Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 190cm mies ja sytyn VAIN alla 170cm naisista

Vierailija
29.10.2015 |

Yli 170cm nainen voi olla kaunis, mutta jokainen sentti lisää vie hänen seksuaalista vetovoimaa alas.

Sitten kun näen hoikan (mutta muodokkaan) 150-160cm naisen, herää seksuaaliset halut ärhäkkäästi. En tiedä mikä siinä on.

Kaunein nainen, jonka olen torjunut, oli 180cm (hän oli ruotsalainen malli, mutta ei mikään iso nimi).

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt kroppa on todella erinäköinen kuin pitkä. Noin niinkuin useimmiten. Itsekin viehätyn nimenomaan lyhyistä naisista, tosin olen itsekin aika pätkä.

Vierailija
2/41 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällä pitäisi olla meille jotain merkitystä? Kai sitä saa kullakin olla sellaiset kriteerit kuin haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

180cm alkaa olemaan liian pitkän rajoilla  malliksi, joten epäilen tuota kohtaa.

Vierailija
4/41 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä oli uutta? Miehet pitävät lyhyistä ja hoikista naisista. Vartalon muodot ovat myös tärkeitä; kapea vyötärö ja vyötäröä leveämpi lanne sekä pienehköt rinnat...

Vierailija
5/41 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu itse kiihotun vain ja ainoastaan 183 cm pitkistä miehistä. T. 163 cm nainen

Vierailija
6/41 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh! Onneksi olen 169.8cm.

Vierailija
7/41 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? Siinähän sytyt.

Vierailija
8/41 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sytyn alla ja päällä :)

Vierailija
9/41 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä oli uutta? Miehet pitävät lyhyistä ja hoikista naisista. Vartalon muodot ovat myös tärkeitä; kapea vyötärö ja vyötäröä leveämpi lanne sekä pienehköt rinnat...

Ilmeisesti pitää paikkansa, koska kuvailit juuri ihannenaisen.

Vierailija
10/41 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään, olen yli 170 enkä ole koskaan syttynyt yli 180-senttisistä miehistä.

Vierailija
11/41 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella tulee olla pitkät hiukset, meikkiä sopivasti, käteen sopivat tissit, timmi maha, siististi sheivattu viivapillu ja kyykkyperse.

Vierailija
12/41 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon alle 170cm ja sytyn vaan YLI 190cm miehistä. Senkin pätkä.

Vierailija
13/41 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten? Pitäiskö sen olla multa jotenkin pois?
T. 180cm

Vierailija
14/41 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella tulee olla pitkät hiukset, meikkiä sopivasti, käteen sopivat tissit, timmi maha, siististi sheivattu viivapillu ja kyykkyperse.

Kysymys kuuluukin, miksi sinulla ei ole tälläistä naista? Mietitään hyvin pieni hetki ja sitten voimmekin nauraa ehkä kenties vähän pilkalliseen sävyyn.

Vierailija
15/41 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tämän avautumisen tarkoitus?

Haluatko jotenkin saada pahaa mieltä aikaiseksi pidemmissä naisissa?

Kaiken mittaiset naiset näyttävät kuitenkin kumppanin löytävän, minullakin on , vaikka olen sinulle liian pitkä.

Toivottavasti sinullekin löytyy, en tiedä sitten moniko 150 cm nainen haluaa sinun mittaista miestä .

Vierailija
16/41 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä "käteen sopivat tissit". Näin naisena ihmettelen, että minkä kokoiset ne ovat :D

Vierailija
17/41 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kuuluukin, miksi sinulla ei ole tälläistä naista? Mietitään hyvin pieni hetki ja sitten voimmekin nauraa ehkä kenties vähän pilkalliseen sävyyn.

Kysymys kuuluu, miksi oletat ettei minulla olisi tämän kaltaista naista? Hah.

Vierailija
18/41 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten? Pitäiskö sen olla multa jotenkin pois?
T. 180cm

MIKSI OTATTE AINA KAIKEN HENKILÖKOHTAISESTI?!?! Tuo on yhden jantterin mielipide, miten helvetissä sillä on teidän kanssanne mitään mitään tekemistä?

-pitkä nainen

Vierailija
19/41 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä "käteen sopivat tissit". Näin naisena ihmettelen, että minkä kokoiset ne ovat :D

Että yksi tissi per käsi "täyttää" kouran. Esimerkiksi pieni a-kuppihan ei ole ns käteensopiva vaan jää vajaaksi.

Vierailija
20/41 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin suosin lyhyitä naisia. Pitkät naiset nyt vaan on helvetin rumia.
M184cm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän