Nainen, voisitko seurustella rasistin kanssa?
Jos mies olisi komea, seksikäs, hauska, sosiaalinen, urheilullinen, varakas, menestyvä, huomaavainen ja muuten kilttikin, mutta käyttäytyisi erittäin rasistisesti kaikkia maahanmuuttajia ja pakolaisia kohtaan, niin olisiko tämä ylitsepääsemätön ongelma, vai ei?
Kommentit (157)
En. Mulla menis hermot sellaisen ahdasmielisen ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin miehenä tähän ketjuun sanoa, että todella moni mies näyttelee naisille tai naiselleen paljon enemmän ns unelma-ihmistä kuin on.... Poikain kesken voi sitten sanoa, mitä asioista on oikeasti mieltä.
Minä vapaaottelijana ja tosimiehenä siis lihaksikkaana miehenä joka on tavallaan myös nuorille esikuva. Mä oon toista mieltä sun kanssas. Voin lähteä siitä ihan vaikka vääntämään molskille.
Rasistisuus on juuri sitä tietämättömyyttä ja ennakkoluuloisuutta. Mun mielestä ihmisten pitäis ottaa enemmän yhteen ja vaikka tapella niin se yhteys kyllä löytyy kun ollaan toisten kanssa tekemisissä.
Ei se asioiden todellinen laita kyllä toisen miehen iholla ähertämällä selviä.
Väkivalta ja tuhovoima itsessään ovat hyödyllisiä keinoja järjestyksen ylläpitämiseen ääritilanteissa, mutta väkivalta ei vastaa siihen kysymykseen millainen järjestys maailmassa tulee olla. Se on ihan muiden heiniä.
-Mies 29v + 1v-
Kuolema rasisteille.
Rasisteille pitäisi laittaa vaihtoehdoksi kuolema tai hyväksyntä erilaisuudelle. Mitään muuta näille natsipaskoille ei pidä antaa.
Tai tietysti jos haluatte, ettei kohta kukaan enää kysy, mitä mieltä ylipäätään asioista saa olla. Nyt voi sentään vielä vapaasti juupas-eipäs kinastella. Kotimainen media sensuroi jo sodan ajan malliin tiedotuksessaan. Paitsi eihän täällä pitänyt olla sota, eihän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin miehenä tähän ketjuun sanoa, että todella moni mies näyttelee naisille tai naiselleen paljon enemmän ns unelma-ihmistä kuin on.... Poikain kesken voi sitten sanoa, mitä asioista on oikeasti mieltä.
Minä vapaaottelijana ja tosimiehenä siis lihaksikkaana miehenä joka on tavallaan myös nuorille esikuva. Mä oon toista mieltä sun kanssas. Voin lähteä siitä ihan vaikka vääntämään molskille.
Rasistisuus on juuri sitä tietämättömyyttä ja ennakkoluuloisuutta. Mun mielestä ihmisten pitäis ottaa enemmän yhteen ja vaikka tapella niin se yhteys kyllä löytyy kun ollaan toisten kanssa tekemisissä.
Väkivalta synnyttää vain lisää väkivaltaa, ratkaisu ei ole se, että me miehet hakkaamme toisemme aina silloin tällöin vaikka sinä niin kuvittelet ja joskus se jälki on sellaista, että joku lähtee linnaan lusimaan.
On myös kovin herttaista kuinka kuvittelet, että tappelut olisivat varsinkaan kadulla reiluja, käydään jonkun kimppuun joukolla, kättä pidempää on mukana, puukot heiluvat jne. Tossa meidän paikallisessa baarissa yksi mies kävi aseella ampumassa näitä tyyppejä jotka olivat hänet hakanneet aikaisemmin.
Kuvitelma väkivallasta jonain romanttisena ratkaisukeinona on sellaisen ihmisen puhetta joka ei ymmärrä väkivallasta oikeastaan yhtään mitään ja kuinka vahingoittavaa se voi pahimmillaan olla, väkivallan seuraukset eivät rajoitu pelkkään uhriin tai tekijään, sen vaikutukset heijastuu myös läheisiin.
Sinä et näyttäisi ymmärtävän vittuakaan joten pidätkö pään kiinni vai pitääkö lähteä salille vääntämään? Mä nimittäin väännän rasistista ymmärtäväisemmän jätkän esille tarvittaessa. Haluatko muodonmuutoksen?
Ymmärrän oikein hyvin, luulet olevasi kova jätkä ja joku auktoriteetti. Voin kertoa, että et ole ensimmäinen kova jätkä jonka minä ole tavannut, jotkut minunkin kavereista jotka oli niitä kovia jätkiä makaa haudassa tai on linnassa.
Olen nähnyt jo tähän ikään aika paljon. Sinulla ei ole valitettavasti minkäänlaista käsitystä mitä todellinen väkivalta tarkoittaa ja jos kuvittelet tekeväsi johonkin vaikutuksen keskenkasvuisella uhoamisella, niin olet väärässä, toimii ehkä teinitytöille mutta aikuiset pitävät tuollaisia ihmisiä lähinnä pelleinä, ei millään pahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se asioiden todellinen laita kyllä toisen miehen iholla ähertämällä selviä.
Väkivalta ja tuhovoima itsessään ovat hyödyllisiä keinoja järjestyksen ylläpitämiseen ääritilanteissa, mutta väkivalta ei vastaa siihen kysymykseen millainen järjestys maailmassa tulee olla. Se on ihan muiden heiniä.
-Mies 29v + 1v-
Et sä tiedä näitä asioita. Et näyttäisi tietävän vaparista mitään. Vapari ei ole väkivaltaa vaan yhteistyötä. Se on monikultuurista toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän oikein hyvin, luulet olevasi kova jätkä ja joku auktoriteetti. Voin kertoa, että et ole ensimmäinen kova jätkä jonka minä ole tavannut, jotkut minunkin kavereista jotka oli niitä kovia jätkiä makaa haudassa tai on linnassa.
Olen nähnyt jo tähän ikään aika paljon. Sinulla ei ole valitettavasti minkäänlaista käsitystä mitä todellinen väkivalta tarkoittaa ja jos kuvittelet tekeväsi johonkin vaikutuksen keskenkasvuisella uhoamisella, niin olet väärässä, toimii ehkä teinitytöille mutta aikuiset pitävät tuollaisia ihmisiä lähinnä pelleinä, ei millään pahalla.
Siis mä oon kovajätkä. Minä määrään tässä keskustelussa ja sinä pidät pään kiinni. Onko selvä? Jumalauta millasia paskamahoja tänne tulee neuvomaan ja pätemään.
Vaparia ei olisi syntynyt rasistisessa ilmapiirissä!
Tämä selvä? hä?
Viitun urpo painu venäjälle. Mulla on rasisteille pari sanaa. Painukaa helvettiin.
Laji kuin laji urheilustatuksesta huolimatta, missä pahoinpidellään fyysisesti toista ihmistä ja vielä oikein luvan kanssa, on sairas. Aggressioita voi purkaa muillakin tavoin. Koskee myös maksavaa yleisöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai todellisuudessa kävisi juuri päinvastoin, suvakkikin muuttuisi realistiksi.
Turha sun on leikkiä isähahmoa, kun ei asiassa ole näköjään minkäänlaista kosketuspintaa.
Sun on periaatteessa helppo sanoa noin naivisti kun ei sulla ole kokemusta ja pitkää elämänviisautta. Sulla ei yksinkertaisesti ole vuosia tarpeeksi sanoa tollasta.
Lopussa sä viisastut ja vuosien päästä muistat et kuka opasti sua. Sitten muistelet että hei se olikin oikeassa ja mä väärässä.
Kuinka naivi voi ollakkaan, naiviudelle ei taida olla lainkaan pohjaa.
Mistähän johtuu, että on paljon miehiä, jotka haluaivat peruuttaa naisilta välittömästi äänioikeuden?
Vierailija kirjoitti:
Jos oot nähnyt niin miksi olet vielä rasisti?
Rasisti ei sovi maailmaa nähneeseen mitenkään.
Miksi vitussa selität teinitytöistä tässäkin keskustelussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä hukataan energiaa kumppanin rodullisista katsontakannoista keskusteluun, eikä nähdä metsää puilta. Herätys, meillä ja Euroopalla on ihan helvetinmoinen ongelma käsissä. Sytytyslanka palaa ja lyhenee koko ajan. Tämä fakta ei katoa mihinkään.
Vedä käteen ensihädäksi. Jos se helpottaa sun euroopan tuskaas.
Väännetään nyt vielä rautalangasta. Globaali maailma tarkoittaa sitä, että jos Euroopalla on ongelma, niin Suomella on ongelma. Halusimme tai emme. Vaikuttaa ihan tänne asti, kuten olemme saaneet huomata. Oltiin EU:ssa tai ei.
Valkoisena miehenä seurustelen valitettavasti rasistisen naisen kanssa, ja se rasismi kohdistuu ensisijaisesti valkoihoisiin. Älkää kysykö miten voimme olla pari...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oot nähnyt niin miksi olet vielä rasisti?
Rasisti ei sovi maailmaa nähneeseen mitenkään.
Miksi vitussa selität teinitytöistä tässäkin keskustelussa?
En ole rasisti, kerroin sinulle vain kokemuksen rintaäänellä mitä väkivalta on, varsinkin katuväkivalta, siinä ei ole mitään romanttista eikä se ole ratkaisukeino yhtään mihinkään. Pahimmillaan se johtaa väkivallan kierteeseen jota on todella vaikea saada katki, se voi hajoittaa ja tuhota yhteisöt lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä rasistisuus ilmenisi. Eikö hän haluaisi vierittää punaista mattoa tulijoiden eteen. Eikö hän haluaisi tehdä pitkää päivää ja muutamaa ylimääräistä tuntia päivässä kyetäkseen maksamaan sen mitä hallinto on mamuille vastikkeetta luvannut. Eikö hän haluaisi pelastaa koko maailmaa omasta selkänahastaan, suvakkien ja hyysärien lupaamana ja päättämänä ?
Kaiva sanakirja esiin, avaa ärrän kohdalta ja katso. Yxinkertaista, beib. Kielitoimiston sanakirja on myös internetin ihmeellisessä maailmassa jos et omista sanakirjaa.
On kyllä hieno neronleimaus taas, kaiken ratkaisu: Me miehet hakkaamme tai tapamme toisemme.
Nerokasta!!
Vaikuttaa siltä, että enemmistö naisista ei voisi olla, mutta ehkä kolmasosa voisi olla rasistin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Jos maailma olisi rasistinen niin vapariakaan ei olisi syntynyt.