljasti tän provoksi :D
Ja siltä varalta ettei ollut, niin valaisenpa sua hiukan. Lukiolaisten, jotka ovat iältään 16-18, keskimääräinen äo on 120.
Mistäs sinä tämän kekkasit?
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla ylläolevan perusteella en vaikuta "kovinkaan älykkäältä"? Vai oliko tuo vain miestyypillinen negausheitto? Negaus ei ole koskaan tuottanut kanssani sitä tulosta, jota vastapuoli on hakenut - ainoana poikkeuksena jos kritiikki on annettu ilman taka-ajatuksia valloittamisesta ja se osuu maaliin. Itseäni älykkäämmät tunnistan kyllä ja älykkäistä miehistä kiihotun.
Oikeasti älyllinen keskustelu ei ole kenenkään haastamista, voittamista tai häviämistä, vaan vie molempia eteenpäin antaen uusia näkökulmia.
Tämä panee kyllä miettimään. Laitahan dildosi takaisin purkkiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa heti kovin älykkään kuvan, kun ei osaa aloitusviestissä edes lyhentää älykkyysosamäärää oikein. Vai oliko naisella älykkyysösämäärä?
Mitä tarkoitat? Tässä ei ole ketään pantu halvalla, miksi yrität tehdä sen minulle? Mies
Vielä tarkemmin ÄO.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi silti yrität vetää minua halvalla riman ali?
Mies
Itsehän sinä alitit riman, kun kirjoitit päin honkia. Etkä edes halvalla, vaan ihan ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
No se on kyllä yksi yleisin virhe ja yleensä johtuu huolimattomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä panee kyllä miettimään. Laitahan dildosi takaisin purkkiisi.
Negauksesta seksualisoivaan vähättelyyn - ei yllättävä siirto.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ulkonäköä pelasta
Molemmat naiset olivat ihan mukiinmentäviä ja toinen jopa seksikäs ja pantava. On näitä tarinoita lisääkin, mutta ne eivät välttämättä liity alhaiseen älykkyysosamäärään. Nämä kaksi tapausta olivat aika selviä, sikäli minulla ei näitä kumpaakaan vastaan ollut mitään ja olisin voinut jopa seurustella jos eivät olisi jakaneet ympäri kyliä.
Mies
Vierailija kirjoitti:
Arvostaisin enemmän jos keskustelisit omin sanoin. Etkö juuri maininnut, että tämä ei ole kilpailu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies
Itse sain korkeammat, mutta ei se meistä mitään huippuälykköjä tee. Miten voit muka tietää tämän tytön äö:n? Raahasitko väkisin testiin? Provosi saa kyllä keskustelua aikaiseksi, on sen verran ala-arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ulkonäköä pelasta
Molemmat naiset olivat ihan mukiinmentäviä ja toinen jopa seksikäs ja pantava. On näitä tarinoita lisääkin, mutta ne eivät välttämättä liity alhaiseen älykkyysosamäärään. Nämä kaksi tapausta olivat aika selviä, sikäli minulla ei näitä kumpaakaan vastaan ollut mitään ja olisin voinut jopa seurustella jos eivät olisi jakaneet ympäri kyliä.
Mies
Sinun ulkonäästä oli kyse. Et taida olla kovin älykäs itse
Vierailija kirjoitti:
Itsehän sinä alitit riman, kun kirjoitit päin honkia. Etkä edes halvalla, vaan ihan ilmaiseksi.
No kiireessä tuli tehtyä typo. Meinaatko tästä jankuttaa minulle viikkokaupalla? Etkö sinä ole koskaan tehnyt yhtäkään virhettä?
Vierailija kirjoitti:
Sinun ulkonäästä oli kyse. Et taida olla kovin älykäs itse
Testien mukaan olen älykäs mies, mutta se ei ole tässä se juttu. Kuten jo kerroin niin vähättelen ÄÖ:täni sen takia, että se ei saa olla se pääasia.
Haluan että minusta kiinnostutaan ihmisenä, eikä ainoastaan sen takia, että olen älykäs. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostaisin enemmän jos keskustelisit omin sanoin. Etkö juuri maininnut, että tämä ei ole kilpailu?
Minun sanojani nuo juuri ovat.
En minä tästä väittelystä mitään puhunut, vaan älyllisestä keskustelusta. Ei sellaista voi angstisen, tyydyttämättömien himojen vallassa kärvistelevän miehen kanssa käydä. Sellainen mies joko lyö yli (taustalla liikaa pettymyksiä naismaailmassa) tai lähtee myötäilemään idioottimaisiakin väitteitä (jos voisi olla mahdollisuus seksiin). Näin siis kasvokkaiskeskustelussa, josta tuo kahden äärimmäisyyden malli tihkuu läpi verkkokeskusteluihinkin.