Miehen epämääräinen käytös

rönsy

Olen enemmän ja vähemmän tapaillut ja ehkä jopa seurustellut miehen kanssa puoli vuotta. Hän piiritti minua pitkään viesteillä välimatkan takia, oli todella kiinnostuneen ja ihastuneen oloinen kun harvoin tapasimme. Kun sitten välimatkaongelma ratkesi ja aloimme tapailla livenä viikottain ja seksikin astui mukaan niin homma jotenkin lässähti. Hän ei enää ollutkaan kovin ihastuneen oloinen, seksi oli upeaa ja kipinää riitti mutta henkistä lähentymistä ei tapahtunut. Päädyimme loppukesästä eroon. Sen jälkeen alkoi taas tiivis viestittely, hellittelynimien käyttö ja lopulta avautuminen miten ei halua ketään muita ja on niin hyvä olla vain minun lähellä. Olin itse yhä ihastunut ja sovimme jatkavamme tapailua. Ja kuinkas kävikään, yhteydenpito loppui taas kuin seinään, ja kun tapasimme niin tunnelma oli vaisu. Ilmoitin että tämä oli nyt tässä, en voi olla minkäänlaisessa suhteessa jos ei tunnu siltä että vastapuoli on innolla mukana. Ja kuinka ollakaan, taas pukkaa viestiä puhelimeen... Mies jotenkin lukittuu kun ns. seurustellaan ja kun ollaan kavereita niin hän pystyy olemaan vapautuneesti. Ja ihan aikuisia ollaan. Onko kellään kokemusta? Hirmu kiva ja ihastuttava mies kyseessä ja kaikki natsaa paitsi se että sitoutuminen kuulemma ahdistaa.

Kommentit (7)

Vierailija

Sano sille näin: "Sinä perkeleen koistinen, nyt loppuu tuo saatanan venkurointi. Joko olet kunnolla tai painut vittuun. Ärsyttää tuo sinun ihmeellinen säätäminen, työnnä se sitoutumiskammo perseeseesi. Ja muista valkaista anaalisi, sillä sitä paskanpolttamaa kraateria ei viitsi enää katsella".

Resiprookkinen
Seuraa 
Liittynyt24.10.2015

Väittäisin, että miehellä on jokin este sitoutumiseen, joko henkinen tai vaikkapa avioliitto toisaalla. Helpoimmalla pääset, kun jätät muistoihisi. Seksi ei voi olla suhteen liima: kuka tahansa fiksu mies osaa kyllä naisen tyydyttää.

Niin paljon on eläin ihmistä viisaampi, että se ei ota enempää kuin tarvitsee. Ihminen ei edes tiedä, mitä tarvitsee.

Vierailija

Ei ole muita naisia sen tiedän. Silloin kun emme ns. seurustele meillä on muutakin kuin seksi. On jatkuvaa yhteydenpitoa, vitsailua, flirttiä ja tunnelma on hyvä ja rento. Mutta kun sovitaan että ollaan yhdessä niin mies muuttuu etäiseksi ja jotenkin vaisuksi eikä juuri anna kuulua itsestään. Huoh...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat