Mitä ajattelisit tällaisesta miehestä? Soivatko hälytyskellot?

Vierailija

Olen tapaillut kolme viikkoa kyseistä miestä. On melko mustasukkainen vaikka ei olla edes kauan tunnettu. Jos joku soittaa minulle haluaa tietää kuka se on ja pariin otteeseen on halunnut nähdä puhelimeni. Seksi on aika rajua ja on puristanut niin kovaa että vartalossa on pari mustelmaa. Kuulemma "merkkaa" minut koska olen hänen. Lisäksi on kinunut peppuseksiä jo useaan otteeseen, en ole antanut. Jankkaa yhä kuinka se on ihan pakko päästä persettä panemaan ja kuulemma viimeistään menkka-aikana on pakko antaa persettä.

Muutoin on ihan fiksu ja asiallinen mutta nämä asiat alkaneet jotenkin ihmetyttää... Etenkin kun ollaan tunnettu niin vähän aikaa ja on nyt jo niin mustasukkainen. Mitä mieltä?

Sivut

Kommentit (25)

Monad
Seuraa 
Liittynyt17.10.2015

Sinuna lopettaisin tapailun varmuuden vuoksi, mustasukkaisuudesta voi syntyä aikamoinen helvetti.

MBTI: INFP/INTP

“Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on Earth as much as the evolution to a ̶v̶e̶g̶e̶t̶a̶r̶i̶a̶n̶ plant based diet.” ― Albert Einstein

http://nutritionfacts.org

Vierailija

Toivottavasti olet provo.

Mutta jos et, niin jätä moinen p*skiainen. Ei se paremmaksi muutu, ainoastaan vielä kaameammaksi. Nyt se on varmaan vielä niin mielin kielin kuin suinkin osaa kun suhteenne on ei ole vielä vakiintunut. Ja silti kohtelee sua noin.

Vierailija

Juokse jos enää edes pääset. Aiheeton mustasukkaisuus ja omistushalu on kamalan elämän resepti aina ja taatusti, eikä nuo tarinat useinkaan pääty hyvin.

Itse tuollaisesta irti päässeenä olen vain onnellinen että selvisin hengissä. Omalla kohdallani pelastus taisi olla se, että mies pelkäsi oleskelulupansa puolesta, kun poliisi vihjaisi tällaisen rumasta vaikutuksesta sen jatkamiseen...

Vierailija

En siis ole provo enkä tajua miksi muka olisin. Nämä "merkkaamiset" ovat olleet mukamas sellaista läppää mutta nyt on alkanut ärsyttämään. Aina kyselee, että näkeekö niitä mustelmia sitten joku muu vai. Sanoin myös, että exäni on yhä ystäväni, josta tietty suuttui todella paljon ja sanoi, etten saisi olla tekemisissä enää. Jatkuva peppuseksin kinuaminenkin on mielestäni outoa. Tavarani ei ole löysä, joten siitä ei voi johtua.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Juokse jos enää edes pääset. Aiheeton mustasukkaisuus ja omistushalu on kamalan elämän resepti aina ja taatusti, eikä nuo tarinat useinkaan pääty hyvin.

Itse tuollaisesta irti päässeenä olen vain onnellinen että selvisin hengissä. Omalla kohdallani pelastus taisi olla se, että mies pelkäsi oleskelulupansa puolesta, kun poliisi vihjaisi tällaisen rumasta vaikutuksesta sen jatkamiseen...

Ai jai. Tännekin pääsit livauttamaan Putinin propagandaa. Ihan olisit voinut tehdä rikosilmoituksen. Poliisit eivät varoittele ketään ilman ilmoitusta. Nyt lisää opintoja Vasili.

Vierailija

Ymmärrä nyt hyvä nainen, ettei tuollainen ole normaalia. Sinä päätät vartalostasi ja sitä ei kuulu kenenkään merkata. Mies on sairaalloisen mustasukkainen. Nyt irtottaudut miehestä kokonaan. Vaikeaa tulee olemaan, mutta hae apua.

Vierailija

Kuulostaa todella sairaalle ja häiriintyneelle henkilölle. Noin lyhyen tuntemisen jälkeen mustasukkainen ja haluaa merkata sinut. Sen lisäksi vaatii sellaista seksiä johon et itse selväistikään ole valmis.

Ota nyt hyvän tähden jalat alle ja juokse. Kyllä niitä normaalejakin miehiä on, en vaan tiedä mistä niitä löytää. Itsellenikin tullut kaikenmoisia kummajaisia vastaan viime aikoina...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat