Whats app ( henkilön nimen katoaminen)

Vierailija

Tuttavan nimi on kadonnut what's appin yhteystiedoista. Käymässämme keskustelussa näkyy vain puhelinnumero.

olen takuuvarma että itse en ole häntä poistanut yhteystiedoista. Onko mahdollista, että hän on poistanut minut omistaan ja jonkun ohjelmavirheen vuoksi hän on kadonnut myös minun tiedoistani? 

Kommentit (9)

Vierailija

Minulla kävi kerran sellainen moka, että olin jättänyt puhelimen muistioon entisen sääätöni puhelinnumeron. Sitten kerran tuo mies hypähti what's app-keskusteluuni, kun olin vain katsonut profiilikuvansa.

Keskustteluikkuna oli tyhjä, mutta hän oli sinä keskustelut-listassa. Toivon todella, että minun numeroni ei hypännyt hänen whatsappkeskusteluunsa, sillä emme koskaan olleet keskustelleet tämän ohjelman kautta.

Vierailija

Itselläni noin käy, kun poistan henkilön yhteystiedoista ja joskus kun puhelimen käynnistää uudestaan, osa yhteystiedoista näkyy whatsappissa hetken numeroina. Oletko vaihtanut puhelinta tai sim-korttia?

Jos olet vaihtanut sim-korttia, toisen numero on saattanut jäädä sinne, vaikka olisit siirtänyt tiedot sd-kortille. Puhelinta vaihtaessa usein jokin numero jää puhelimen muistiin, vaikka yrittäisi siirtää simille tai sd-kortille.. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No tarkista ootko poistanut sen? Lol. 

nimi oli poistunut myös puhelimeni luettelosta.

mutta itse en 100% varmasti ole sitä poistanut.

ja kyllä, hän edelleen käyttää what's appia, 

t.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Se on estänyt sut

näen edelleen profiilikuvan ja viimeisimmän online-ajan.

hän on entisen puolison sukulainen, en kehtaa kysyä onko poistanut minut. 

T.ap

Vierailija

No nyt on kadonnut myös tämän entisen puolisoni yhteystieto. Nyt hän näkyy vain numerolla.

Silloin alkuillasta, kun tein tämän aloituksen, lisäsin uudelleen tämän exän sukulaisen yhteystietoihin ja se on säilynyt.

taitaa vika olla puhelimessani?

t.ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat