Naiset, onko tämä normaalia?

Vierailija

Tuntuu että avovaimo valittaa ihan kokoajan jostain. Olen niin vittuuntunut tähän etten enää osaa sanoa mikä on normaalia ja mikä ei. Tässä muutama esimerkki: Tykkään pelata silloin tällöin tunnin tai pari. Joka kerta siitä alkaa järjetön show. Valittaa että käytän meidän yhteistä aikaa "tyhmiin peleihin". Käyn n. kerran kuukaudessa kavereiden kanssa oluella. Se on hänen mielestä aivan liian usein. En juo mitään kaatokännejä ja kotiin tulen ihmisten aikaan. Jos teen joku päivä jotain mistä en ole etukäteen maininnut tyyliin käyn kaverin kanssa kahvilla niin alkaa show siitä ettei sellaisesta ole ollut mitään puhetta. Sitä paitsi, meillähän olisi voinut olla jotain tärkeää menoa. Eli olisin voinut kysyä avovaimolta etukäteen.
Viimisin valituksen aihe oli se kun erehdyin juomaan yhden saunakaljan. Sellainen ainainen kaljan kittaus kuulemma ällöttää.
Olen yrittänyt kysyä vaivaako joku mutta ei kuulemma. Haluaa sitten kai olla huvin vuoksi tuollainen tyhjästä valittaja.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Kyllä nyt on sun vaimolla joku huonosti. Ei oo normaalia tommonen jatkuva valittaminen joka asiasta. Meillä ei ole ikinä ollut riitaa tommosista asioista. Koita puhua, jos ei onnistu tai ei halua tulla asioissa yhtään vastaan niin lähde suhteesta. Johan toi alkaa mennä liian kontrolloinnin tms puolelle. Pitäähän sunkin jossain joskus saada käydä, eikä noi ym asiat oo kyllä yhtään liian usein/liikaa.
T. Rouva 22 v

Vierailija

Olen minäkin sitä mieltä, että joku naistasi vaivaa. Tai sitten on niin huomionkipeä ja omaan napaan tuijottelija, että haluaa sulta kaiken huomion ja ajan. Ja, että asiat tehdään pitkälti hänen haluamallaan tavalla. Jos teillä ei ole lapsia, älkää edes hankkiko. Pahenee vaan jäkätys...

Vierailija

Ei ole tuollainen natkuttaminen mistään kotoisin. Olen ollut saman naisen kanssa yli 20 vuotta enkä kyllä muista että hän olisi mistään tyhjänpäiväisestä koskaan valittanut. Asiasta sanoo ja saakin sanoa sillä kukapa olisi täydellinen. Kiitollinen olen siitä että rinnalleni olen saanut tällaisen upean naisen joka elää itse täysillä ja antaa minunkin elää minulle sopivaa elämää. M45

Vierailija

Miten jaksat katella tollasta? Usko pois, on olemassa niitäkin naisii, joiden elämäntehtävä ei oo nalkuttaa, ja osallistuu mielellää pelaamiseen ;)

Vierailija

Näin naisena sanoisin, että ei ole normaalia valittaa koko ajan noin pienistä asioista. Onko hän aina ollut samanlainen? Jos ei, niin luultavasti taustalla on jotain ongelmia (stressiä ehkä?) ja sitten purkaa sen sinuun.

Vierailija

No toihan nyt on ihan universaali totuus että naiset nalkuttaa(myös miehet osaavat nalkuttaa) , jotkut naiset eivät vain tajua että nalkuttavat. 

Vierailija

Kuulostaa siltä, että avovaimo yrittää kontrolloida kaikkea tekemistäsi. Onko hän mustasukkainen? Onko hänellä lapsuudenkodistaan peruja huonoja kokemuksia alkoholista?

Joka tapauksessa tuo ei ole ok. Juttele hänen kanssaan ja kerro, että koet tuollaisen vahtimisen nöyryytäväksi ja ahdistavaksi.

Sinänsä minusta olisi kiva, että jos puoliso ei tulekaan sovittuun aikaan duunista, hän laittaa minulle siitä viestin. Lupaa ei tarvitse kysyä, mutta on kiva tietää, jos toinen myöhästyy tai meneekin käymään oluella. Varsinkin sitten, kun on lapsia, menojen koordinointi voi olla joskus aikamoista minuuttipeliä.

Vierailija

No kuulostaapa kyllä ikävältä.

Mielestäni on kyllä fiksua mainita menoista etukäteen jos on tiedossa, tai ilmoittaa jos ei tulekaan odotettuna aikana kotiin.

Ehkä ette sovi yhteen. Turha kai sitä on jatkaa noin jos sinä et luovu saunakaljoistasi ja pelaamisesta, ja hän ei taas tule niitä sietämään. Keskustelua asioista ja sitten päätöksiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on kyllä fiksua mainita menoista etukäteen jos on tiedossa, tai ilmoittaa jos ei tulekaan odotettuna aikana kotiin.

Ehkä ette sovi yhteen. Turha kai sitä on jatkaa noin jos sinä et luovu saunakaljoistasi ja pelaamisesta, ja hän ei taas tule niitä sietämään. Keskustelua asioista ja sitten päätöksiä.

Vittu mikä vastaus. Siis ap:n vaimokkella on vaan kuvitelma että hänellä on oikeus päättää kaikesta. Eihän tämä ole mikään keskustelun paikka, vaan nyrkillä pöytään lyömisen paikka, että "nyt lopetat tuon narsistisen kontrolloinnin". Ei kukaan terve ihminen pysty elämään tuollaisen kanssa.

Vierailija

Saunakaljasta en kilahtaisi, enkä kavereiden tapaamisesta - sehän on hyvä vain, että miehellä on kavereitakin. Pelaamisesta vaikeampi sanoa, kun en tiedä, kuinka usein se sinun "silloin tällöin" on, ja kuinka pitkäksi venyy "tunti tai pari". Ja jääkö sen takia tekemättä jotain, mitä sinun piti (imurointi, ruoka, koiran kusetus, roskien vienti...)

Vierailija

Hän on oppinut että naisen tulee valittaa miehensä kaljankittaamisesta ja menoista. Se kuuluu ikään kuin naiseuteen. Nyt hän larppaa tätä roolia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vittu mikä vastaus. Siis ap:n vaimokkella on vaan kuvitelma että hänellä on oikeus päättää kaikesta. Eihän tämä ole mikään keskustelun paikka, vaan nyrkillä pöytään lyömisen paikka, että "nyt lopetat tuon narsistisen kontrolloinnin". Ei kukaan terve ihminen pysty elämään tuollaisen kanssa.

No niinhän tuo vaikuttaisi että avokilla on kuvitelma että hän päättää. Keskustelun paikka se silti on. Ei se noinkaan voi jatkua, akka nalkuttaa ja mies kenties osoittaa omaa tahtoaan tekemällä mitä huvittaa.

Keskustellessa selviää mitä kumpikin odottaa, ja sen perusteella voi sitten lähteä eri teille, jollei a. Mies suostu tossukaksi jolla ei ole oikeutta päättää mistään, tai b. Akka tule järkiinsä, mitä kyllä epäilen. Murjotusta lienee joka kaljan kohdalla tiedossa edelleen.

9

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat