Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 190cm mies ja sytyn VAIN alla 170cm naisista

Vierailija
29.10.2015 |

Yli 170cm nainen voi olla kaunis, mutta jokainen sentti lisää vie hänen seksuaalista vetovoimaa alas.

Sitten kun näen hoikan (mutta muodokkaan) 150-160cm naisen, herää seksuaaliset halut ärhäkkäästi. En tiedä mikä siinä on.

Kaunein nainen, jonka olen torjunut, oli 180cm (hän oli ruotsalainen malli, mutta ei mikään iso nimi).

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella tulee olla pitkät hiukset, meikkiä sopivasti, käteen sopivat tissit, timmi maha, siististi sheivattu viivapillu ja kyykkyperse.

Kysymys kuuluukin, miksi sinulla ei ole tälläistä naista? Mietitään hyvin pieni hetki ja sitten voimmekin nauraa ehkä kenties vähän pilkalliseen sävyyn.

Kysymys kuuluu, miksi oletat ettei minulla olisi tämän kaltaista naista? Hah.

Koska olet noin saatana tyhmä, sulla ei ole naista koskaan ollutkaan. Et ole saanut, etkä tule saamaan. Oletko nyt ymmärtänyt tämän? Mee nyt vittu häpeämään itseesi ja viimeinen kerta kun mulle auot päätäsi. Vittu mikä luuseri!

Vierailija
22/41 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten? Pitäiskö sen olla multa jotenkin pois?
T. 180cm

MIKSI OTATTE AINA KAIKEN HENKILÖKOHTAISESTI?!?! Tuo on yhden jantterin mielipide, miten helvetissä sillä on teidän kanssanne mitään mitään tekemistä?

-pitkä nainen

Kyllä suurinosa miehistä pitää lyhyistä naisista enemmän kun pitkistä naisista. Näin se vaan on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 180cm

MIKSI OTATTE AINA KAIKEN HENKILÖKOHTAISESTI?!?! Tuo on yhden jantterin mielipide, miten helvetissä sillä on teidän kanssanne mitään mitään tekemistä?

-pitkä nainen

Kai sitä nyt saa kysyä, että onko se jotenkin pois? Ihme kiukkuperse. :D

Vierailija
24/41 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella tulee olla pitkät hiukset, meikkiä sopivasti, käteen sopivat tissit, timmi maha, siististi sheivattu viivapillu ja kyykkyperse.

Taas tämä "käteen sopivat tissit". Näin naisena ihmettelen, että minkä kokoiset ne ovat :D

Että yksi tissi per käsi "täyttää" kouran. Esimerkiksi pieni a-kuppihan ei ole ns käteensopiva vaan jää vajaaksi.

Jo on sun kouralla kokoa :D

Mun A-kuppi menee oman käteni yli.

Vierailija
25/41 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin suosin lyhyitä naisia. Pitkät naiset nyt vaan on helvetin rumia.

M184cm

Sinä olet kyllä rumin kaikista :D t. N160cm

Vierailija
26/41 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 180cm

-pitkä nainen

Kai sitä nyt saa kysyä, että onko se jotenkin pois? Ihme kiukkuperse. :D

Koska vastaus kysymykseesi on idioottiselvä.

-kiukkupeba

Vierailija
27/41 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 170cm nainen voi olla kaunis, mutta jokainen sentti lisää vie hänen seksuaalista vetovoimaa alas.

Sitten kun näen hoikan (mutta muodokkaan) 150-160cm naisen, herää seksuaaliset halut ärhäkkäästi. En tiedä mikä siinä on.

Kaunein nainen, jonka olen torjunut, oli 180cm (hän oli ruotsalainen malli, mutta ei mikään iso nimi).

Kas, mikäs pikkupimu se siellä piipittää? Oletkos pitkille naisille kade?

Vierailija
28/41 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä "käteen sopivat tissit". Näin naisena ihmettelen, että minkä kokoiset ne ovat :D

Että yksi tissi per käsi "täyttää" kouran. Esimerkiksi pieni a-kuppihan ei ole ns käteensopiva vaan jää vajaaksi.

Minun kouraan a-kuppi on just eikä melkeen. Ja treenatussa vartalossa a-kuppi on aika hyvä. Eli ilmeisesti tämä mieltymys menee sen oman kouran mukaan, eikä minkään "yleisen kouran" mukaan.

Vierailija
29/41 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kuuluukin, miksi sinulla ei ole tälläistä naista? Mietitään hyvin pieni hetki ja sitten voimmekin nauraa ehkä kenties vähän pilkalliseen sävyyn.

Kysymys kuuluu, miksi oletat ettei minulla olisi tämän kaltaista naista? Hah.

Koska olet noin saatana tyhmä, sulla ei ole naista koskaan ollutkaan. Et ole saanut, etkä tule saamaan. Oletko nyt ymmärtänyt tämän? Mee nyt vittu häpeämään itseesi ja viimeinen kerta kun mulle auot päätäsi. Vittu mikä luuseri!

Janely?

Vierailija
30/41 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ihannenaisen pituus ois 150cm. Naista on kiva katsoa ylhäältä päin ja voi tuntea itsensä todella miehekkääksi pienen naisen kanssa.

Vierailija
31/41 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 198 ja vaimo 172. Pienemmät naiset ovat toki kiinnostavia (kuten aasialaiset), mutta käytännössä esimerkiksi tanssiminen on lähes mahdotonta. Seksistä en osaa sanoa, tuntuisi hieman oudolle, jos naisen pää jää jonnekin navan tienoille lähetyssaarnaajassa :)

Vierailija
32/41 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se "käteen sopiva" tissi todellakaan ole a-kuppi :)

Se on terhakka c-kuppi ja ei siis mallia kärpäslätkä.

Vierailija
33/41 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisit siis kääpiön Lumikin sijaan :)

Vierailija
34/41 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 180cm

-pitkä nainen

Kyllä suurinosa miehistä pitää lyhyistä naisista enemmän kun pitkistä naisista. Näin se vaan on.

Niinkö?   Ihmeen paljon noilla malleilla ja misseillä tuntuu kuitenkin olevan kysyntää, vaikka hehän ovat kaikki pitkiä, jopa todella pitkiä....minäkin tykkään.

Minun mielestäni pidemmillä naisilla on useimmiten paremmat mittasuhteet kuin lyhyillä. Rakastan pitkiä jalkoja, korkkarit pitkissä jaloissa ..hrrr. Ja sitten kun nuo pitkät jalat kietoutuvat ympärilleni....mmmmm.

On se vaan hyvä että teitä naisia on kaikenlaisia ja jokaisen maun mukaisia.

Vierailija
35/41 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana, että oksettaa ajatuskin, että jonkun luuserin täytyy saada miniponi-Lolita vierelleen tunteakseen itsensä miehekkääksi. Sellaisella on pahoja ongelmia korvien välissä. t. 175cm nainen

Vierailija
36/41 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ihannenaisen pituus ois 150cm. Naista on kiva katsoa ylhäältä päin ja voi tuntea itsensä todella miehekkääksi pienen naisen kanssa.

Lyhyet naiset sopivat siis miehille, jotka ovat epävarmoja miehuudestaan?

Vierailija
37/41 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän pienistä, sievistä ja hiljaisista alle 150 cm naisista ainoastaan. Kokemattomuus ja ujous plussaa. 

T: mies 189 cm.

Vierailija
38/41 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän pienistä, sievistä ja hiljaisista alle 150 cm naisista ainoastaan. Kokemattomuus ja ujous plussaa. 

T: mies 189 cm.

Palstan pedofiileja sen sijaan ei ujous vaivaa.

Vierailija
39/41 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on nyt mennyt tämmöiseksi huuteluksi taas mutta vastaan nyt kuitenkin. Olen 160/58 98/70/92 ja mikään ei ole ihanampaa kuin yli 190-senttinen mies... Sellainen kun halaa tulee turvallinen olo. Tai jos pitkä mies nojaa leukaansa päälakeani vasten. Ja miehen paidan lainaaminen on jotenkin seksikästä. Olen yhteen sellaiseen aivan lääpälläni - mutta hänpä katselee vain yli 180-senttisiä naisia... Tasan ei käy.

Vierailija
40/41 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pitkistä naisistapa voi tulla malleja ja pitkän naisen lapsista, varsinkin pojista, tulee varmemmin "miehen kokoisia" kuin jos nainen on todella lyhyt. T: Pitkien naisten fani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä