Ärsyttävin ääni. Se joka melkein saa hulluksi?
Vieressä sipsiä mussuttava ihminen, siis jos et itse syö. Se narskutus ja maiskutus ja rapistelu ja nuoleskelu.
Mies tuossa vieressä päätti syödä vielä vähän sipsejä, ja jumankauta että tekis mies ärähtää ja pahasti. Just nyt kun olis hiljaista, niin tuo saakelin narskutus alkoi.
Ja sille, joka kysyy mikset ärähdä, niin siksi, koska on kai tuolla oikeus kotisohvallaan syödä sipsejä jos haluaa.
Kommentit (104)
Kaikki äänet jos sille tuulelle satun...
Varsinkin nälkäisenä ja väsyneenä
Juuri nyt jonkun löyhäpääpenikan mopolla pörräys kevyen liikenteen väylällä, torilla ja viereisellä parkkipaikalla yhdistettynä kaasutteluun ja keulimiseen. Kaikuu niin "ihanasti" talojen seinistä.
Kälyni istuutuminen. Ikää neidolla 25 v ja kun istahtaa tuolille/sohvalla, niin äkäisee aina kunnolla.
Ei ole lihava, eikä ole sairauksia. Miksi se ähkintä?
Kissan naukaisu juuri, kun on saanut unen päästä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Naukuva työkaveri. Että naisesta voi lähteä paha ääni!
Ajattelin juuri kirjoittaa, että kovaäänisesti mäkättävä työkaveri naapurihuoneessa. Se muuten on mies. Puhuu omituisen pistävällä nasaalisella äänellä ja aina kuulostaa siltä, että asia, josta se puhuu, on huonosti. Vieläpä työnarkomaani, joka tekee ylipitkää päivää, joten on töissä aina kun minäkin...
Bassonjumputus, joka kantautuu pitkin kerrostalon rakenteita ja läpi korvatulppienkin.
Hyttysen ininä juuri kun olet nukahtamaisillasi. Ja muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vauvan loppumaton huuto ruuhkabussissa.
Se, kun sinne ruuhkabussiin tunkee päiväkotiryhmä tai luokallinen alakoululaisia. Tai ei tarvitse olla edes ruuhkabussi. Joskus olen vain painellut pakoon ja jäänyt odottamaan seuraavaa bussia. Miksi lasten pitää aina HUUTAA?
Se kahiseva ääni, kun kassajonossa potkitaan täyttä ostoskoria pitkin lattiaa eteenpäin.
Metalli vasten metallia, vaikka ananaspurkin raapiminen haarukalla. Ja se ääni mikä lähtee pentikin keramiikkalautasista, kraah. Mun miehen silmämunat muuten natisee myös hieroessa, hyi.
Kaikki äänet ärsyttää jos ei saa nukkua. Muuten ei niinkään häiritse mikään erityisesti. Todella kovat äänet inhottaa ja en siksi käy mm. konserteissa. Miten muiden hengitys, yskiminen ja maiskutus voi ärsyttää... vaikutatte pirttihirmuilta :D "Saanko kulta tänään syödä sipsejä vai kiristeletkö koko leffan ajan taas?"
Ja banaanien syöminen kuuloetäisyydellä muista tulisi kieltää lailla. Jessus sitä mossotusta.
Viulun tai pianon tai aika monen muunkin instrumentin harjoittelu.
Jäätelöauto, tai mikä se firma nykyään onkaan. Sekin jo tuskaa, kun auto kiertelee lähiössä. Kuskina tulisin hulluksi. Onneksi ajokortittomana ei vaaraa joutua tuohon työhön.
Kuorma-auton pakki pilli kun sitä töissä kuulee jatkuvasti pakosta
meinaa vapaa aikana mennä hermo täysin. Toinen on karkki tai sipsi pussi. Itse kaadan ne johonkin purkkiin tai pakaste pussiin
Kyllä se on kuulkaa mun naapurissa asuvan pariskunnan tasapainoton ja päihtynyt muija, joka kiljuu aamuneljältä VITTU MÄ VIHAAN SUA SAATANAN KUSIPÄÄ RAISKARI VITTU TAPAN SUT SAATANA ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Olen tota kuorma-autojen pakitusta kuunnellut n. 27v ja se on mun mielestä ihanan kotoinen ääni.
Muovipussin rapina! Esim. autossa epämääräinen pussin rapina takapenkillä. Tai vielä pahempaa: oikaiset jalat rentoutuaksesi sohvalla/ sängyllä ja jalkasi osuu rapisevaan muovipussiin...
Imurointi. Itse on ok mutta kun joku muu siivoaa ja yrität keskittyä niin rusinat rasahtaa.
Myös lasten kirkuna, tekonauru, tekoitku. Lapset yleensä.