Miksi Lidlin paistopisteen tuotteet ovat ylivoimaisesti parempia kuin Prisman paistopisteen vastaavat?

Vierailija

Otetaan nyt esimerkiksi karjalanpiirakat. Lidlissä ne ovat tuoreita, pehmeitä ja mehukkaita vielä illansuussakin, kun taas Prismassa ne ovat reunoiltaan jo kovettuneita ja kuivia. Johtuuko se pelkästään siitä, että Lidlissä leivotaan piirakoita koko ajan lisää päivän mittaan menekin mukaan, kun taas Prismoissa tehdään iso satsi piirakoita valmiiksi jo aamulla.

Kommentit (8)

Vierailija

No olen keraan saanut sieltä kyllä leivän, koka oli vielä hieman raaka sisältä. Ehkä ne paistoajat on siellä lyhyemmät, ja tuotteet sitten kosteampia pidempään.

Vierailija

Lidlin paistopisteen tuotteet on oletettavasti leivottu ei-suomalaisista jauhoista. Tässä se iso ero. Suomalainen vilja on niin heikkolaatuista ettei sitä muualla maailmassa suostuttaisi edes ihmisille syöttämään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Lidlin paistopisteen tuotteet on oletettavasti leivottu ei-suomalaisista jauhoista. Tässä se iso ero. Suomalainen vilja on niin heikkolaatuista ettei sitä muualla maailmassa suostuttaisi edes ihmisille syöttämään.

Niin, ne on luultavasti Round-upilla kuivattua Puolalaista vehnää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eipä ne paistopisteiden pullamössöt Prismassa tai Citymarketissakaan suomalaisia ole vaan jotain ranskalaisia raakapakasteita. Olen ollut itse Citymarketin paistopisteessä töissä ja suurin osa tuotteista oli ulkomaisia raakapakasteita ja kotimaisissakin raakapakasteissa vilja oli jostain EU- tai itäblokin maasta.

Vierailija

Mä ostin kerran Lidlin paistopisteestä ciabattan. Oli niin järkyttävän suolaista että juoksin seuraavan yön juomassa vettä vähän väliä. Neljä viipaletta söin tuota silloin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat