Oletko koskaan tehnyt tänne "tohkeissasi" jonkun aloituksen ja saanut palstailijoilta siihen täystyrmäyksen?

Vierailija

Olet vaikka kokenut omasta mielestäsi huutavaa vääryyttä jossain asiassa mutta palstalaisten tuen sijaan saat lisää kakkaa käteen ja sinulle kerrotaan selväsi että olet väärässä.

Kommentit (10)

Vierailija

Seksipalstalla joskus tunnustelin miesten mielipidettä siihen, että tarjoaisin kirjoittamiani eroottisia novelleja luettavaksi miespäähenkilön esikuvana olleelle miehelle, mutta palstan miesten mielestä se olisi saanut aikaan vain myötähäpeää tai pahoinvointia, joten luovuin ajatuksesta.

Vierailija

Olen. Koitin kuitenkin osoittaa minulle rumasti kommentoineet omien ennakkoluulojensa sokaisemiksi.  Mitä he olivatkin. Minua säälitti enemmän heidän sokeutensa kuin se, mitä he sanoivat minulle. 

Juurikin tämä mitä 1 sanoi on totta: "Vääryyttä kokeneet teilataan mielensä pahoittajina." Mutta itsepähän olen kokenut sen vääryyden ja erotan kyllä sen kohtelusta, joka olisi ollut ihmisarvoista.

Vierailija

Olen kerran. Perustin vähän pilke silmäkulmassa keskustelun eräästä kaveriporukan mökkireissusta, jossa ruoan ostaminen / ruokabudjetti jakautui todella epätasaisesti osallistujien kesken. Oli ilmeisesti virhe mainita aloituksessa olevani kasvissyöjä, sillä osa vastanneista hyökkäsi todella sokeasti tähän aiheeseen "aina teidän ruokavammaisten kanssa on ongelmia", "no kannattaisko syödä lihaa niin saisit koko rahalla ruokaa, köyhä!", "kyllä muakin vituttais lomailla jonkun kasvissyöjänillittäjän kanssa".

Olisihan se pitänyt AVlla ennustaa :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran. Perustin vähän pilke silmäkulmassa keskustelun eräästä kaveriporukan mökkireissusta, jossa ruoan ostaminen / ruokabudjetti jakautui todella epätasaisesti osallistujien kesken. Oli ilmeisesti virhe mainita aloituksessa olevani kasvissyöjä, sillä osa vastanneista hyökkäsi todella sokeasti tähän aiheeseen "aina teidän ruokavammaisten kanssa on ongelmia", "no kannattaisko syödä lihaa niin saisit koko rahalla ruokaa, köyhä!", "kyllä muakin vituttais lomailla jonkun kasvissyöjänillittäjän kanssa".

Olisihan se pitänyt AVlla ennustaa :D

Mä muuten muistan tän, tai ainakin samantyyppisen :D

Vierailija

Olen. Tiedän, että täällä käännytään käytäännössä aina aloittajaa vastaan, mutta ainakin erran minulla oli sellainen aihe, jota en uskonut edes palstan pystyvän tuomitsemaan. Mutta mitä vielä, palsta yllätti konservatiivisuudellaan.

Vierailija

Päinvastoin!Olen aina odotellut että nyt mammat kyllä syö sut elävältä mutta tosi usein onkin tullut sellanen iloinen voi kun ihania ihmisiä fiilis kun olen kommentteja luekellut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat