Ärsyttävin ääni. Se joka melkein saa hulluksi?

Seuraa 
Liittynyt9.1.2015

Vieressä sipsiä mussuttava ihminen, siis jos et itse syö. Se narskutus ja maiskutus ja rapistelu ja nuoleskelu.

Mies tuossa vieressä päätti syödä vielä vähän sipsejä, ja jumankauta että tekis mies ärähtää ja pahasti. Just nyt kun olis hiljaista, niin tuo saakelin narskutus alkoi.

Ja sille, joka kysyy mikset ärähdä, niin siksi, koska on kai tuolla oikeus kotisohvallaan syödä sipsejä jos haluaa.

Sivut

Kommentit (104)

Vierailija

Haha mulla sama, mut mua ärsyttää lähes kaikki syömisäänet, eritoten purukumin mässytys! En kestä ollenkaan jos joku mässyttää kovaan ääneen purkkaa vieressä, oon monta kertaa ärähtänyt miehellekin asiasta.. 

Vierailija

Palohälytimen piipitys (ei tulipaloa, vaan patteri finaalissa).

Katukiviporan helvetillinen räminä.

Ratikkakiskojen metallinen vinkuminen (varsinkin kaarteissa). 

Vierailija

Massuttaminen täälläkin on se inhottavin ääni. En pysty ymmärtämään, miten jotkut pystyy massuttamaan samaa purkkaa puoli tuntia tai enemmänkin. Eikö siitä nyt jo tule leuat kipeiksi? Mulla ainakin tulisi.

Vierailija

Syömisen äänet (jos itse ei syö, vaan yrittää vaikka katsoa telkkaria)
Kuorsaus, tai muut äänet kun yritän nukahtaa. Kellon tikityksen kuunteleminenkin veisi järjen. Monesti kylässä ollessa olen joutunut yöllä ottamaan jopa viereisestä huoneesta kellosta paristot pois yön ajaksi.. kotonahan ei tietenkään tikittäviä kelloja siis ole ensinkään.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat