Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko seurustella rasistin kanssa?

1
29.10.2015 |

Jos mies olisi komea, seksikäs, hauska, sosiaalinen, urheilullinen, varakas, menestyvä, huomaavainen ja muuten kilttikin, mutta käyttäytyisi erittäin rasistisesti kaikkia maahanmuuttajia ja pakolaisia kohtaan, niin olisiko tämä ylitsepääsemätön ongelma, vai ei?

Kommentit (157)

Vierailija
81/157 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et siis vieläkään käynyt selvittämässä, mitä käsitteet tasa-arvo ja rasismi tarkoittaa.

Tasa-arvo on yleiskäsite, jota voi tarkentaa vaikka kuinka. Vanhemmat voivat pyrkiä kohtelemaan lapsiaan tasa-arvoisesti, mutta ei se tarkoita, että he antavat naapurin lapsille samat oikeudet kuin omilleen. Vai tarkoittaako?

Vierailija
82/157 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai todellisuudessa kävisi juuri päinvastoin,  suvakkikin muuttuisi realistiksi.

Turha sun on leikkiä isähahmoa,  kun ei  asiassa ole näköjään minkäänlaista kosketuspintaa.

Sun on periaatteessa helppo sanoa noin naivisti kun ei sulla ole kokemusta ja pitkää elämänviisautta. Sulla ei yksinkertaisesti ole vuosia tarpeeksi sanoa tollasta.

Lopussa sä viisastut ja vuosien päästä muistat et kuka opasti sua. Sitten muistelet että hei se olikin oikeassa ja mä väärässä. 

Olen itse asunut toistakymmentä vuotta lähiössä jossa asuu paljon maahanmuuttajataustaisia ihmisiä. Näen kulttuurien erot päivittäin ihan omin silmin, ihan hyvin täällä ihmiset elävät rinta rinnan ei siinä mitään, koska emme ole oikeastaan missään tekemisissä toistemme kanssa. Täällä on ikäänkuin rinnakkain kaksi erilaista maailmaa, meidän suomalaisten maailma ja sitten maahanmuuttajien jotka elävät niillä omilla pelisäännöillään.

Huvittaa toisinaan nämä keskustelut, kun joku väittää ihan tosissaan, että mitään eroja ei meidän kesken ole, juupa juu ja niinpä niin.

Siis minä olen elänyt jo neljäkymmentä vuotta samoissa ellei pahemmissakin olosuhteissa ja kokemus on täysin päinvastainen kuin sinulla. Ehkä kuitenkin sinun pitäisi nähdä enemmän maailmaa ja suuntautua ulospäin. Ehkä olet liian ujo?

Sambassa on mielestäni hyvä sanoma. Kun sä tunnet samban rytmin niin se on kaikkien ihmisten sydämen rytmi.

Sambatar

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/157 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sambassa on mielestäni hyvä sanoma. Kun sä tunnet samban rytmin niin se on kaikkien ihmisten sydämen rytmi.

Sambatar

Ihanasti sanottu.

Vierailija
84/157 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voisin, aivan ongelmitta.

Vierailija
85/157 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Toinen ehdoton ei on sovinismi ja usein nämä kaksi piirrettä näyttää vieläpä olevan samassa miehessä. 

Vierailija
86/157 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin miehenä tähän ketjuun sanoa, että todella moni mies näyttelee naisille tai naiselleen paljon enemmän ns unelma-ihmistä kuin on.... Poikain kesken voi sitten sanoa, mitä asioista on oikeasti mieltä.

Vierailija
87/157 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sambatar

Ihanasti sanottu.

Tää viisaus on se että ei ole rasisteja vaan oppimattomia lurjuksia joita pitäisi opettaa

Vierailija
88/157 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin miehenä tähän ketjuun sanoa, että todella moni mies näyttelee naisille tai naiselleen paljon enemmän ns unelma-ihmistä kuin on.... Poikain kesken voi sitten sanoa, mitä asioista on oikeasti mieltä.

Aika hyvin näytelty jos 40 vuotta onnistuu pitämään tuollaista yllä. Enkä tiedä millainen paskiainen edes viitsisi huijata tuolla tavalla toista. Varmaan joku rasisti.

Vierailija
89/157 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sambatar

Ihanasti sanottu.

Tälläisellä hölynpölyllä saa ihmiset puolelleen, ei näköjään paljon vaadita. Pikkuisen sanamagiaa ja diipa daapaa, niin laitetaan rajat taas auki sepposen selälleen.

Juuri tälläinen minua oikeasti vituttaa, typerillä kliseillä ratsastus ja muu typeryys joka näiden keskustelujen ympärillä pyörii.

Vierailija
90/157 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykytilanteessa tulee esim. fasen messengeriin muutamaltakin frendiltä niin kovin realistista viestiä jatkuvalla syötöllä. Kun kotona ei voi unelmoivan naisen kanssa asioista puhua, vaan täytyy näytellä, niin johonkin niitä paineita täytyy purkaa....

Vierailija
91/157 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vapaaottelijana ja tosimiehenä siis lihaksikkaana miehenä joka on tavallaan myös nuorille esikuva. Mä oon toista mieltä sun kanssas. Voin lähteä siitä ihan vaikka vääntämään molskille. 

Rasistisuus on juuri sitä tietämättömyyttä ja ennakkoluuloisuutta. Mun mielestä ihmisten pitäis ottaa enemmän yhteen ja vaikka tapella niin se yhteys kyllä löytyy kun ollaan toisten kanssa tekemisissä.

Vierailija
92/157 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä vapaaottelijana ja tosimiehenä siis lihaksikkaana miehenä joka on tavallaan myös nuorille esikuva. Mä oon toista mieltä sun kanssas. Voin lähteä siitä ihan vaikka vääntämään molskille. 

Rasistisuus on juuri sitä tietämättömyyttä ja ennakkoluuloisuutta. Mun mielestä ihmisten pitäis ottaa enemmän yhteen ja vaikka tapella niin se yhteys kyllä löytyy kun ollaan toisten kanssa tekemisissä.

Vapaaottelussa monikultuurisuus on ehkä hienointa mitä voi olla. Työskentely erilaisten kamppailijoiden kanssa. Siinä on niin paljon pelissä. Se yhdistää kansakuntia.

Vierailija
93/157 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin koska itekin rasistinen.

'Vakka kantensa valitsee'.  ...voisihan tuosta  sitten  tulla vaikka oikea  kahden rasistin romanssi!

Tiedetäänhän monia (keskenään) lemmekkäitä sarjamurhaajaparejakin. Katso Googlesta    vaikka: 'murdering couples' 

...ja hei:Entäs sen kuuluisan Erikan vanhemmat sitten ? 

Tai jenkeistä Ku-klux-klaaniin kuuluvia & sitä kannattavia pareja ...

Ei naiseus ketään omalta luonteeltaan ja sen esiintulemiselta ja ilmenemiseltä  ole tähänkään asti   pelastanut !

Nopeastipa te kommenttini nopsat  alapeukuttajat ehditte Googlesta ehdottamani sarjamurhaajaparit tarkastamaankin  ja pisteetkin  teiltä tulivat heti kuin suorastaan huvipuiston arpajaisvoittopöydän nyöristä vetämällä ! No kun kerran noin nopeata oletta ,niin tsekatkaapa sieltä muutama nimi lisää. Tällä kertaa ehdotuslistani näyttää tältä: 

1) Delphine LaLaurie 

2) Elisabeth Volkenrath

3) Ilse Koch

4) Irma Grese

5) Myra Hindley

..siinä sinulle pieni lista tarkastettavaksi siitä miten rakastettava nainen "mukavimmillaan" osaa olla ja mihin nainen  pystyy. Hyviä lukuhetkiä (jos sinusta on lukijaksi)   ( alapeukutuksia en enää noteeraa,eivätkä ne kelpaa vastaukseksi -ne vain vahvistavat jokainen osaltaan 'pointtiani' asiassa.)

Vierailija
94/157 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sambatar

Ihanasti sanottu.

Tälläisellä hölynpölyllä saa ihmiset puolelleen, ei näköjään paljon vaadita. Pikkuisen sanamagiaa ja diipa daapaa, niin laitetaan rajat taas auki sepposen selälleen.

Juuri tälläinen minua oikeasti vituttaa, typerillä kliseillä ratsastus ja muu typeryys joka näiden keskustelujen ympärillä pyörii.

Uli uli yli-ihminen. Kenen rahoilla palstailet mutujuttujasi?

Vierailija
95/157 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä eri mieltä olla ja vaikka peitellysti vielä väkivallalla uhkailla. Mutta ei se silti minun kokemustani poista tästä tilanteesta.

(Nyrkkeilysalilla missä käyn punttaamassa ja säkkiä pätkimässä on paljon nuoria maahanmuuttotaustaisia, mikä on hyvä juttu. Jos ei tarvis siellä kadulla otella.....)

Vierailija
96/157 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väkivalta synnyttää vain lisää väkivaltaa, ratkaisu ei ole se, että me miehet hakkaamme toisemme aina silloin tällöin vaikka sinä niin kuvittelet ja joskus se jälki on sellaista, että joku lähtee linnaan lusimaan.

On myös kovin herttaista kuinka kuvittelet, että tappelut olisivat varsinkaan kadulla reiluja, käydään jonkun kimppuun joukolla, kättä pidempää on mukana, puukot heiluvat jne. Tossa meidän paikallisessa baarissa yksi mies kävi aseella ampumassa näitä tyyppejä jotka olivat hänet hakanneet aikaisemmin.

Kuvitelma väkivallasta jonain romanttisena ratkaisukeinona on sellaisen ihmisen puhetta joka ei ymmärrä väkivallasta oikeastaan yhtään mitään ja kuinka vahingoittavaa se voi pahimmillaan olla, väkivallan seuraukset eivät rajoitu pelkkään uhriin tai tekijään, sen vaikutukset heijastuu myös läheisiin.

Vierailija
97/157 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hukataan energiaa kumppanin rodullisista katsontakannoista keskusteluun, eikä nähdä metsää puilta. Herätys, meillä ja Euroopalla on ihan helvetinmoinen ongelma käsissä. Sytytyslanka palaa ja lyhenee koko ajan. Tämä fakta ei katoa mihinkään.

Vierailija
98/157 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väkivalta synnyttää vain lisää väkivaltaa, ratkaisu ei ole se, että me miehet hakkaamme toisemme aina silloin tällöin vaikka sinä niin kuvittelet ja joskus se jälki on sellaista, että joku lähtee linnaan lusimaan.

On myös kovin herttaista kuinka kuvittelet, että tappelut olisivat varsinkaan kadulla reiluja, käydään jonkun kimppuun joukolla, kättä pidempää on mukana, puukot heiluvat jne. Tossa meidän paikallisessa baarissa yksi mies kävi aseella ampumassa näitä tyyppejä jotka olivat hänet hakanneet aikaisemmin.

Kuvitelma väkivallasta jonain romanttisena ratkaisukeinona on sellaisen ihmisen puhetta joka ei ymmärrä väkivallasta oikeastaan yhtään mitään ja kuinka vahingoittavaa se voi pahimmillaan olla, väkivallan seuraukset eivät rajoitu pelkkään uhriin tai tekijään, sen vaikutukset heijastuu myös läheisiin.

Sinä et näyttäisi ymmärtävän vittuakaan joten pidätkö pään kiinni vai pitääkö lähteä salille vääntämään? Mä nimittäin väännän rasistista ymmärtäväisemmän jätkän esille tarvittaessa. Haluatko muodonmuutoksen?

Vierailija
99/157 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä hukataan energiaa kumppanin rodullisista katsontakannoista keskusteluun, eikä nähdä metsää puilta. Herätys, meillä ja Euroopalla on ihan helvetinmoinen ongelma käsissä. Sytytyslanka palaa ja lyhenee koko ajan. Tämä fakta ei katoa mihinkään.

Vedä käteen ensihädäksi. Jos se helpottaa sun euroopan tuskaas.

Vierailija
100/157 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itänaapurimme presidentti varmistaa vielä täsmäpommituksilla, että lisää sekasortoa tänne vaan. Sehän passaa niille. Ruotsi on viittä vaille Natossa ja Suomea ajetaan saman karjalauman mukana portista sisään. USA viimeistelee Euroopan ristiretkien hölmöilyt jälleen kerran sekaantumalla tilanteeseen. Mitä hyvää siitä on ennen seurannut, miettikääpä mielummin sitä. Suomi nöyränä katselee ja antaa tämän kaiken tapahtua.

Väkivalta ei ole ratkaisu, sen osoittaa tulijamaiden kulttuuritaustakin. Nyt älyä ja sitä kautta nopeaa reagointia peliin. Ehkei vielä ole aivan liian myöhistä. Kohta on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä