Olen 190cm mies ja sytyn VAIN alla 170cm naisista
Yli 170cm nainen voi olla kaunis, mutta jokainen sentti lisää vie hänen seksuaalista vetovoimaa alas.
Sitten kun näen hoikan (mutta muodokkaan) 150-160cm naisen, herää seksuaaliset halut ärhäkkäästi. En tiedä mikä siinä on.
Kaunein nainen, jonka olen torjunut, oli 180cm (hän oli ruotsalainen malli, mutta ei mikään iso nimi).
Kommentit (41)
Miksi tällä pitäisi olla meille jotain merkitystä? Kai sitä saa kullakin olla sellaiset kriteerit kuin haluaa.
180cm alkaa olemaan liian pitkän rajoilla malliksi, joten epäilen tuota kohtaa.
Mikä tässä oli uutta? Miehet pitävät lyhyistä ja hoikista naisista. Vartalon muodot ovat myös tärkeitä; kapea vyötärö ja vyötäröä leveämpi lanne sekä pienehköt rinnat...
Juu itse kiihotun vain ja ainoastaan 183 cm pitkistä miehistä. T. 163 cm nainen
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä oli uutta? Miehet pitävät lyhyistä ja hoikista naisista. Vartalon muodot ovat myös tärkeitä; kapea vyötärö ja vyötäröä leveämpi lanne sekä pienehköt rinnat...
Ilmeisesti pitää paikkansa, koska kuvailit juuri ihannenaisen.
Ei se mitään, olen yli 170 enkä ole koskaan syttynyt yli 180-senttisistä miehistä.
Naisella tulee olla pitkät hiukset, meikkiä sopivasti, käteen sopivat tissit, timmi maha, siististi sheivattu viivapillu ja kyykkyperse.
Oon alle 170cm ja sytyn vaan YLI 190cm miehistä. Senkin pätkä.
Ja sitten? Pitäiskö sen olla multa jotenkin pois?
T. 180cm
Vierailija kirjoitti:
Naisella tulee olla pitkät hiukset, meikkiä sopivasti, käteen sopivat tissit, timmi maha, siististi sheivattu viivapillu ja kyykkyperse.
Kysymys kuuluukin, miksi sinulla ei ole tälläistä naista? Mietitään hyvin pieni hetki ja sitten voimmekin nauraa ehkä kenties vähän pilkalliseen sävyyn.
Mikä on tämän avautumisen tarkoitus?
Haluatko jotenkin saada pahaa mieltä aikaiseksi pidemmissä naisissa?
Kaiken mittaiset naiset näyttävät kuitenkin kumppanin löytävän, minullakin on , vaikka olen sinulle liian pitkä.
Toivottavasti sinullekin löytyy, en tiedä sitten moniko 150 cm nainen haluaa sinun mittaista miestä .
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä "käteen sopivat tissit". Näin naisena ihmettelen, että minkä kokoiset ne ovat :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluukin, miksi sinulla ei ole tälläistä naista? Mietitään hyvin pieni hetki ja sitten voimmekin nauraa ehkä kenties vähän pilkalliseen sävyyn.
Kysymys kuuluu, miksi oletat ettei minulla olisi tämän kaltaista naista? Hah.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten? Pitäiskö sen olla multa jotenkin pois?
T. 180cm
MIKSI OTATTE AINA KAIKEN HENKILÖKOHTAISESTI?!?! Tuo on yhden jantterin mielipide, miten helvetissä sillä on teidän kanssanne mitään mitään tekemistä?
-pitkä nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä "käteen sopivat tissit". Näin naisena ihmettelen, että minkä kokoiset ne ovat :D
Että yksi tissi per käsi "täyttää" kouran. Esimerkiksi pieni a-kuppihan ei ole ns käteensopiva vaan jää vajaaksi.
Itsekin suosin lyhyitä naisia. Pitkät naiset nyt vaan on helvetin rumia.
M184cm
Lyhyt kroppa on todella erinäköinen kuin pitkä. Noin niinkuin useimmiten. Itsekin viehätyn nimenomaan lyhyistä naisista, tosin olen itsekin aika pätkä.