Surkein lahja, jonka olet saanut?
Ja tänne ei nyt tarvitse tulla sanomaan "jokainen lahja on arvokas!!1" vaan kertokaa ihan suoraan, mikä on surkein saamanne lahja? Kuka antoi ja mikä lahja kyseessä?
Itse sain tädiltä hänen ulkomaille muuttaneen tyttärensä (eli serkkuni) vanhoja vaatteita. Ei kai siinä muuta kun että serkku painaa reilut sata kiloa ja itse olen s-kokoa. Täti vielä sanoi "No kun te olette *Katrin kanssa suunnilleen samaa kokoa" ja hymyili vittumaisesti päälle. Että hyvää syntymäpäivää minulle vain :D
Kommentit (636)
Itse olen saanut ihan hyviä lahjoja, mutta yhtenä jouluna ulkomaalainen aviomieheni sai vanhemmiltani lahjaksi vain ja ainoastaan suomen kielen oppikirjan. Itse se suhtautui siihen huumorilla, mutta minua se ärsytti aika lailla.
Vierailija kirjoitti:
Alaston Ken-nukke joululahjaksi äidiltä. Saatesanoin "kun sinulla ei miestä ole, hehheh".. Olin 24. Nyt naurattaa, silloin vähän itketti.
Mitä helvettiä :D
Anoppi oli ostanut kirpparilta lahjan vauvalle. Vauva ei ollut vielä syntynyt, joten tämän kauniin 15 vuotta vanhan potkupuvun väriksi oli valikoitunut kirkkaan keltainen. Se kun sopii sekä pojalle että tytölle. Anopilla oli ilmeisesti Tiimarin silmälasit kotona, kun ei ollut huomannut, että röyhelöt olivat pinkkejä ja niissä oli kukkakuvioita sekä pitsiä. Vaate oli varmasti ollut jollekin hyvin rakas ja paljon pidetty, koska haaroissa oli iso reikä, hihat olivat kuluneet puhki ja yksi neppari puuttui.
Anoppi vielä kysyi pojan syntymän jälkeen, että jokohan se potkupuku on pian sopiva vauvalle?
Sain koulukaveriltani monta vuotta sitten joululahjaksi jonkun oudon ja painanvan kivenkaltaisen jutun. Hän oli sen kai itse tehnyt. Vähän oli huonosti paketoitu, sillä kun avasin lahjan, sain syliini värillistä hiekkaa/soraa??
Tiedän että ajatus on tärkein, mutta en vieläkään tiedä mitä oikein sain kaverilta joululahjaksi. En kehdannut kysyä :D
- Hanna
Sanoin juuri poikaystävälle että jumalauta jos antaa joululahjaksi kiven
Vierailija kirjoitti:
Sain anopilta jouluna keittiövaa'an. Meillä oli jo entuudestaan tälläinen vaaka, ja anoppi itse oli saanut vaa'an tilaajalahjana jostakin lehdestä... Eh...
Minäkin sain anopilta keittiövaa'an joululahjaksi. Se oli vanha ja vieläpä rikki. Juu, kiitos vaan, tosi hyödyllinen lahja :)
Anoppi osti kalvosinnapit mulle, morsiamelle, lahjaksi. Oisko ollu piiloveetuilua, hän kun vastusti koko avioliittoa.
Ystäväni antoi minulle syntymäpäivälahjaksi käytetyn kynämukin:)))))))))))))))))
Ex-avomiehellä oli tapana ostaa sellaisia lahjoja, joita hän oikeasti halusi itselleen. Mies oli esim. innokas videopeliharrastaja, ja lähes joka joulu ja syntymäpäivä paketista löytyi tietokonepeli. Ikävintä vaan oli se, että minun tietokoneeni oli mac, ja hänellä itsellään oli pc, ja yllättäen pelit olivat aina pc:lle tarkoitettuja. Mies totesikin aina että oho, eihän tätä sun koneella voikaan pelata, pelaanpa siis omalla koneellani.
Ei ole surkein varmasti, mutta ekana mieleen tuli tää; sain isältä joskus otsalampun joululahjaksi. Tarpeellinen kaupunkilaiselle, joka ei varmasti metsätetkeile ainakaan pimeässä. :)
Anoppi toi tyttärensä käytetyt äitiysalushousut. Eivät tulleet käyttöön.
miesystävältä turvaspray. Kyllä varmaan pärjään jos tappeluun joudun kun olen harrastanut potkunyrkkeilyä 12 vuotta.
378, kyllä se turvaspray on nykyään hyvin tarpeellinen, ainakin tietyillä alueilla. (älkää mainitko missä tai poistetaan)
10 kokoa liian isot raskausalushousut. Kiitti, anoppi! Harmittaa vähän koska housut olivat kalliit.
Vierailija kirjoitti:
378, kyllä se turvaspray on nykyään hyvin tarpeellinen, ainakin tietyillä alueilla. (älkää mainitko missä tai poistetaan)
Joo, ja leipä ja salaattikin ovat ihan tarpeellisia asioita, mutta lahjoina ihan sutkuja.
Mies sai kerran kaverilta suklaarasian joka oli avattu ja kaksi konvehtia puuttui. Kuitenkin se oli lahjapaperiin kääritty.
Alaston Ken-nukke joululahjaksi äidiltä. Saatesanoin "kun sinulla ei miestä ole, hehheh".. Olin 24. Nyt naurattaa, silloin vähän itketti.