Ärsyttävin ääni. Se joka melkein saa hulluksi?
Vieressä sipsiä mussuttava ihminen, siis jos et itse syö. Se narskutus ja maiskutus ja rapistelu ja nuoleskelu.
Mies tuossa vieressä päätti syödä vielä vähän sipsejä, ja jumankauta että tekis mies ärähtää ja pahasti. Just nyt kun olis hiljaista, niin tuo saakelin narskutus alkoi.
Ja sille, joka kysyy mikset ärähdä, niin siksi, koska on kai tuolla oikeus kotisohvallaan syödä sipsejä jos haluaa.
Kommentit (104)
Erittäin vahvasti humaltuneen miehen tai naisen puhe.
Toistuva kurkun karaiseminen/yskiminen/niiskutus.
KRHM.. KRRHM.. KÖH.. KRHHHMN.. KRHM
VOI PERKELE OTA KURKKUPASTILLI, MÄ TARJOON!
Joku selvittele kurkkuaan tai rykii parin minuutin välein. Esim. hiljaisessa toimistossa tai taukohuoneessa, kun itse on nauttimassa lounaasta lehden kera. Meinaa pää hajota siihen rykimiseen. Mun mies myös usein ryystää räkää suuhun kovaäänisesti ja sylkäisee vessanpönttöön. Se kunnon kirnuamisen ääni riipii niin hermoja.
Se ääni, mikä tulee kun ihmiset 'imeskelee' ikeniään ja hampaitaan.
-maiskutus ja ruokaa syödessä hampaiden yhteen louskutus
-määkivällä äänellä lässyttävät naiset, se ääni on pahimpia maailmassa
-kuorsaus
Viestin näpyttely puhelimella jossa näpyttelyäänet on päällä. En vaan tajua...
Mulla on jonkunlainen aistiyliherkkyys ( muutenkin vähän tuulee) ,näiden normi-inhotusäänien, styroxin raapiminen, liidun vinkuminen, rääkyvät lapsukaiset yms., mulla on kausittaisia ääni-inhokkeja, tällä hetkellä Juha Sipilä ja se tv1 alueuutisten lukija Nina joku. Puhelimessa on aina oelkästään värinähälytys, koska en kestä, kun ne alkaa piristä yhtäkkiä.Että semmoista :D
Vierailija kirjoitti:
Tein tätä vahingossa samalla kun luin viestiäsi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kokeilin myös, kun tuon viestin luin ja älysin, että taidan tehdä tuota itsekin joskus..
Tuskin tämän jälkeen..=))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minäpä koitin, minkälainen ääni siitä muka lähtee :D
Luennolla kanssaopiskelijan hengitys. Miten voi olla niin vaikeaa hengittää äänettömästi?! Hirveää ähinää ja puhinaa joillain...
Tämän sanaisen ohjelman asukkaiden jatkuva v- sanan hokeminen.