Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko seurustella rasistin kanssa?

1
29.10.2015 |

Jos mies olisi komea, seksikäs, hauska, sosiaalinen, urheilullinen, varakas, menestyvä, huomaavainen ja muuten kilttikin, mutta käyttäytyisi erittäin rasistisesti kaikkia maahanmuuttajia ja pakolaisia kohtaan, niin olisiko tämä ylitsepääsemätön ongelma, vai ei?

Kommentit (157)

Vierailija
141/157 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samban rytmillä ei valitettavasti päästä oikein lavatanssihistorian kansan sydämiin heti suoraan tanssien. Ollaan vaan lähtökohtaisesti vähän hitaasti lämpenevää sortimenttia noin keskimäärin. Ajatus olisi kyllä ihan kaunis.

Vierailija
142/157 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä maailman vähiten rasistisimmista maista, rasismi on yksi suurimmista huolenaiheista.

Yhdessä maailman menestyneimmistä maista, itseinho kukoistaa ja ylpeys suomalaisuudesta big no no.

Häpeän olla ihminen. Häpeän, että me ollaan näin tyhmiä. Kristinuskosta just päästiin, ni tilalla on suvaitsevaisuus. Molemmat mielettömän tyhmiä tunneperäisiä dogmia joilla ei oo mitään tekemistä todellisen auttamisen, todellisen suvaitsevaisuuden ja järjenkäytön kanssa.

Hävettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/157 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin miehenä tähän ketjuun sanoa, että todella moni mies näyttelee naisille tai naiselleen paljon enemmän ns unelma-ihmistä kuin on.... Poikain kesken voi sitten sanoa, mitä asioista on oikeasti mieltä.

Minä vapaaottelijana ja tosimiehenä siis lihaksikkaana miehenä joka on tavallaan myös nuorille esikuva. Mä oon toista mieltä sun kanssas. Voin lähteä siitä ihan vaikka vääntämään molskille. 

Rasistisuus on juuri sitä tietämättömyyttä ja ennakkoluuloisuutta. Mun mielestä ihmisten pitäis ottaa enemmän yhteen ja vaikka tapella niin se yhteys kyllä löytyy kun ollaan toisten kanssa tekemisissä.

Ei se asioiden todellinen laita kyllä toisen miehen iholla ähertämällä selviä.

Väkivalta ja tuhovoima itsessään ovat hyödyllisiä keinoja järjestyksen ylläpitämiseen ääritilanteissa, mutta väkivalta ei vastaa siihen kysymykseen millainen järjestys maailmassa tulee olla. Se on ihan muiden heiniä.

-Mies 29v + 1v-

Et sä tiedä näitä asioita. Et näyttäisi tietävän vaparista mitään. Vapari ei ole väkivaltaa vaan yhteistyötä. Se on monikultuurista toimintaa.

Jos siellä vaparissa kuvitellaan voivan vastata poliittisiin ja filosofisiin kysymyksiin kuristamalla ja lyömällä, niin suosittelen että lopetatte alasuojien käytön kaikissa harjoituksissa ja kisoissa.

Jos se päähän potkiminen ja hakkaaminen on niin hienoa, niin on parempi ottaa kunnon tällejä myös lisääntymiselimiin ettei tyhmyys leviä. Mikään ei ole huonompi juttu kuin aivovaurioinen ja lyhytjännitteinen hölmöläinen vanhempana.

-Mies 29v + 1v-

Mee sä itkee niit juttujas jonnekin omaas keskusteluus. Täs käyää keskuteluu siit miten typerää rasismi on ja mikä siihe auttais. Jonku mielest siihe auttais nyrkki. Mun mielest siihen auttaa yhteinen tekeminen. Se et yhteen tilaan tulee erilaisia ihmisiä tekemään jotain helppoa missä ei välttämättä tarvi kielitaitoa vaa voi vaikka kuristaa tai puristaa toista ihmistä. Siitä se rakkaus lähtee toista kohtaan. 

Se samba juttu oli hyvä. Yks rytmi sama sydän tms..

Tartun yhteen näistä idari-kommenteista. Ei taida olla ihan "kantis" kirjoittelemassa? Sen verran heikkoa on tuo ilmaisu. Suomen peruskoulu takaa täällä syntyneille mamuillekin riittävän laajan kielitaustan. Ainakin teoriassa. Käytännössä näköjään ei edelleenkään.

Joo se sama kahjo joka jauhaa niistä teinitytöistä. Se Oululainen mt-kuntoutuja. Kyllähän se kirjoittelu on terapeuttista. Jokainen kirjain voisi olla kyynelpisara.

Vierailija
144/157 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännää. Todella monen poika/miesystävä näyttää rasistiselta ja homovihaajalta.

Vierailija
145/157 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä maailman vähiten rasistisimmista maista, rasismi on yksi suurimmista huolenaiheista.

Yhdessä maailman menestyneimmistä maista, itseinho kukoistaa ja ylpeys suomalaisuudesta big no no.

Häpeän olla ihminen. Häpeän, että me ollaan näin tyhmiä. Kristinuskosta just päästiin, ni tilalla on suvaitsevaisuus. Molemmat mielettömän tyhmiä tunneperäisiä dogmia joilla ei oo mitään tekemistä todellisen auttamisen, todellisen suvaitsevaisuuden ja järjenkäytön kanssa.

Hävettää.

Ei taida olla toista kansakuntaa joka vihaa itseään ja toisiaan yhtä paljon.

Vierailija
146/157 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännää. Todella monen poika/miesystävä näyttää rasistiselta ja homovihaajalta.

NÄYTTÄÄ rasistiselta/homovihaajalta??? Miten nämä näkyvät ihmisessä päällepäin? Onko jotain ulkonäköjuttuja, joista nämä asiat huomaa? Ja onko vaan miehet rasistisia?

Vierailija
147/157 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies olisi komea, seksikäs, hauska, sosiaalinen, urheilullinen, varakas, menestyvä, huomaavainen ja muuten kilttikin, mutta käyttäytyisi erittäin rasistisesti kaikkia maahanmuuttajia ja pakolaisia kohtaan, niin olisiko tämä ylitsepääsemätön ongelma, vai ei?

En voisi,jos mies olisi kiihkorasisti,meillä olisi hyvin erilaiset arvot ja mielestäni se on ylitsepääsemätön este seurustelulle.On myös jotenkin ristiriitaista ajatella,että joku on huomaavainen ja kiltti mutta silti halveksisi/vihaisi jotakin ihmisryhmää/ihmisryhmiä.

Vierailija
148/157 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Mieheni on hellä ja huomaavainen minua kohtaan. Osaa käyttäytyä, eikä tuo ilmi rasistista näkemystään kuin vain kaikkein lähimmille ihmisille. Habitus hyvin asiallinen. Eipä tuo minua haittaa.

Vierailija
149/157 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasistinaiset on viehkoja. Heissä on ns. munaa kuten naisellisessa naisessa aina hieman on. Ei mulla muuta. T: Mies

Vierailija
150/157 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olisi tuon kuvailun kaltainen suomimies, ei se mua kelpuuttaisi enää: nykyinen mieheni on mamu :)
En kyllä itsekään kelpuuttaisi tuollaista miestä. Kyllä voi olla ennakkoluuloinen ja varautunut, miehenikin on jossain määrin tiettyjä kansalaisuuksia kohtaan, mutta rasistisia tekoja ja puheita en voisi hyväksyä.

Vierailija
151/157 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
152/157 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai todellisuudessa kävisi juuri päinvastoin,  suvakkikin muuttuisi realistiksi.

Turha sun on leikkiä isähahmoa,  kun ei  asiassa ole näköjään minkäänlaista kosketuspintaa.

Sun on periaatteessa helppo sanoa noin naivisti kun ei sulla ole kokemusta ja pitkää elämänviisautta. Sulla ei yksinkertaisesti ole vuosia tarpeeksi sanoa tollasta.

Lopussa sä viisastut ja vuosien päästä muistat et kuka opasti sua. Sitten muistelet että hei se olikin oikeassa ja mä väärässä. 

Olen itse asunut toistakymmentä vuotta lähiössä jossa asuu paljon maahanmuuttajataustaisia ihmisiä. Näen kulttuurien erot päivittäin ihan omin silmin, ihan hyvin täällä ihmiset elävät rinta rinnan ei siinä mitään, koska emme ole oikeastaan missään tekemisissä toistemme kanssa. Täällä on ikäänkuin rinnakkain kaksi erilaista maailmaa, meidän suomalaisten maailma ja sitten maahanmuuttajien jotka elävät niillä omilla pelisäännöillään.

Huvittaa toisinaan nämä keskustelut, kun joku väittää ihan tosissaan, että mitään eroja ei meidän kesken ole, juupa juu ja niinpä niin.

Siis minä olen elänyt jo neljäkymmentä vuotta samoissa ellei pahemmissakin olosuhteissa ja kokemus on täysin päinvastainen kuin sinulla. Ehkä kuitenkin sinun pitäisi nähdä enemmän maailmaa ja suuntautua ulospäin. Ehkä olet liian ujo?

Sambassa on mielestäni hyvä sanoma. Kun sä tunnet samban rytmin niin se on kaikkien ihmisten sydämen rytmi.

Sambatar

Eiköhän tämä rytmi tapa rasismin tästä maasta <3

Olen sambaava rasisti. Ja hippi myös, peace ´n love! Rakastan lähimmäistäni ja etnokulttuuria, esimerkiksi juuri brasilialaista. Myös siitä syystä kun EIVÄT ole tänne tunkemassa ilmaisen rahan perään. Silloin voi olla aitoa toisen kulttuurin kunnioitusta ja ihailua.

Vierailija
153/157 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa. 

Vierailija
154/157 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin yhden tyypin rasismin takia. 

Vierailija
155/157 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasistinaiset on viehkoja. Heissä on ns. munaa kuten naisellisessa naisessa aina hieman on. Ei mulla muuta. T: Mies

Näkyy muuten makuuhuoneenkin puolella miesten eduksi. Kaverikyssäri naisporukoiden omassa piirissä on tehnyt epävirallista tilastoa.

Vierailija
156/157 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri siksi, koska saamme naisen roolissa olla tässä yhteiskunnassa sitä, mitä haluamme, palautuu kyllä takaisin yhteiseen laariin. Naiset kasvattavat lapset, feminiinen sukupolvi miehissä on sen tulosta. Tiukassa paikassa ohjailevat toimintaa kotorintamalta. Näennäisesti annetaan miesten päättää ja kaikki ollaan suhteellisen tyytyväisiä. Jos ei muuten taivu, niin seksillä viimeistään. Siksi en halua tänne muslimivirtausta ja tuon kulttuurin nuorten miesten edustusta.

Olkaa mitä mieltä haluatte, mutta näin se käytännössä menee.

Vierailija
157/157 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei oma nainen miestä ymmärrä, niin viimeistään se rakastajatar. Joka pistää ihan samalla tavalla ajan kanssa ruotuun. Tervetuloa Pojois-Maihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan