Muutama kysymys 170cm pitkille naisille! :)
Paljonko painat? Mitä vaatekokoa käytät? Oletko mielestäsi laiha, hoikka, pyöreähkö, pyöreä jne? Jos haluat niin linkitä vielä kuva kropasta, joka vastaa omaasi :)
Kommentit (60)
172cm /58kg. Urheilin nuorempana paljon, joten siitä jäänyt jonkinverran peruslihasmassaa. Olen mielestäni ok, hoikka, mutta en missään nimessä laiha. Olen ruumiinrakenteeltani siro, joten paljon enemmän en voisi painaa.
Vaatekoko on 38 tai 36, juhlamekoissa ja takeissa 36.
173 ja 63kg. Paljon lihasta. Vaatekoko 36-38 ja 70F
169cm ja 69kg, koko s/36 paidoissa sekä housuissa. Salilla käynyt aika paljon, muut kuvailevat kroppaa hoikaksi , vaikka en mikään siro ole, mutta vyötärö on hoikka ja kroppa omastakin mielestä suht kiinteä . toki aina voisi olla parempi mutta mä oon tyytyväinen omaan ulkonäköön, vaikka toki muutoksia aion vielä kroppaani ajan kanssa saada .
171/50.
en ole lihaksikas, lähinnä hintelä.
Vaatekoko XS, 34. Jotkut paidat S/36.
tissejä ei ole (70A)...
170cm/85kg vaatekoko M tai 38- 40. Urheilen ja minulla on huomattavasti lihasmassaa . Näytän hoikemmalle kuin puntarilukemasta voisi päätellä
174 cm/88 kg, vaatekoko L mutta välillä myös m tai xl. Olen tosi lihaksikas
170cm/51kg.
Tää on ihan hyvä, keväällä painoin 42kg ja se oli liian vähän. Toivottavasti tää talvi menis tasapainoisemmin, kylmyys ja pimeä ei oo mun juttu.
171 cm / 65 kg, olen päärynä, vaatekoko 40 tai M, joskus L. Tässä ei ole kovin hyvä kuva, mutta on aika tarkkaan samanlainen kuin mun kroppa: http://www.mybodygallery.com/photos-2803-body-shape.htm?StartAt=14#sear…
172cm/86kg. Vaatekoko L tai iso M / 42-pieni 44. Masumakkaraa, reisiä ja peppua löytyy. Pyöreähkön näköinen, en lihava, en laiha, enkä (vielä ;)) normaalipainoinen.
174 pituutta ja paino 85. Lihastakin on, mutta nyt tullut parissa vuodessa rasvaa lisää kroppaan joka pitäis saada pois. Olin hoikan ja terveen näköinen kun paino oli 74-75. Eli täytyis se kymmenisen kiloa myös pudottaa pois mitkä on tullut nyt parin vuoden myllerryksissä... X(
175cm/65kg. Vaatekoko useimmiten S tai 36-38. Olen suht persevä ja reitevä, joten housut ovat usein tuota 38 ja yläosa 36. Yläkroppa on tosi siro, mutta rinnat ovat ihan hyvän kokoiset, rintsikat on useimmiten kokoa 65E. Näytän mielestäni normaalilta/hoikahkolta. Kaikista mukavin oloni on (ulkonäöllisesti) kun painan n. 60kg, mutta sipsit ja karkki ovat liian hyviä ja tässä paino pysyy tavallaan itsestään joten en jaksa taistella.
Vierailija kirjoitti:
175cm/65kg. Vaatekoko useimmiten S tai 36-38. Olen suht persevä ja reitevä, joten housut ovat usein tuota 38 ja yläosa 36. Yläkroppa on tosi siro, mutta rinnat ovat ihan hyvän kokoiset, rintsikat on useimmiten kokoa 65E. Näytän mielestäni normaalilta/hoikahkolta. Kaikista mukavin oloni on (ulkonäöllisesti) kun painan n. 60kg, mutta sipsit ja karkki ovat liian hyviä ja tässä paino pysyy tavallaan itsestään joten en jaksa taistella.
Ja niin, tämä voisi olla aika lähellä: http://www.mybodygallery.com/photos-41138-body-shape.htm?StartAt=5#.VjK…
170 cm ja 63 kg. Vaatekoko 36-40, mallista riippuen. Housut kirraa usein pepusta, koska mulla on sellainen ulkoneva peppu, vaikka ei se mikään kovin iso ole onneksi. Rintsikat 70D. Vyötäröstä voisin antaa muutaman sentin pois, se kun ei kapene vaikka kuinka jumppaan. Pitää ostaa sellainen hula-vanne ja alkaa pyörittämään, se on kuulemma tehokasta ;D.
Vierailija kirjoitti:
169cm ja 69kg, koko s/36 paidoissa sekä housuissa. Salilla käynyt aika paljon, muut kuvailevat kroppaa hoikaksi , vaikka en mikään siro ole, mutta vyötärö on hoikka ja kroppa omastakin mielestä suht kiinteä . toki aina voisi olla parempi mutta mä oon tyytyväinen omaan ulkonäköön, vaikka toki muutoksia aion vielä kroppaani ajan kanssa saada .
miten on mahdollista että 69kg 169 cm käyttää kokoa 36 :-o ihmettelen vaan, kun itse olen 170cm/ 64 kg, ja 38 on käytössä, 36 on aina ikävästi vähän pieni. farkuissa 30/32 on yleensä hyvä. olisin sopusuhtainen, jos rinnat olisivat vähän isommat. ne on nimittäin 85A. Jos vähänkään vatsassa on ylimääräistä,,se näkyy heti. toiveena olis olis saada 4 kg pois, mutta ne on ihan hiton tiukassa, eivät millään halua lähteä :/
170 cm 74 kg. Vaatteet päällä näytän suht hoikalta koska pidän löysiä paitoja jotka piilottavat mahani. Olrn siis vyötärölihava. Käytän M-L paitoja. Joskus myös XL. Housujen vyötärön tuuma 29.
173 cm/63 kg. Olen sopivan hoikka ja lihakset erottuvat. Istuvia vaatteita on todella vaikea löytää... Vyötärö on kokoa 34, olkapäät ja lantio/takapuoli 38... :(
174cm/68kg, paidat S tai M, housut koko 40 tai 42.. kuppikoko 70D. Haluaisin painaa 56-60kg.
170cm/66kg. Käytän vaatekokoa 40. Jotkut 38 koon vaatteetkin mahtuu. Kuppikoko on jotain 80C, imetän vielä. Mahaa on vielä raskaudesta jäljellä. Olen mielestäni ihan normaalipainoinen, vähän olisi varaa laihduttaa vielä. 17,5 kg olen jo laihtunut synnytyksen jälkeen.
N 65 kg, pitkä aika punnitsemisesta. Käytän XL-kokoa paidoissa, pitkikset ompelen itse. Ei ylipainoa mutta hiukan tahtoisin laihtua. Oversize on helpompi pukea.
Näitä on aika hauska lueskella, olisi kiva nähdä kuvat :D Mä oon tasan 170 cm ja painan tällä hetkellä noin 85 kg, alaspäin mennään koko ajan. Kuppikoko 80C ja vaatteissa 38/40, ikinä ei ole vaatteissa tarvinnu ostaa 42-kokoista. En ole mielestäni lihava, hieman ylipainoinen, mutta ei kukaan varmasti arvaisi että painan noin paljon. Näytän jopa ihan hyvältä. Urheilen suht paljon nykyään, mutta syömiset päin helvettiä. Nyt riitti, pari viikkoa tässä jo syönyt terveemmin :)