Vasemmistoliiton tyly jouluyllätys puoluelehden toimittajille: Kansan tahto lopetetaan ja toimittajille potkut jouluna, kylmäävää
https://www.ku.fi/artikkeli/4950480-vasemmistolainen-aikakauslehti-kans…
Kaksi iäkästä toimittajaa saa yllättäen juuri jouluna potkut vasemmistoliitolta, lehti lopetetaan koska se ei tuota RIITTÄVÄSTI VOITTOA!
Voittoa kyllä tuotetaan ja toimittajat olisivat kaikkeen suostuneet jos tämä lamauttavan kylmäävä jouluyllätys ja toimittajien irtisanominen oltaisiin voitu välttää.
Mutta ei!
Vasemmsiton linja on tiukka, voittoa on tehtävä paljon omistajille eli vasemmistoliitolle että johtoportaan valtavat palkat voidaan maksaa!
Noiden kahden toimittajan yhteispalkka ehkä viidesosa Li Anderssonin palkasta mutta minkäänlaista armoa ei rakastetun lehden toimittajille Vasemmistoliiton johdosta herunut!
Kommentit (11)
Eihän vassarit usko jouluun, ateisteja kun ovat.
Lol. Toimittajina ei kyllä ollut 60nen aviopari :D
Luitko ollenkaan linkkaamaasi artikkelia?
Seuraavaksi voisi lakkauttaa Kansan Uutiset.
Ei saa leikata kuluja, pitää ottaa velkaa.
Vieläkö kommunistilehti on ilmestynyt? Minä olen luullut että se on lakkautettu jo aikaa sitten.
Toimittaja on yksi maailman turhimmista ammateista. Jokainen meistä osaa lukea ja kirjoittaa ihan itse, jokainen meistä ottaa kuvia ja postailee uutisia someen. Mihin ihmeeseen tarvittaan tyhjäntoimittajia ylipäätään missään mediassa? Niinpä. Ei mihinkään.
Sitäpaitsi jos kuluttajat olisivat tuon lehden juttuja halunneet niin tottakai olisivat sitä tilanneet ja mielellään maksaneet siitä. No, eivätpä sitten tilanneet. Eli tuote eli aikansa mutta jouti kuolla pois koska sille ei ole kuluttajilla enää tarvetta.
Moni muukin lehti kuolee parin vuoden sisällä. Muistaakseni alan proffien ennuste oli että vuonna 2030 Suomessa on enää kymmenen sanomalehteä. Tosin en ymmärrä mihin niitäkään tarvitaan kun Yle tekee paljon parempia juttuja ja ennenkaikkea paljon enemmän plus tietty telkkukanavat ja Areena. Hinta eli Yle-vero on naurettavan halpa. Lehtitilaukset ovat useimmiten monta sataa euroa per vuosi, jopa digitilaukset, eikä lehtien digisovellukset yleensä edes toimi kovin hyvin.
Ap, miksi teit aloituksen asiasta josta et mitään tiedä, et näemmä lukenut oman linkkisi sisältöä.
Lainaus jutusta:
Katkerahkosti voisi sanoa, että me teimme sen (irtisanomisen ) itse.
Kansan Tahto -nettilehden varalle yhtiön hallituksella on suunnitelmia: sen olemassaolo pyritään varmistamaan, mutta sen tekemiseen tullaan tarvitsemaan Tapani Sillanpään mukaan vapaaehtoistyötä."
Elikkä työtä halutaan tehtävän ja jatkettavan mutta palkkaa työstä ei haluttaisi maksaa.
Hyvä vasemmisto, tätä on totuus kauniiden puheiden takana!
Kommenteista päätellen monet eivät ole ottaneet tänään lääkkeitään.
Lopettiinhan Vihreä Lankakin. Mitä valitatte? Onhan teillä Hesari ja Yle!
Rumasti tehty vassareilta.
Eikös nuo toimittajat ole n 60 kymppinen aviopari. Nyt siis joutuvat jouluksi työttömiksi keskelle lamakautta, voiko julmempaa olla?
Li Anderssonin täysin turhaan vaalikampanjan on kyllä rahaa ja Paavo arhimmäelle maksetaan satojen tuhansien asianajajat mutta tuollainen köyhä vanha pariskunta ajetaan ulos kodistaan pakkaseen.