Ärsyttävin ääni. Se joka melkein saa hulluksi?
Vieressä sipsiä mussuttava ihminen, siis jos et itse syö. Se narskutus ja maiskutus ja rapistelu ja nuoleskelu.
Mies tuossa vieressä päätti syödä vielä vähän sipsejä, ja jumankauta että tekis mies ärähtää ja pahasti. Just nyt kun olis hiljaista, niin tuo saakelin narskutus alkoi.
Ja sille, joka kysyy mikset ärähdä, niin siksi, koska on kai tuolla oikeus kotisohvallaan syödä sipsejä jos haluaa.
Kommentit (104)
Vauvan loppumaton huuto ruuhkabussissa.
Ylipirteät, kovaääniset ihmiset. Olin joskus asiakaspalvelutöissä, jossa vastailtiin asiakkaiden puheluihin toimistolla ja kyseisessä firmassa oli töissä nainen joka oli juuri tälläinen. Todella kuuluva ääni, niin ylipirteä ja hihitteli joka väliin. Kamalimpia oli ne iltavuorot kun minun ja hänen lisäksi toimistolla oli ehkä 3 muuta ja koko tila kaiku siitä sen hihittelystä.
Urheiluselostus tv:stä tai radiosta silloin kun pelataan SM-liigaa, pesäpalloa tai selostetaan formuloita.
Anoppi syödessään hakkaa hampaita tosi kovaa yhteen. Hrr..
kiukuttelevan kovaäänisen lapsen tekoitku. Mä en välillä tajuu, että kuuluiskohan mun lisääntyä alkuunkaan, kun en kertakaikkiaan kestä neljävuotiaan ikkunat särkevää kiukutteluhuutoa.
Simo Silmu, Mamba, Yö, Hanna Ekola, Arttu Wiskarin Kahvimaito ja muu Suomi-iskelmä silloin kun ei voi vaihtaa kanavaa.
Mä sitten VIHAAN viheltämisen ja yökkäyksen ääniä!! KAUHEETA KIDUTUSTA! Ja ähkinää voivotusta ja mässytystä jota isäni pitää :(((
Vierailija kirjoitti:
Styroksin taittelusta kuuluva ääni.
Tämän olisin maininnut minäkin. Se ääni on jotain hirveää, koko ruumiin läpi menee sellaisia inhottavia väreitä. Kuin sietämätöntä kutinaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun mies hieroo silmiään ja sen silmämunat natisee. Kylmät väreet tulee jokakerta. En edes tajua miten niistä voi lähteä tuollainen ääni.
Anteeksi, tälle pärskähdin ja nauran vedet silmissä..=)) Miten silmämunat voi natista?Voin vain kuvitella, enkä osaa..=)) Hanki sille kosteuttavia tippoja tai jotain..
Natisevat silmämunat....=D
Kynnet liitutaulussa tai lautasessa.
Ennen se ääni kun modeemi yhdisti internettiin.
Vappu Pimiän nauru ja kiekuva ääni.
Peruuttava pakettiauto - piiip piiiip piiip piiip piiip
Kun kuorma-auto tai bussi pysähtyy viereen ja päästää sellaisen kovaäänisen ja viheltävän ilmat pihalle -posahduksen, jota usein säikähtää.
Kun joku teini tai amis kiihdyttää aivan täysillä mopoaan tai autoaan näyttämisenhaluisena.
Se kun joku naapuri poraa kerrostalossa akkuporakoneella tai lähellä kotia porataan jollain järeämmällä aseella, etenkin silloin kun lukee tenttiin, tekee töitä tai yrittää nukkua. Myös hammaslääkärissä poran ääni on korvia vihlova. Oli sitten odotushuoneessa tai potilaana tuolissa.