Mitä ajattelisit tällaisesta miehestä? Soivatko hälytyskellot?
Olen tapaillut kolme viikkoa kyseistä miestä. On melko mustasukkainen vaikka ei olla edes kauan tunnettu. Jos joku soittaa minulle haluaa tietää kuka se on ja pariin otteeseen on halunnut nähdä puhelimeni. Seksi on aika rajua ja on puristanut niin kovaa että vartalossa on pari mustelmaa. Kuulemma "merkkaa" minut koska olen hänen. Lisäksi on kinunut peppuseksiä jo useaan otteeseen, en ole antanut. Jankkaa yhä kuinka se on ihan pakko päästä persettä panemaan ja kuulemma viimeistään menkka-aikana on pakko antaa persettä.
Muutoin on ihan fiksu ja asiallinen mutta nämä asiat alkaneet jotenkin ihmetyttää... Etenkin kun ollaan tunnettu niin vähän aikaa ja on nyt jo niin mustasukkainen. Mitä mieltä?
Kommentit (25)
Sinuna lopettaisin tapailun varmuuden vuoksi, mustasukkaisuudesta voi syntyä aikamoinen helvetti.
Tuon äänekkäämpiä hälytyskelloja ei olekaan. Taidat olla kuuro.
Toivottavasti olet provo.
Mutta jos et, niin jätä moinen p*skiainen. Ei se paremmaksi muutu, ainoastaan vielä kaameammaksi. Nyt se on varmaan vielä niin mielin kielin kuin suinkin osaa kun suhteenne on ei ole vielä vakiintunut. Ja silti kohtelee sua noin.
Juokse jos enää edes pääset. Aiheeton mustasukkaisuus ja omistushalu on kamalan elämän resepti aina ja taatusti, eikä nuo tarinat useinkaan pääty hyvin.
Itse tuollaisesta irti päässeenä olen vain onnellinen että selvisin hengissä. Omalla kohdallani pelastus taisi olla se, että mies pelkäsi oleskelulupansa puolesta, kun poliisi vihjaisi tällaisen rumasta vaikutuksesta sen jatkamiseen...
Lol?! Juokse jo! Varaudu stalkkaukseen, kun pääset moisesta eroon.
Merkkaa sut :DDDDDDD Miehes on ku joku linnakundi. "Sun persees kuuluu sit mulle" :D Mistä te löydätte näitä?
En siis ole provo enkä tajua miksi muka olisin. Nämä "merkkaamiset" ovat olleet mukamas sellaista läppää mutta nyt on alkanut ärsyttämään. Aina kyselee, että näkeekö niitä mustelmia sitten joku muu vai. Sanoin myös, että exäni on yhä ystäväni, josta tietty suuttui todella paljon ja sanoi, etten saisi olla tekemisissä enää. Jatkuva peppuseksin kinuaminenkin on mielestäni outoa. Tavarani ei ole löysä, joten siitä ei voi johtua.
Ap
Ensi kerralla enemmän mielikuvitusta.
Vierailija kirjoitti:
Juokse jos enää edes pääset. Aiheeton mustasukkaisuus ja omistushalu on kamalan elämän resepti aina ja taatusti, eikä nuo tarinat useinkaan pääty hyvin.
Itse tuollaisesta irti päässeenä olen vain onnellinen että selvisin hengissä. Omalla kohdallani pelastus taisi olla se, että mies pelkäsi oleskelulupansa puolesta, kun poliisi vihjaisi tällaisen rumasta vaikutuksesta sen jatkamiseen...
Ai jai. Tännekin pääsit livauttamaan Putinin propagandaa. Ihan olisit voinut tehdä rikosilmoituksen. Poliisit eivät varoittele ketään ilman ilmoitusta. Nyt lisää opintoja Vasili.
Ymmärrä nyt hyvä nainen, ettei tuollainen ole normaalia. Sinä päätät vartalostasi ja sitä ei kuulu kenenkään merkata. Mies on sairaalloisen mustasukkainen. Nyt irtottaudut miehestä kokonaan. Vaikeaa tulee olemaan, mutta hae apua.
Kuulostaa todella sairaalle ja häiriintyneelle henkilölle. Noin lyhyen tuntemisen jälkeen mustasukkainen ja haluaa merkata sinut. Sen lisäksi vaatii sellaista seksiä johon et itse selväistikään ole valmis.
Ota nyt hyvän tähden jalat alle ja juokse. Kyllä niitä normaalejakin miehiä on, en vaan tiedä mistä niitä löytää. Itsellenikin tullut kaikenmoisia kummajaisia vastaan viime aikoina...
Minäpä kerron omasta miesystävästäni vastaavanlaisessa tilanteessa. Kysyi multa mielipidettä peppuseksiin. Sanoin, että ei kiitos, en halua kokeilla. Ei ole puhut asiasta sen jälkeen. Kerran oli liian raju sängyssä ja mulle tuli mustelmia. Kysyi hädissään, että hänkö ne teki, pyysi anteeksi, halasi, silitteli, sanoi, että ei enää ikinä sellaista tee. Eikä ole tehnyt.
Eli joo, jotenkin niin kuin sun mies ei ihan olisi sellainen kiva ja hellä mies, joka haluaa naisensa parasta.
Varo! Ihan oikeasti kohta panee sinua peppuun väkisin! Kuulostaa hyvin häiriintyneeltä tyypiltä.
Aijuu, sanoessani että anaaliseksi sattuu (olen kokeillut) mies kysyi, että "haittaako se?" Toteaa kyllä usein ettei halua pakottaa tai satuttaa. Kerran työnsi sormensa perääni ja kun käskin lopettaa sanoi, että "ole kiltisti nyt." Lopetti kuitenkin kun monta kertaa pyysin eikä ole toiste sitä tehnyt kun suutuin niin paljon. Ja edelleenkään en ole provo, jos luulet että olen niin älä seuraa ketjua ja vastas, kiitos.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jai. Tännekin pääsit livauttamaan Putinin propagandaa. Ihan olisit voinut tehdä rikosilmoituksen. Poliisit eivät varoittele ketään ilman ilmoitusta. Nyt lisää opintoja Vasili.
Mistäs päättelit ettei rikosilmoitusta olisi tehty? Poliisi nimenomaan jututti asiasta kun lähestymiskieltoa hänelle taottiin päähän, mitä tarkoittaa kun lähestymiskieltoa rikotaan. Siis pitkä tovi rikosilmoituksen jälkeen ja kun huomattiin että se pelkästään ei paljoa auttanut.
Ap, olet tavannut päästään vialla olevan kusipään. Eli eteenpäin vaan matka sulla.
Luepa ihan ajatuksella mitä kirjoitit. Mitä arvelet, kannattaako tuollaisen miehen kanssa jatkaa alkua pidemmälle? Niinpä.