Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmiltä naisilta saa helpommin Mies

Vierailija
30.10.2015 |

Tunsin aikoinaan naisen, joka oli äö:ltään 98. Kaverit nussivat tätä naista silloin kun niitä halutti. Ympäripuhuminen ei ollut vaikeata, vaan nainen oli helposti ympäripuhuttu pienillä lupauksilla. Pizzalle ja katsotaan mitä tästä tulee tms. Olin itse silloin 18.

16 vuotiaana olin "kaveri" naisen luona kylässä ja kaverit olivat kertoneet, että siltä saa helpolla. No kun hän katseli sitten jotain kauniita tai rohkeita, niin kysäisin että miten olisi sänky puuhat. Nainen suostui heti, mutta halusi katsoa kauniit ja rohkeat loppun.

Olin melko kokematon, mutta en jaksanut silti odotella, mutta päällimmäisenä jo nuorena jäi, että vähän yksinkertaisemmilta naisilta irtoaa helposti.

Mies

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sain korkeammat, mutta ei se meistä mitään huippuälykköjä tee. Miten voit muka tietää tämän tytön äö:n? Raahasitko väkisin testiin? Provosi saa kyllä keskustelua aikaiseksi, on sen verran ala-arvoinen.

Tehtiin nuorena älykkyystestit leikillään yhdessä. Kirjoitin, että olin vain 18 vuotias silloin. Nyt jo paljon vanhempi. Se oli vain leikkiä, mutta jos tälle naiselle sanoi jotain älykkäämpää, niin hänellä meni aina vähintään 15 sekunttia pohtia asioita, eikä oikein tulosta näyttänyt syntyvän. Ei tässä mitään pahaa ole, lisäksi kirjoitan oman älykkyyosamääräni alaspäin, ettei tule siitä sitten kinaa.

Mies

Vierailija
42/50 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä tästä väittelystä mitään puhunut, vaan älyllisestä keskustelusta. Ei sellaista voi angstisen, tyydyttämättömien himojen vallassa kärvistelevän miehen kanssa käydä. Sellainen mies joko lyö yli (taustalla liikaa pettymyksiä naismaailmassa) tai lähtee myötäilemään idioottimaisiakin väitteitä (jos voisi olla mahdollisuus seksiin). Näin siis kasvokkaiskeskustelussa, josta tuo kahden äärimmäisyyden malli tihkuu läpi verkkokeskusteluihinkin.

Teit aika pikaiset arvioit vailla mitään pohjaa. Seksiä en ole etsimässä, vaan älyllistä keskustelua kuten mainitsin. Myötäilijää et minusta tule löytämään, mutta osoitin omien tekstiesi järjettömyyden selvillä sanoilla. En myöskään pelaa kryptisiä pelejä joita sinä tunnut harrastavan. 

Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tästä piti avautua av:lla koska??

No itse olen hieman älykkäämpi. Viimeksi sain melko korkeat pisteet testissä yli 115 pistettä.

Mies

Tämä viimeistään paljasti tän provoksi :D 

Ja siltä varalta ettei ollut, niin valaisenpa sua hiukan. Lukiolaisten, jotka ovat iältään 16-18, keskimääräinen äo on 120.

Mistäs sinä tämän kekkasit?

Haluaisin ihan mielenkiinnosta tietää mistä luku on peräisin. Ei kai vaan taas takapuolesta? Tilastollisesti epätodennäköistä koska vähintään puolet menee lukioon ja vaikka olettaisimme, että näistä jokaikinen kuuluisi keskimääräistä älykkäämpiin (eli yhtään ainutta älykästä ei mene esim.amikseen) niin siltikin tilastollinen keskiarvo on selvästi alle 115. Puhutaan näistä nykyisistä testeistä joissa keskipoikkema on 15.

http://www.handinhandhomeschool.com/images/bellcurve.jpg

Vierailija
44/50 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä tästä väittelystä mitään puhunut, vaan älyllisestä keskustelusta. Ei sellaista voi angstisen, tyydyttämättömien himojen vallassa kärvistelevän miehen kanssa käydä. Sellainen mies joko lyö yli (taustalla liikaa pettymyksiä naismaailmassa) tai lähtee myötäilemään idioottimaisiakin väitteitä (jos voisi olla mahdollisuus seksiin). Näin siis kasvokkaiskeskustelussa, josta tuo kahden äärimmäisyyden malli tihkuu läpi verkkokeskusteluihinkin.

Teit aika pikaiset arvioit vailla mitään pohjaa. Seksiä en ole etsimässä, vaan älyllistä keskustelua kuten mainitsin. Myötäilijää et minusta tule löytämään, mutta osoitin omien tekstiesi järjettömyyden selvillä sanoilla. En myöskään pelaa kryptisiä pelejä joita sinä tunnut harrastavan. 

Mies

Eipä se siltä vaikuttanut, kun et vastannut kysymykseeni, miksi ensimmäisen viestini perusteella en vaikuta älykkäältä, vaan (jos viesti oli sinun) seksualisoit minut heti dildo-heitollasi. Sen lisäksi vielä väitit, etten keskustele "omin sanoin". Eli alkua pidemmälle ei päästy, mihin syynä oli yksinomaan trollauksesi, joka varmasti sinulle tuottaakin tyydytystä. Minua se ei kuitenkaan innosta tai provosoi, joten lähden lounaalle. Älä vain edelleenkään vastaa selvään kysymykseen.

Vierailija
45/50 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tästä piti avautua av:lla koska??

No itse olen hieman älykkäämpi. Viimeksi sain melko korkeat pisteet testissä yli 115 pistettä.

Mies

Tämä viimeistään paljasti tän provoksi :D 

Ja siltä varalta ettei ollut, niin valaisenpa sua hiukan. Lukiolaisten, jotka ovat iältään 16-18, keskimääräinen äo on 120.

Mistäs sinä tämän kekkasit?

Haluaisin ihan mielenkiinnosta tietää mistä luku on peräisin. Ei kai vaan taas takapuolesta? Tilastollisesti epätodennäköistä koska vähintään puolet menee lukioon ja vaikka olettaisimme, että näistä jokaikinen kuuluisi keskimääräistä älykkäämpiin (eli yhtään ainutta älykästä ei mene esim.amikseen) niin siltikin tilastollinen keskiarvo on selvästi alle 115. Puhutaan näistä nykyisistä testeistä joissa keskipoikkema on 15.

http://www.handinhandhomeschool.com/images/bellcurve.jpg

Samaa ihmettelin minä kun 100 on keskiarvo, vaikka älykkyys kasvaisikin ajan myötä. En nyt viitsinyt tuohon puuttua, mutta hyvä että sinä puutuit.

Mies

Vierailija
46/50 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se siltä vaikuttanut, kun et vastannut kysymykseeni, miksi ensimmäisen viestini perusteella en vaikuta älykkäältä, vaan (jos viesti oli sinun) seksualisoit minut heti dildo-heitollasi. Sen lisäksi vielä väitit, etten keskustele "omin sanoin". Eli alkua pidemmälle ei päästy, mihin syynä oli yksinomaan trollauksesi, joka varmasti sinulle tuottaakin tyydytystä. Minua se ei kuitenkaan innosta tai provosoi, joten lähden lounaalle. Älä vain edelleenkään vastaa selvään kysymykseen.

Mihin ihmeen kysymykseen? 

Mies

Vierailija
47/50 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, tuo äo on ihan normitasoa. Keskimääräinen äotaso. Nainen vaan piti seksistä. Mitäpä sitten? Ap on naurettavuuden huippu!

Vierailija
48/50 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äo on varmaan ollut tosi korkeaa tasoa, mutta kun rankka opiskelu on vienyt veronsa niin päihteet on vienyt sitten aivosolut. Ja mä panen kaikkia hyvännäkösiä jätkiä jos niikseen tulee. Se on parasta ajanvietettä. Ap, mee runkkaan sinne kammioosi.

Vierailija
49/50 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän sinä alitit riman, kun kirjoitit päin honkia. Etkä edes halvalla, vaan ihan ilmaiseksi.

No kiireessä tuli tehtyä typo. Meinaatko tästä jankuttaa minulle viikkokaupalla? Etkö sinä ole koskaan tehnyt yhtäkään virhettä?

Ei tässä kukaan ole viikkokaupalla jankuttanut, älä dramatisoi. Typosit muuten pari viestiä alempana heti uudestaan, samoin aloituksessa oli muitakin kirjoitusvirheitä. Mielestäni jos väittää itseään keskivertoa älykkäämmäksi ja muita yksinkertaisiksi, tulisi osata kirjoittaa oikein.

Vierailija
50/50 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos väestön keskimääräinen AO on 100 ja puheessa olevan tytön 98, niin ihan normaali tyttö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä